Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Mn favo uit dit soort videos is als hij zegt “Deze chips proeft naar… chips”

11 likes

Nouja ze zullen de gemiddelde influencer niet nog 3 jaar doorbetalen omdat ze wel eens in de keuken staat te vloggen. Dus ze zullen er heus van profiteren en er blij mee zijn, maar dat staat dan los van de deal die gemaakt is.

1 like

Ik las Sanne in de lidl

137 likes

Hoe oud is hij dan (aangezien op haar insta aantal reacties werden geplaatst over het leeftijdsverschil)

1 like

26 en zij 32

2 likes

Hahaha ik ook

3 likes

Is dit niet gewoon gekoppeld aan een BSN-nummer (wordt aangemaakt na aangifte). Staat me bij dat wij het daardoor vanzelf kregen. En zou frauderen idd behoorlijk moeilijk maken. Dus ik snap m nog niet helemaal, hoe dat zou kunnen…

Edit: ik lees het nu beter, zij geven dus een nepbaby aan? Wauw, dat vind ik wel next level fraude… maar kan idd wel want daarvoor hoef je geen hard bewijs te leveren. Maar als dit vaak/vaker gebeurt beïnvloedt dit ook gemeentelijke cijfers enzo, vind het echt bizar

1 like

Dit is wel de meest domme manier om te frauderen ooit :woman_facepalming: de kans is zo ongeveer 99% dat het uitkomt dat dat kind er niet echt is, en de opbrengst is dan zo’n 200 per kwartaal dus het risico ook echt niet waard

12 likes

Ik dacht dat je ook iets van een verklaring van een arts of verloskundige moest hebben, althans wij toen wel. Maar lees dat dat alleen bij elektronisch aangeven is, blijkbaar niet als je naar het gemeentehuis gaat. Ook wel apart.

Mijn heeft hoefde 2x geen ‘bewijs’ aan te leveren
(5 en 4 jaar geleden). Geen briefje van het ziekenhuis of de verloskundige oid. Heb me daar ook zeer over verbaasd. Maar fraude voor de kinderbijslag snap ik niet zo, het levert je 200 per kwartaal op?? Een uitkering levert je maandelijks meer op.

1 like

Met de erkenning moest ik als zwangere mee, (een kussen of nepbuik had ook gekunt) en aangeven kan digitaal ? Maar vind dat wel next level indd, jeetje.

1 like

Denk dat Mo meer verdient met haar Videoland serie en samenwerkingen dan hij doet met achter een bal aan rennen hoor

5 likes

Maar Mo en Lars zijn uit elkaar, dus ik denk niet dat Lars daar wat aan heeft. Hij moet gewoon zijn eigen geld verdienen en dat doet hij met voetballen door in een paar jaar flink te cashen

16 likes

Ik denk dat je ook moet beseffen dat met zijn beroep de jaren waarin hij zijn werk kan doen/geld kan verdienen héél beperkt zijn en dat lang niet elke voetballer de aanbiedingen en clubs voor het uitkiezen heeft.

Er zullen vast zat mensen zijn die het anders zouden doen en blablabla maar dit is nou eenmaal hun situatie. En er zijn ook zat andere beroepen waarin je lang van huis bent. Zouden we ook zeiken op iemand die op een containerschip of bij de marine/landmacht werkt en maanden op missie is? Of is het omdat hij het is?

23 likes

Ja ik lees ook dat sommigen het zich gewoon niet kunnen voorstellen. Denk dat het iets heel subjectiefs is, dus ondanks de prijs die je ervoor betaalt, een keus die je soms “moet” maken of bereid bent te maken, afgezet tegen de zaken die je mist en financieel er tijdelijk mee wint, en daar is helemaal niets mis mee

1 like

Stel Lars had ook deels de voogdij en Monica verdiend indd meer, zou ze dan aan hem allimentatie moeten betalen? Zulke dingen hoor je altijd alleen vanuit een man.

1 like

Ja, het scheelt ook dat wij zijn leven niet al leiden. Ik werk nu 32 uur en ben een huismus, mijn man werkt 40 uur en is heel veel thuis. Nee, ik kan me inderdaad niet voorstellen dat ik NU naar het buitenland zou verhuizen voor mijn professionele voetbalcarriere. Maar het scheelt natuurlijk als je al jaren profsporter bent en vaker lang van huis is, dan komt het niet zo uit de lucht vallen, en is het een heel andere beslissing.

2 likes

Exact. Denk dat 1e reactie kan zijn, hoe kan je dat willen/doen als ouder, zou ik niet kunnen? Maar dat zegt dan genoeg; voor jou/mij zou het idd niet werken en gelukkig hoef ik die keus ook niet te maken
dus ook niet aan mij om er iets van te vinden (heb zelf nog geen kinderen maar ouders wel gescheiden). Soms lopen dingen niet zoals je wil of idealiter ziet. Monica die steeds riep hoe kan je dit doen tegenover je kind, je laat je kinderen in de steek. Mijn ma had er ook een handje van hele tijd van die waarde-oordelen over ons eruit te gooien. Na een tijd trek je je dat ook aan
maar goed dit was even heel subjectief haha

Dit vind ik een rare opmerking. Kan toch? Dus omdat Kinder duurder is moet het automatisch maar beter smaken? Ik vind die van de Lidl ook erg lekker. :ok_hand:t2:

18 likes

Hij kan die van de lidl idd lekkerder vinden maar ik moet zeggen dat je opzich wel duidelijk verschil proeft. Vgm zijn die van de lidl ook een iets wat andere vorm enzo.

5 likes