Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Rechtsboven heb je een envelop klik daarop en dan kan je nieuw bericht kiezen en vul dan gebruikersnaam in

1 like

Zijn de stories van Bonnie in Drenthe hier al besproken? Hoezo zegt ze dat ze zich Friese hangjeugd voelt terwijl ze in (de omgeving van) Emmen is? En waarom huren ze met z’n tweeĂ«n 1 elektrische fiets? Ik erger me hier bovenmatig aan :sweat_smile: en dan vooral het idee dat ik met iemand een fiets zou moeten delen

12 likes

Omdat ze alleen Rotterdam Noord kent en de rest van t land wild en onverkend gebied is.

Omdat ze skeer zijn.

34 likes

Skeer of gierig

17 likes

Met zo’n huis inclusief verbouwing weet ik het antwoord denk ik wel :sweat_smile:

4 likes

Hahahaha mega kut dus als je moe bent mag je op de eletrische omg wat een getut zeg​:joy::face_with_hand_over_mouth:. Zit je lekker te chillen op de e bike moet je eraf want de ander is moe.

4 likes

Een mix van beide waarschijnlijk. Te gierig om 2 elektrische fietsen te huren maar te skeer om daarna nog een zak m&m’s te kopen.

3 likes

Ik hoop dat dit een grap is. Waarom?!

Het valt allemaal heel erg mee hoor. Ze heeft leuke stories gepost waar wij vervolgens sarcastische opmerkingen over kunnen maken maar eigenlijk is t allemaal best leuk wat ze plaatst (vind ik tenminste).

8 likes

Voor diegenen die zich werkelijk dood willen ergeren aan van alles en nog wat en daar bevrediging uit halen, zoals ik :smirk: raad ik dit pareltje aan.
Als je wil zien hoe mensen zich gedragen als leeghoofden in de keuken terwijl ze denken dat ze alles goed doen

1 like

Nu macarons, straks zeker cakepops, daarna cupcakes. Nou meid, lekker terug in de tijd.

8 likes

En die brengen dan een bakboek uit. En dat wordt nog gekocht ook. Waar gaat het heen met de wereld.

28 likes

Skierig

2 likes

Omg dit woord zou bonnie kunnen gebruiken en dan heeft ze haar eigen coole woord

13 likes

CHANNELED met de DIVINE source, waarom niet

4 likes

Die tekst is echt niveau me in groep 8 toen ik dacht artiest te worden, vleugje van dit vleugje van dat en het ratelt wat voort

shoeebiieeehdaaaahdeeeelooveeeeeeee you you you whoooeehooe, divineeeeee, shoeeenieewooehoeenieeee

4 likes

Wat the hell staat hier. Heb het 5 keer gelezen maar mijn hersenen doen dit
afbeelding

22 likes

hahahah nou ben heeeel benieuwd naar die goede kosmische dag woensdag!! of moet je een abo voor 11 euro p/m nemen om die positieve energie te kunnen channelen

4 likes

Beetje ik ga een heel poetisch lied voor junior esf schrijven idee.

3 likes

Dat mens zingt nog eens vals ook.

1 like