En laten we vooral niet vergeten dat er ook veel militairen (die al jong huisje boompje beestje hadden) scheiden…
Ja ik denk zelf ook dat het komt doordat die (vnml) mannen al zo jong in een serieuze relatie zitten, dan jarenlang voor hun werk leven, en daarna pas weer voor hun gezin gaan. Het gezin wat ook lange tijd zonder hen heeft gedraaid en er hele eigen ritmes op na houdt.
En dat over ‘bemoeien’, het is niet verplicht om naar thuisfrontdagen etc te gaan. Het is juist prettig voor het thuisfront lm op de hoogte te worden gehouden.
Ik kan die man van thrift tales niet serieus nemen in roosmarijn haar vlogs. “Zoek maar uit wat je leeeeeuuuk vind”
Hahahaha fact
Moet aflevering van vanavond nog kijken, wilde net beginnen haha maar had al zo’n vermoeden. Leuk voor haar!
Ben zo blij voor haar! Leuke match
Heel leuk! Wel benieuwd hoelang geleden het is opgenomen?
Een maand postte hij op instagram!
10 mei ofzo vertelden ze in haar insta story!
Zo leuk! En ik vond haar in t programma ook echt heel leuk overkomen. Volg haar verder niet, ken alleen de verhalen vanuit hier dat ze vaak negatief is maar dat was op tv totaal niet.
Leeeuuuk
Queens of jetlags dr instastory met dat ze de perfecte witte en flatteuze witte badpak hebben gecreëerd. 3 modellen hebben hem aan maar ik vind hem bij alle 3 nou niet echt heel mooi zitten
Ja ze vonden zelf dat hun verhaal raar in beeld
was gebracht. Alsof hij heel onzeker was en zij alleen over samenwonen/kinderen wilde praten. Terwijl ze schijnbaar ook 2x heeft gehuild in die paar dagen, diepe gesprekken, en dat hebben ze allemaal juist niet laten zien
Leuk zeg! Maar een date van 4 dagen pfff heftig!
Ik was even nieuwsgierig dus op haar Instagram gekeken. Die gelige bikini (die ze zelf draagt?) zit qua pasvorm toch ook echt niet mooi?
Zou ze het echt zelf gecreëerd hebben of komt dit ook gewoon van Ali?
Wss wel. Ik kan me niet voorstellen dat dit ontworpen is en dat er dan een sample is gemaakt voor de doorpas en dat ze dachten ja dit zit perfect maak er maar een paar 100 van.
Haha ze zegt dat ze er maanden mee bezig is geweest tot alles perfect was en noemt zichzelf ook ontwerper lol 
In haar defense, ik zie best vaak ontwerpen en samples voorbij komen op insta, dus volgens mij is het niet perse een aliexpress badpak. Ontwerper van een wit badpak is wel een groot woord ja haha.