Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Afdwingen niet nee. Een kind van drie neemt vooral de namen over hoe jij een persoon noemt. En als het dan een keer per ongeluk papa zegt tegen de nieuwe partner kan je rustig uitleggen dat dat niet papa is, maar NAAM/koosnaam en dat papa iemand anders is.

2 likes

In aziatische landen ligt het salaris vaak veel hoger! Hij zal bij sparta misschien 1-2 ton hebben verdiend (alsnog absurd veel) maar als je dan naar Azië of Saudie Arabie (daar liggen salarissen ook hoger) dus als je dan als middelmatige voetballer met geen al te beste reputatie zo een kans krijgt én je wilt nog heel graag voetballen en je krijgt die kans dan snap ik wel dat je gaat.

@papierhier ja klopt dan zou je hier misschien geen club meer hebben!

4 likes

Even een directe vraag/overpeinzing maar is het niet vooral je ego en misschien een gevoel van falen dat opspeelt als je het zo erg vindt dat je kind de nieuwe partner van je ex papa/mama noemt? Zo lang de nieuwe relatie stabiel en duurzaam is is het alleen maar fijn dat je kind zich dermate op zijn/haar gemak en geliefd voelt dat het papa/mama zegt tegen de nieuwe partner toch?

6 likes

@Foefjeisthuis Oh jemig, had geen idee! Maar wel bizar, want ze zijn blijkbaar te slecht voor Ajax of FC Barcelona maar kunnen daar dan nog een hele carrière opbouwen :money_mouth_face: Terwijl 't niveau lager ligt

2 likes

Jaa klopt! Er was een hele leuke docu op tv paradijs vogels waar al die middelmatige voetballers naar het buitenland werden gevolgd. Sommige vonden het ook echt vreselijk en speelde soms echt op een soort zandbakjes :joy: en het niveau lag echt laag. Maar de meesten werden daar op handen gedragen door de supporters. Als je daar sinds kind voor traint en je kan zo toch je droom waar maken en flink wat centen verdienen dan zou ik ook het wel ff 2 jaar volhouden haha

5 likes

Heb hem net aangezet!

2 likes

Ik zie dit inderdaad wel vaker, ik vraag me echt af of daar in de deal dan niet over is nagedacht of dat ze er dan gewoon van uit gaan dat de keuken (of whatever) nog wel vaker te zien zal zijn :woman_shrugging:

1 like

Dit schreeuwt toch bijna Munchhausen, echt bizar

1 like

Ik vind altijd leuk dat Alwin dit soort video’s maakt. Laatst ook al een video waar hij allemaal soorten chips ging proberen. Hij kijkt alleen wel extreem blij op zijn thumbnail haha.

10 likes

Ja kinderen noemen toch niet uit zichzelf alle mannen in hun leven papa. Ik denk dat er wel wat gestuurd moet worden door de ouders en omgeving voor een kind om iemand papa te gaan noemen. Zelfde met opa en oma.

3 likes

Misschien af en toe per ongeluk als ze klein zijn, maar toch niet standaard? Dat ze de buurman, hun oom en de klusjesman papa blijven noemen?

7 likes

Ja ik vind het ook altijd leuk. Deels om te zien wat voor uitspraken hij doet, zoals “Deze Ketchup chips smaakt naar Ketchup chips”, maar ook omdat het gewoon leuke video’s zijn en ik er trek van krijg en alles wil kopen.

7 likes

Haha ik vind dat eerste wel aandoenlijk. Maar aan de andere kant kan het ook natuurlijk dat iets niet smaakt naar wat op de verpakking staat dus ergens ook wel goed dat hij dat zegt.

2 likes

Nienke Plas verteld in haar nieuwe vlog over mensen die een fictieve baby opgeven bij de gemeente zodat ze illegaal kinderbijslag krijgen.
Gebeurt dit echt en zo ja hoe is dit mogelijk???

3 likes

Ja ze zei dat volgens haar kraamverzorgster (geloof ik) het in de regio in Amsterdam waar ze woonde dus wel extreem veel gebeurde maar als ze dat weten komt het dus wel aan t licht inderdaad. Kan ook niet anders lijkt mij. Wat dom om zoiets te doen.

2 likes

Ik raak hier echt gestrest van, ik kan me niet voorstellen dat iemand niet alleen tegen zijn omgeving zo liegt maar vrijwillig op televisie en in de krant. :0 Elke keer dat Tim een vraag aan hem stelt krimp ik ineen, man, dat je dan weer iets uit je nek moet lullen terwijl je weet dat tientallen mensen terecht boos op je zijn en je allang doorhebben. :cry: :cry:

9 likes

Haha nou dat gebeurt alleen als hij vrijwillig erheen gaat of een direct gevaar voor zichzelf of anderen is (aka met een mes gaat zwaaien oid)

Of hij moet ertoe veroordeeld worden maar er is geen zaak toch

Oh leuk om te leren. Mijn kind noemt alles met lange dingen op zijn hoofd konijnen (ook geitjes) en alle beestjes zijn bijen :grinning_face_with_smiling_eyes:

6 likes

De dochter van Sierra is geboren en de vlog staat online

edit: oh en ze is natuurlijk 100% vernoemd naar @grace

16 likes

Ja vind ik ook! Ik had er laatst ook 1 gezien die ik leuk vond. Volgens mij het namaken van een five guys burger. Daar had hij ook weetjes in verwerkt. Of die met een dag leven op 35% korting.