Rechtsboven heb je een envelop klik daarop en dan kan je nieuw bericht kiezen en vul dan gebruikersnaam in
Zijn de stories van Bonnie in Drenthe hier al besproken? Hoezo zegt ze dat ze zich Friese hangjeugd voelt terwijl ze in (de omgeving van) Emmen is? En waarom huren ze met zân tweeĂ«n 1 elektrische fiets? Ik erger me hier bovenmatig aan
en dan vooral het idee dat ik met iemand een fiets zou moeten delen
Omdat ze alleen Rotterdam Noord kent en de rest van t land wild en onverkend gebied is.
Omdat ze skeer zijn.
Skeer of gierig
Met zoân huis inclusief verbouwing weet ik het antwoord denk ik wel 
Hahahaha mega kut dus als je moe bent mag je op de eletrische omg wat een getut zegâ:joy:
. Zit je lekker te chillen op de e bike moet je eraf want de ander is moe.
Een mix van beide waarschijnlijk. Te gierig om 2 elektrische fietsen te huren maar te skeer om daarna nog een zak m&mâs te kopen.
Ik hoop dat dit een grap is. Waarom?!
Het valt allemaal heel erg mee hoor. Ze heeft leuke stories gepost waar wij vervolgens sarcastische opmerkingen over kunnen maken maar eigenlijk is t allemaal best leuk wat ze plaatst (vind ik tenminste).
Voor diegenen die zich werkelijk dood willen ergeren aan van alles en nog wat en daar bevrediging uit halen, zoals ik
raad ik dit pareltje aan.
Als je wil zien hoe mensen zich gedragen als leeghoofden in de keuken terwijl ze denken dat ze alles goed doenâŠ
Nu macarons, straks zeker cakepops, daarna cupcakes. Nou meid, lekker terug in de tijd.
En die brengen dan een bakboek uit. En dat wordt nog gekocht ook. Waar gaat het heen met de wereld.
Skierig
Omg dit woord zou bonnie kunnen gebruiken en dan heeft ze haar eigen coole woord
CHANNELED met de DIVINE source, waarom niet
Die tekst is echt niveau me in groep 8 toen ik dacht artiest te worden, vleugje van dit vleugje van dat en het ratelt wat voort
shoeebiieeehdaaaahdeeeelooveeeeeeee you you you whoooeehooe, divineeeeee, shoeeenieewooehoeenieeee
Wat the hell staat hier. Heb het 5 keer gelezen maar mijn hersenen doen dit

hahahah nou ben heeeel benieuwd naar die goede kosmische dag woensdag!! of moet je een abo voor 11 euro p/m nemen om die positieve energie te kunnen channelen
Beetje ik ga een heel poetisch lied voor junior esf schrijven idee.
Dat mens zingt nog eens vals ook.