Dat idee heb ik ook bij politieagenten
Er is ook een podcast over âhet politiebreinâ gemaakt dat concludeert dat je bij dat heftige werk een stabiele thuissituatie nodig hebt
En wat Lars betreft; hij is nu eenmaal voetballer en werken in het buitenland hoort daar helaas bij. Daarnaast is hij ook de vader van Zara Lizzy en Robbert niet. Dat een kindje een andere man papa noemt zal wel snel gebeuren maar het zo gecorrigeerd moeten worden, vind ik - er vanuit gaande dat Lats nog wel in beeld is.
Ik kan me nog wel herinneren van de vlogs van toen ze wel samen waren dat monica ook aangaf als hij naar het buitenland zou moeten gaan om te spelen, dat ze dan ook niet stond te springen om mee te gaan.
Beetje dubbel, maar dan denk ik: ze wisten toch beide waaraan ze waren begonnen?
Ik kijk zelfs uit naar zijn videoâs, er zit veel werk in en het is kwaliteit! Kan je niet van iedere youtuber zeggen
Is alles gezegd nu over Monica en Lars en zijn carriĂšre buiten de grens?
- Ja, werkelijk alles
- Nee, ik heb nog hele nieuwe invalshoeken te bespreken
0 stemmers
Oh ja dat kan, dat is wel mijn ervaring haha vooral rondom uitzendingen. Stabiel inkomen op jonge leeftijd helpt daar natuurlijk ook wel bij. Ik denk dat het ook wel een combi is
Ja dat denk ik ook! Ik merk dat in mijn omgeving ook bij mensen die niet gelinkt zijn aan defensie. Mensen die snel na de middelbare school zijn gaan werken en snel redelijk veel geld verdienden hebben allemaal huisje boompje beestje. Terwijl degenen die nog lang zijn gaan studeren dat niet per se hebben.
En laten we vooral niet vergeten dat er ook veel militairen (die al jong huisje boompje beestje hadden) scheidenâŠ
Ja ik denk zelf ook dat het komt doordat die (vnml) mannen al zo jong in een serieuze relatie zitten, dan jarenlang voor hun werk leven, en daarna pas weer voor hun gezin gaan. Het gezin wat ook lange tijd zonder hen heeft gedraaid en er hele eigen ritmes op na houdt.
En dat over âbemoeienâ, het is niet verplicht om naar thuisfrontdagen etc te gaan. Het is juist prettig voor het thuisfront lm op de hoogte te worden gehouden.
Ik kan die man van thrift tales niet serieus nemen in roosmarijn haar vlogs. âZoek maar uit wat je leeeeeuuuk vindâ
Hahahaha fact
Moet aflevering van vanavond nog kijken, wilde net beginnen haha maar had al zoân vermoeden. Leuk voor haar!
Ben zo blij voor haar! Leuke match
Heel leuk! Wel benieuwd hoelang geleden het is opgenomen?
Een maand postte hij op instagram!
10 mei ofzo vertelden ze in haar insta story!
Zo leuk! En ik vond haar in t programma ook echt heel leuk overkomen. Volg haar verder niet, ken alleen de verhalen vanuit hier dat ze vaak negatief is maar dat was op tv totaal niet.
Leeeuuuk
Queens of jetlags dr instastory met dat ze de perfecte witte en flatteuze witte badpak hebben gecreëerd. 3 modellen hebben hem aan maar ik vind hem bij alle 3 nou niet echt heel mooi zitten