Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Idk ik heb m’n vrienden dit weekend nog geflashed, t was werm dus Dan krijg je dat

1 like

Ja hoor mijn borsten hangen regelmatig ergens uit. Heb je soms met dikke tetten.

35 likes

Dat gebeurt gewoon als je borsten hebt.
Plus Bonnie blurt al gauw blote huid. Dat betekend niet dat haar borst eruit floept…

1 like

Ja best regelmatig.

Erger nog: vorige week hebben leerlingen mee kunnen genieten van het zijaanzicht van m’n bh. Mijn jurk ging als een soort blouse dicht en er was van de zijkant blijkbaar mee te gluren. Ik had alleen het vooraanzicht gecheckt.

4 likes

Of anders bemoei je je gewoon even niet met andermans borsten, lijkt me vrij simpel

28 likes

Volgens mij ligt het ook wel aan het soort bh/bikini dat je draagt .

Heb zelf cup E en kan bv geen balconette bh aan zonder dat ze er uit vallen (ook al is de bh de goede maat). Heb echt nodig dat ze een beetje ‘om de borst’ heen zitten. Zelfde met bikini’s, zo’n driehoekje gaat echt niet.

Verder zeg ik niks over Bonnie anders word ik gebashed :joy:

1 like

Al vlogde ze zichzelf op het nudistenstrand. Echt hoor, was het maar wat normaler om je tetten te flashen en je tepels te laten doorschijnen zonder dat er meteen dit soort reacties komen. Preuts gedoe.

11 likes

Ze vraagt letterlijk of jullie dat ook wel eens hebben? Ze zegt precies niks over preuts oid?

23 likes

Dat stond er net nog niet. Toen stond er “Hoe krijgt ze het voor elkaar dat haar borsten overal uitfloepen.”

4 likes

Huh, maar ik heb dit ook echt nog nooit gezien bij Bonnie?
Ze gebruikt vaak van die grote, lelijke vlakken, om adressen, verschoven kleding, mensen die eten en oncharmante dingen te verbergen maar het is me echt nog nooit opgevallen dat ze dat vaak bij haar borsten doet (los van de vraag of dat dat raar zou zijn dat dat nodig is).

edit: de laatste tijd gebruikt ze die trouwens volgens mij minder en probeert ze er eerder een grappig plaatje voor te zetten, verbetering :grin:

Als het geen sportbeha-achtige constructie is, bevinden mijn borsten in badkleding zich ook altijd overal behalve in de top. Die fancy topjes zijn om stil te zitten ofzo. Vind dat ook altijd fascinerend hoe die in films altijd goed blijven zitten: leugens :joy:

2 likes

Dat staat er nog steeds en ik lees daar eerlijk gezegd geen oordeel in. Meer van HOE dan?! Net als wanneer iemand duizend keer per dag valt ‘hoe krijg je het voor elkaar om de hele tijd te struikelen?’

3 likes

Nee sorry maar deze vergelijking vind ik te ver gezocht om iets recht te lullen :joy:

8 likes

Ja, je hebt gelijk. Ik heb er wellicht te snel in gelezen dat @Shadina er een waardeoordeel aan koppelde (onbewust?). Ik denk dan: als het je opvalt, is het blijkbaar een ding voor je. De vraagstelling was niet bepaald neutraal naar mijn idee.

Dat vraag je toch ook niet als je het heeelemaal prima en chill vindt dat iemand hele dag struikelt? Dat vraag je als je het helemaal zat bent, het onbegrijpelijk vindt en op ietwat geirriteerde toon. Komt ergens vandaan. Zo las ik de opmerking van @Shadina ook.

3 likes

Mocht je het vervelend vinden, heb jaren geleden ooit eens goedkope fashion/kleding tape gekocht bij de action waarmee ik vaak mijn blouse plakte op het gedeelte dat wat open viel. Zou er eigenlijk niet zo mee moeten zitten maar merkte dat ik vaak zat te frunniken zodat ik maar geen zij-inkijk had als ik weer eens een vergadering met alleen maar mannen zat.

2 likes

Maar zijn die blousjes dan gewoon niet de verkeerde pasvorm voor grotere borsten? Net zoals kleding stukken waar hier boven ovet wordt gesproken?

Ik heb dat ook bij blousjes zonder goede coupnaad, dan liever bovenste knoopjes open en hempje eronder.

Bij mij niet. De blousenjurk valt vrij ruim, maar er is gewoon een kier. Het staat niet strak gespannen ofzo.

Bedankt voor de tip @JelaBerlijn
Heb dit keer klittenbandtape gebruikt

2 likes

Ik vind dat je je wel over dingen kan verwonderen gewoon omdat je t niet herkent, komt wat mij betreft niet echt een waarde oordeel dan naar boven

Ik heb ook grote borsten maar die floepen dus echt nooit ergens uit, dus ik verwonder me daar ook wel over maar love alle borsten laat ze maar floepen of niet floepen net wat jij wil of fijn vindt :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Ik vind dit echt een ontzettend zuur kuttopic geworden. Gaat bijna niet meer over inhoudelijke dingen alleen uiterlijk of hoe het hoort.

Tijd om me aan m’n voornemen te gaan houden en t niet meer te lezen.

14 likes