Oh mijn god, sick!
Dianne Buswell (professioneel danseres en de vriendin van Joe Sugg) is in Australië om haar familie te bezoeken, maar ze moet eerst twee weken in quarantaine in een hotel kamer. Ze vlogt iedere dag en ik vind het knap dat ze het zo leuk doet. Ze kan bijna niets, maar het is echt leuk om te kijken 
Moet echt lachen dat Alwin tegen zân vriendin zegt: âmooi jurkje heb je aan!â en dat zij dan zegt: âvan de Monkiâ
Haha waarom doen vrouwen dat toch altijd
âWas in de sale, maar 10âŹ!!!â
Ik kan daar ook nooit normaal op reageren als iemand me zoân compliment geeft.
Leuke schoenen! âOhja, die heb ik best langâ, dat soort comebacks.
Ik ben bij de vlog van vandaag van Jade Anna beland, geen idee hoe of waarom, maar zij heeft dus een mega feestje met partyplanner (dezelfde die het vakantiepark van de huismuis heeft verbouwd), visagiste, dure taart en catering, photobooth, styliste met meerdere jurken, etc. Allemaal omdat ze haar havo diploma heeft gehaald? Dit is zoân ver van mijn bed show jeetje
Edit: oh ze hebben ook een eigen snapchatfilter en er vliegt een vliegtuigje met boodschap over langs?! Deze mensen hebben echt geld teveel
Kijk dan ook de vlog van Gio over hetzelfde feestje er achteraan, dubbel genieten
Ik volg die quarantaine vlogs ook en ze zijn zo leuk. Ik vind het ook heel knap dat ze zo positief en vrolijk kan zijn terwijl ik de hele dag jankend op bed chips zou eten.
Ik vind eigenlijk nog het raarste dat het thema golddigger isâŠ
Wel toepasselijk dat ze Gio als hoofdact⊠eh -gast heeft dan. 
Word ook helemaal blij als er een âknock on the door isâ hahaha
Van wat ik me herinner uit een q&a zei ze dat de baby wel te zien zou zijn in haar filmpjes maar dat ze wel erop let wat ze wel en niet online zet, geen beschamende verhalen oid
Vind het toch jammer dat zoveel vloggers hun kind online gooien zonder over de gevolgen voor het kindje na te denken.
Wie zijn ook al die jongens in dure autoâs uit de vlog van Gio? Ook vloggers?
Veel van zân vrienden zitten in de IT, eigen ondernemers etc. Verdient blijkbaar heeel goed.
In de comments van de nieuwe vlog van Monica zeggen verschillende mensen dat Zara-Lizzy in het nieuwe seizoen van haar serie Like Monica, Robbert papa noemt. Monica is de comments allemaal druk aan het verwijderen. Ik vind dit echt zo ongemakkelijk en zelfs misselijkmakend. Je vriend waar je net 1 jaar mee samen bent volledig de vaderrol over je dochtertje laten nemen en haar hem ook nog eens laten aanspreken als papa.
Ik vind het sowieso een beetje bizar dat ze na haar breuk met Lars zich weer zo snel bindt aan iemand en een huis met hem koopt, je zou denken dat mensen leren uit hun foutenâŠ
Heh fouten? Moet ze dan de rest van haar leven alleen blijven want oh jee een vorige relatie liep op de klippen. Je kiest niet op wie en wanneer je verliefd wordt hĂš. 
Deze discussie is toch net 1 dag geleden gevoerd en afgerond? Gaan we nog een ronde nee toch?
Uiteraard niet. Maar als je kind 1 jaar is, is uit elkaar gaan als ouders traumatisch voor hem/haar. Ik vind dat mensen dan echt heel voorzichtig moeten zijn met het introduceren van nieuwe partners en dit liefst alleen doen wanneer de relatie toch al langdurig en serieus genoeg is zodat het kind wat stabiliteit krijgt. Na 1 jaar een andere man papa noemen is gewoon hallucinant. Maar ok, blijkbaar is de discussie al gevoerd dus ik stop erover 
Ah en ik vind dat mensen echt voorzichtig moeten zijn met termen als âtraumatischâ; dat hoeft helemaal niet traumatisch te zijn. Woord is echt aan inflatie onderhevig zeg.
Er zitten zoveel aannames in jouw post⊠bovendien, dit onderwerp is laatst al uitvoerig besproken. Stukje naar boven scrollen.