Maar door dit soort opmerkingen draag je toch zelf bij aan de zuurgraad van dit topic?
Ja misschien wel
misschien gaat er nog een doosje omheen met bubbelplastic?
Zal ze vast wel rekening mee houden
Ik heb sowieso het idee dat inclusiviteit van alle lichamen eindelijk wat meer door begint te dringen bij de ‘grote markt’. Het viel me echt op dat toen ik bikini’s aan het zoeken was dat er vergeleken met vorig jaar veel meer verschillende soorten modellen (qua lichaamsbouw) te zien waren dan voorheen, waarbij ook duidelijk weinig tot geen photoshop toegepast was. Ik heb het idee dat tot voor kort er weliswaar soms wat vollere modellen ingezet werden, maar die voldeden dan altijd alsnog aan het schoonheidsideaal omdat ze precies curvy in the right places waren, dus volle borsten, billen en heupen, maar nooit iemand met bijv. meer een appelfiguur. Daarnaast hadden die modellen dan altijd een volmaakt gladde huid, dus geen putjes, vlekjes, adertjes, striae etc. Ik heb zelf bijv. een redelijk standaard maat, maar heb echt geen mooie gladde benen maar wel veel cellulite, striae en gesprongen adertjes en waard at voorheen nooit te zien was in reclamecampagnes zie ik dat nu wel steeds meer.
Vind 't zo grappig dat Monica zo enthousiast is over tiktok 
Ik vind het heel irritant hoe Bonnie’s vlogs de laatste tijd soms pas weken na opname geupload worden. Is ze van de week een dag met Lisa weggeweest maar zegt ze dat de vlog pas over 2 weken komt, en nog erger, in de vlog van Vrijdag gaat ze uitleggen dat ze een week vakantie neemt, dus is die vlog waarschijnlijk weer 5 minuten uitleggen wat haar vlogplanning wordt rond die vrij week terwijl ze dat inmiddels al 20 keer keer gedaan heeft afgelopen jaren.
Waarom is dat erg dan? Ik bedoel, je ziet het toch vanzelf wel een keer. Ik snap wel dat ze vooruit werkt.
Het is gewoon irritant als vlogs niet actueel zijn. ik vind het 1 week later soms al ‘storend’. Soort van “vanavond speelt NL-Oekraine”, ja bedankt dat was een halve maand geleden.
Is ‘t bijna kerst is zij nog bezig met haar zomervlogs
Ja dat snap ik wel maar heb het idee dat Bonnie daar wel rekening mee houdt (bijv. met songfestival laatst), bij zo’n weekendje weg maakt het toch geen bal uit of je het volgende week ziet of die week erna.
Nou ja ik zie het probleem dus niet zo, lijkt me irritant voor haar als mensen alles meteen willen zien en geen geduld hebben. En ik vind het ook heel goed dat ze vlogpauzes neemt! Zouden meer influencers moeten doen.
Idd
Als ik door de stad loop zie ik vooral dat Gen Z echt veel meer comfy is met hun lijf dan mijn generatie begin 20 was
Zie heel veel meisjes in croptops lopen met een buik(je), rolletjes etc, eigenlijk meer dan meisjes met een strakke buik. Toen ik 20 was, was het volgens mij echt iets wat bijna alleen hele dunne meisjes aandeden. Zie ook heel veel meisjes met dikke bovenbenen en cellulitis in korte broekjes.
Vind dat wel goed van de jonge generatie 
Ik kwam laatst bij ASOS een product foto van oorbellen tegen waarbij het model een gehoorapparaat droeg 
Dat zag ik dus ook! Ik dacht eerst van huh wat is dat? Toen dacht ik: wow wat tof dat ze dit doen!
Ik zag laatst ook body shaming tegen uit 2005, heftige shit man. Geen wonder dat ik super onzeker was als kind
Je had ook ‘theskinnywebsite’ en dan vergeleken ze celebs die waren aangekomen of afgevallen. Dus een voor en na zeg maar. Echt zo erg. En ik en mijn dramatische zelfbeeld altijd kijken natuurlijk
En perez Hilton toen natuurlijk echt zo erg allemaal, blij dat dat nu niet meer zo gebeurd en kan
Ja perez die dan een piemel tekende in paint op het gezicht van een 20 jarige Lindsay Lohan
En 12 jarige ik las dat dan en dacht dan ja echt een domme slet haha en Jessica simpson is fucking dik echt een koe haha
Tot ik een jaar of 18 was vond ik Perez helemaal fantastisch en haatte ik op elke Hollywood vrouw zo ongeveer.
Schaam me nog steeds dat ik die blog las. Teenage me vond het geweldig. In mijn tienerhoofd: ja, ze kiezen er toch zelf voor om bekend te zijn en doen vaak domme dingen, eigen schuld 
Hoeveel mensen hij wel niet heeft gepest, terwijl hij ook altijd het slachtoffer speelde.
Ben blij dat dat tijdperk voorbij is. Enige wat ik achteraf nog wel leuk vond waren de nieuwe muziek posts/nieuwe artiesten posts.
O hmm ik heb ongeveer even grote boobies, misschien net iets groter, maar die floepen er nooit uit… misschien heeft het ook met de vorm te maken? Misschien kan iemand hier op promoveren: de natuurkunde achter floepende borsten.
Edit: love alle boobies, groot, Klein, floepend of niet
Nja ik denk ook niet dat ze letterlijk uit je bh slingeren bedoelde. Maar dat je af en toe wat inkijk zag.