Ja en ze schildert ook vaak!
Haha deze blijft zo chill, vooral omdat het schilderen op nummer was en ieder normaal persoon voorover gebogen met z’n kop op 3 cm afstand van die vakjes zit om het te kunnen zien/lezen en daarna 3 dagen rugpijn heeft. Or is that just me 
Ja en schilderen op nummer doe je ook niet met een spatel 
Vind ook jammer dat het alsnog van die perfecte lichamen zijn. good for them maar ik wil gewoon zien hoe het bij maat 40+ staat met een buikje of wat dan ook als je dan toch zegt dat het zo flatteus is voor iedereen.
Maarja what else is new.
Je moet er in ieder geval niet mee van de glijbaan!
Ik denk dat ‘ie van ali komt @morange
Dit is wat ik krijg als ik de foto upload in de app:
Bij dit soort bikini’s denk ik altijd 1x niezen en alles floebert en flappert er aan alle kanten uit 
laat staan dat je er een dag mee naar het strand gaat.
1x niezen? Bij 1 stap zetten!
Handig ook al die touwtjes als je een beetje egaal bruin wil worden!
Ik was er al wel aan gewend dat je bij iedere nieuwe Insta-post van een willekeurige influencer eerst een hele rij comments van andere influencers krijgt met ‘Knapperd!’, ’
’, ’ Liefie!’ , ‘
’, ‘Zo dan!’, maar kennelijk doet Cynthia er nu ook aan mee bij de laatste post van Monica. Valt me toch een beetje tegen.
Gewoon inademen en mn tiet ploept er al uit.
Hahah nee helemaal niet maar dat viel me gewoon op toen ik naar die story keek.
Hmm, dit is Emily Ratajkowski die haar eigen bikinimerk heeft. Dit plaatje is dus ook niet helemaal eerlijk haha.
Hahah hoezo? Niks mis met een wit badpak toch?
Alhoewel ik dat dan weer niet zou kopen van een of andere influencer waarvan de helft van Ali komt
Het ging me er meer om dat er heel vaak (bij allerlei merken etc) nog steeds wordt gezegd dat dingen perfect zijn voor elke bodyshape enzo (dat zegt Noor trouwens niet) maar dat er dan nog voornamelijk perfecte modellen of curve modellen met precies de juiste verhoudingen worden gebruikt. Maar dat is weer een andere discussie natuurlijk haha.
Whahahaha nee als ik die bikini zou kopen zou ik als een soort levende rollade over het strand gaan dus nee never
Mo zou toch donkerder gaan, dus is alsnog blond
Waar komen die hoge verwachtingen van Cynthia vandaan?
Ooh ik wordt nu al aggresief van al die touwtjes zo, zeker als het nat en stroef is van de chloor of zout of zand met zweet en zonnebrand, lekker vlekkerig op een witte bikini en al die touwtjes in de knoop als een soort rollade om je heen, succes ermee. 
De zon op je gezicht voelen
Haha wat vreselijk
Vind die obsessie altijd over Lisa’s huidskleur & dat die zo houdt van bakken in de zon zo dom altijd
Ja zij is een ekte zon aanbidder