Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Doet me echt denken aan toen ik tiener was en een vriendin en haar moeder zich in gingen smeren met bak en braad, ik zie Lisa en Bonnie dat ook wel doen

21 likes

Omg dat is wel heel bizar!

Die obsessie met bruin zijn van Bonnie doet me wel een beetje denken aan m’n eerste vakantie alleen met vriendinnen in Albufeira. Toen werd ik uitgelachen door iemand omdat ik factor 30 mee had genomen. Want als je bruin wil worden moet je je insmeren met olie. Ja hartstikke fijn voor jou dat dat werkt ofso, maar ik verbrandde zelfs met die factor 30 nog levend.

20 likes

:rofl: Tja, ik dacht: ik geef het nog een kans :woman_shrugging:

4 likes

Hmmhmm huidkanker, love it.

33 likes

Inderdaad. Als die straks 40 is, heeft ze de huid van een 70 jarige. Zonde.

4 likes

Ik ga altijd zo stuk als dat eenmaal opvalt. Netzoals met die ene Laura van nsmbl die haar mond zo raar opendeed

7 likes

Niks mis met een lekkere leren lap toch.

12 likes

Ik vind het ook een leuke samenwerking met dat bedrijf! Jammer dat ze geen fysieke winkel hebben. En hou sowieso wel van dit soort accenten (al is dat vast een impopulaire mening). Ik heb Roosmarijn een tijdje niet gevolgd, maar ik vind haar de laatste tijd wel echt weer leuke video’s maken. Het is misschien niet allemaal mijn smaak, maar haar creativiteit en de manier waarop ze overal “fashion” in kan zien, werkt wel aanstekelijk. Ook echt met die barbiekleding in de Zeeman.

1 like

:hushed: :hushed: :hushed: is dit serieus? wat errrrrg

4 likes

Zag deze of iets wat er op leek vaak voorbij komen als ik op vakantie ging naar Italië of Griekenland. Was altijd zo jaloers want ik mocht het niet gebruiken van mijn ouders. Geloof dat bak en braad ongeveer net zoveel bescherming geeft… SPF3
41E+rVpXqmL

10 likes

Oh ja dat had ik met haarlemmerbruin, vond het zo stom dat ik dat niet mocht gebruiken :joy: SPF0, echt erg eigenlijk dat dat überhaupt verkocht mag worden.

4 likes

Ik mengde citroensap met olijfolie voor op mijn huid (en ook citroen In mijn haar geloof ik) :sweat_smile: samen met een vriendin in Turkije op vakantie, noemde we ons ‘wentelteefjes’ :woman_facepalming:t2:

21 likes

Jaaa, die ken ik nog. Je had ook de Nivea olie in spf 2. Volgens mij was vroegah (jaren '80) spf 6 sowieso de hoogste factor die je bij de drogist kon krijgen. Wilde je hoger, dan moest je naar de apotheek of zo.

4 likes

Hierbij moet je gewoon waterdicht dubbelzijdig plakband bij geleverd krijgen anders gaat het nooit goedkomen.

1 like

Maar onder deze rotzooi en die haarlemmerbruin (ik zie dan echt zo’n typische Haarlemse man voor me, knetter bruin😂) gebruik je toch wel een spf30 of 50? Ik iig wel.

2 likes

Neeeee want met spf50 word je niet bruin!!! De mensen die ik ken die haarlemmerbruin gebruiken, gebruiken iig geen factor er onder.

1 like

Ik dat spul googlen. Zie ik dat de tuinen dat verkoopt… ik dacht dat zij gezonde dingen verkochten. Maar ze verkopen blijkbaar ook huidkanker olie.

28 likes

Ik heb dus gisteren voor de eerste keer zonnebrand gekocht sinds ik 12 ben of zo (ik droeg altijd lange mouwen en lijken , zit altijd in de schaduw en kom in de zomer weinig buiten) en ik wist niet wat ik moest kopen dus maar factor 50 gedaan. Maar of dat de juiste match is met mijn huid geen idee. Ik ben nooit verbrand geweest en heb geen superlichte huid :innocent:

2 likes

de kreeftkleurige Britten die ik het zag gebruiken denk ik niet

5 likes

Kan nooit kwaad, zeker niet als je huid al zolang geen contact heeft gemaakt met de zon.

5 likes