Volgens mij heet dat een kwestie van smaak. Beetje flauw om dan te roepen dat Alwin geen smaakpupillen heeft. Ik vind het verschil ook niet heel groot trouwens of heb ik nu ook geen smaakpupillen?
Geen smaakpupillen, wel -papillen. Maar het is prima dat hij het ene lekkerder vindt dan het anderen, maar vaak proef je toch wel intens verschil met zulke dingen?
Ik denk niet dat je smaakpupillen hebt
Ok
Wel papillen 
Ik denk dat je het niet zo serieus moet lezen, @Foxy is ze zelf bij de Lidl gaan kopen dus ze voelt zich duidelijk niet te goed voor die nepbuenoâs. Ze waren gewoon niet te eten haha
Ff nog mijn plasje over dit alles.
Monica heeft bewust gekozen voor het krijgen van een kindje met een voetballer. Dan weet je en kies je er samen voor dat je wellicht in de toekomst tijdelijk in het buitenland woont. Hoe jammer dat het is misgelopen tussen hen, maar dit hoort wel bij de nadelen (of voordelen) van die carriĂšre. Vind het niet helemaal eerlijk om dan nu van Lars een soort boeman te maken.
Ik heb nu wel zin om naar de supermarkt te fietsen en zoân 5pack buenoâs te kopen 
Ja maar de situatie is nu anders. Ze zijn uit elkaar en gaat dus uiteraard niet meer mee naar het buitenland met hem.
Waarom verdedigen jullie deze privileged man zo. Hij zit niet noodgedwongen in het buitenland zonder kind.
Serieuze vraag, zouden jullie hetzelfde vinden als Lars geen voetballer maar diplomaat was?
Maar wat moet hij doen? Hij speelt waarschijnlijk elk weekend. Monica kan ook een keer met de kinderen naar hem gaan, ondanks dat ze uit elkaar zijn. Hij heeft nou eenmaal geen flexibele baan en zij wel. Je werkt dan toch als ouders samen zodat je kinderen ook hun vader kunnen zien? Vind het echt oneerlijk om te doen alsof hij zijn kinderen expres achterlaat want dat is niet het geval.
Ik vind het altijd opmerkelijk dat zoveel voetballers zo jong (<25) trouwen en kinderen nemen.
Lijkt me echt een heel saai leven alles zo voorgekauwd, en voetbalvrouw nog saaier.
Over namaak buenos gesproken. Die met kokos vulling van de aldi waren zo lekker. Alleen ze hebben die hier niet meer ze hebben lidl look a likes met een te hard koekje
Ik heb ooit gelezen dat dat vanuit de clubs gestimuleerd wordt zodat ze inderdaad een stabieler leven hebben en niet elk weekend uitgaan en allerlei vrouwen over de vloer hebben.
Echt heel generaliserend van me maar deze indruk heb ik vaak bij defensie, de mensen die ik ken met een link met defensie hadden allemaal in hun begin twintiger jaren een helemaal gesettled leven met huis met tuin, lange relatie, getrouwd en met kinderen.
Klopt inderdaad wat @papierhier zegt. De clubs willen vaak dat je zo snel mogelijk je diploma haalt en zsm huisje boompje beestje zodat het thuis als het goed is stabiel is.
Misschien komt dat ook wel omdat Defensie heel erg hamert op een stabiel thuisfront en dat ideaalbeeld is nu eenmaal lange relatie (en gezinnetje). Omdat je zovaak weg bent en zoveel te verwerken krijgt, vinden zij het erg belangrijk dat je thuis dan ergens op kan terugvallen en dat helpt je misschien ook wel om je door een moeilijke missie heen te krijgen.
Je moet trouwens ook door de psychologische keuring komen en als je leefsituatie een grote chaos is dan kom je daar vaak niet doorheen.
Ja ik kan me ook voorstellen dat je leven er gewoon anders uitziet dan van pak âm beet een type eeuwige student corpsbal ofzo, dat je prioriteiten in het leven ook daar meer bij passen.
Ben iig blij dat ik niet bij defensie werk hoor, dat mân werkgever zich ook nog eens met mân privĂ©leven gaat bemoeien ehh nee dankje 
(Jk)
Ja en geen afleidingen (ook fysiek/mentaal qua drank/drugs) heb ik weleens begrepen
Ja Defensie mengt zich inderdaad wel heel erg in je privéleven (zowel van militair als zijn/haar gezin). Als je bijvoorbeeld als militair een paar jaar naar het buitenland moet dan mag je gezin ook mee op kosten van Defensie en krijg je zelfs een vergoeding als je als partner je baan opgeeft om mee te gaan.
Ook als je partner op uitzending is dan krijg je vaak telefoontjes (kijken hoe het gaat), speciale thuisfrontdagen en cadeautjes/bloemen opgestuurd. Enerzijds wel goed dat ze zo begaan zijn, maar anderzijds wel erg betuttelend als je daar niet op zit te wachten