haha ik be nmeer het type dat doet: “JA HEEFT ZAKKEN, KIJK!”
(Veel jurken via Large hebben tegenwoordig zakken)
haha ik be nmeer het type dat doet: “JA HEEFT ZAKKEN, KIJK!”
(Veel jurken via Large hebben tegenwoordig zakken)
Overigensssssss schelen ze volgens Bram zelf 11 jaar, wat wil zeggen dat Bram dus 31 is en geen 37.
alDat is Jesse en die is 26 (niet Jelle)
Oh hahahaha , oeps sorry nvm! Lijken ook best op elkaar!
Ik ken die danny hahaha
Dit was 4 jaar geleden en dit is zijn ex…
Ik snap niet dat je dan een oude vlog gaat opzoeken om hier te kunnen roddelen. En dan niet door hebt dat Bram en 4 jaar geleden zelf ook jonger was. En 2 dat dat zn ex is…
Tuurlijk is het legaal maar dan mag ik het toch nog steeds niet ok vinden? Hetzelfde heb ik met andere vloggers/influencers die ooit iets gezegd of gedaan hebben waar ik het niet mee eens ben, die kijk ik ook liever niet. Normaal kijk ik graag Bonnie en ik vind de meeste van haar vrienden ook superleuk om te zien in de vlog, maar hem toch wat minder graag.
Tuurlijk mag dat, ik zie totaal de ‘ellende’ niet die een hoop van jullie wel zien blijkbaar. Vind het gewoon sympathieke mensen die het leuk met elkaar hebben en er is niks alarmerends of shockerends, van wat ik zie. Maargoed, dat is dan weer mijn impopulaire mening.
Ik later:

Plussize models zijn totaal niet nieuw op insta maar ik dacht bij die body positivity posts altijd: ja ja, makkelijk praten terwijl de wereld daarbuiten nog steeds vindt dat “dikke” mensen ongezonder en lelijker zijn. Nu merk ik dat het onbewust toch best wat goeds doet. Zelfs als de buitenwereld nog best volhardend stomme diëten blijft promoten en een exxxtra love handels hatert is.
Weet niet of het de body confidence is of het feit dat big girl fashion nu een behoorlijke upgrade heeft t.o.v. 10 jaar geleden of beide, maar I love it.
Doet goed om te zien dat mensen met een soortgelijk lichaam er echt bombass uitzien en zich zo voelen. Nodigt uit om minder “safe” te kleden en misschien meer te gaan experimenteren.
Heb direct zin om geld uit te geven aan mooie kleding. Dat is direct ook het enige minpunt.
Uhm dat is niet helemaal precies wat ik bedoel. Bram gedraagt zich als een eind 20er / begin 30er, wil zich nog niet echt settelen of echt nadenken over de toekomst. Terwijl hij over een paar jaar inderdaad 40 is. Even los gezien van het feit dat hij een relatie heeft met iemand van net 20.
Ik heb onlangs Maddie Dragsbaek’s youtube-kanaal ontdekt en ik vind haar echt heel cool!
Ik vind dit zoiets geks (25:40), ‘laat weten wat je van mn zwangere buik vindt’, waarom moeten mensen een mening geven over jouw zwangere buik… daarmee geef je gewoon al een boodschap af dat er er mensen zijn die niet mooi zwanger zijn (iets dat ook echt onzin is trouwens)
Oooh wat raar, ik denk dat het gewoon vissen naar complimentjes is?
Heel raar. De meeste zwangeren willen juist absoluut niet de mening van anderen horen over de zwangere buik. Die mening krijg je, ongevraagd, al genoeg 
Stel je voor iemand reageert dan van: “Afzichtelijk, wat een bolle zeekoe” kun je toch ook onmogelijk reageren dat je zoiets niet kan zeggen als je letterlijk zo’n idiote vraag over jezelf afroept?
For the record dat vind ik dus niet, obviously…maar dit is vragen om aandacht in allerlei vormen.
Ik kijk vaker haar vlogs en ze zoekt gewoon heel vaak naar bevestiging. Bewust en onbewust. Denk niet persé dat ze bedoelt dat andere mensen niet mooi zwanger zijn maar het is idd verkeerd verwoord ja.
Leuke meid! Ga ik volgen.
Ik weet niet of het ligt aan mijn telefoon maar ik heb steeds de neiging om de helderheid van haar video’s hoger te zetten. Waarom is het zo donker? Of zijn alle andere video’s die ik kijk gewoon zo licht? 
En wat een mooie woonkamer heeft ze als dat haar huis is!
Martine: gooit half potje kleurstof in botercrème
Ook Martine: ‘zo satisfying om zelf iets ‘from scratch’ te maken en dat er dan geen “zooi” in zit.’
Doe bikini zit toch gewoon prima?