Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Woooo superleuk!!

1 like

Deze vrouw :heart_eyes: later wil ik net zo worden als de moeder van @Karl_Lagerfeld

62 likes

Dacht eerst dat het Anouk was.

56 likes

Maar echt, maakt ook echt even dat ik me realiseer waar die haat en worsteling voor elke kilo vandaan is gekomen, dat het niet alleen maar tussen mijn oren zit/zat maar hoe hard ik/we dat al die jaren ook binnen heb gekregen

11 likes

Omg love haar. Hoop dat meer influencers zich hierover gaan uitspreken!

2 likes

Ohh ja mijn moeder is toch zo heerlijk

24 likes

Echt fucking confronterend, ik besef steeds meer hoe ongelofelijk groot de impact is geweest van de media op mijn relatie met eten. Ik dacht op mijn twaalfde al dat ik gedoemd was om voor altijd dik te zijn omdat mijn gewicht (destijds ““gezond”” en prima passend bij mijn lijf, leefstijl etc) niet overeen kwam met dat wat me acceptabel leek. Ik vond dat mijn lichaam daardoor letterlijk minder waard was, had als tiener al het idee dat ik geen leuke kleding verdiende, dat ik moest afvallen voor ik x, y of z kon doen of zijn. Niet om de media de schuld van mijn eetstoornis en die van miljoenen andere generatiegenoten (…of misschien ook wel), maar het had echt anders gekund en gemoeten. Ik ben zo blij dat hier eindelijk verandering in begint te komen.

Sex and the City was wat sommige dingen betreft overigens echt bizar, ik snap nog steeds niet hoe een serie die zich afspeelt in NYC geen enkel personage van kleur kon hebben, op de stereotype zwarte lover van Samantha met zijn stereotype boze zwarte vrouw als zus na.

30 likes

Was jaren later bij Girls ook het geval, en dat was een zgn progressieve writers clubje

Even een korte samenvatting van de aflevering van BOOS van vandaag.

Tim : Jochem Jochem Jochem Jochem Jochem Jochem.
Jochem: NEE

39 likes

Oke, ik was al niet van plan deze aflevering te kijken maar nu al helemaal niet meer. :joy: :+1: De vorige kwam ik ook niet doorheen. Vind het ook niet echt passen bij wat hij normaal doet ofzo. Ik weet niet waarom, maar normaal is Tim voor gerechtigheid enzo maar nu haalt hij alleen 1 man door het slijk (een man die eigenlijk gewoon psychisch ziek is en niet met zijn volle verstand mensen oplicht toch?) omdat Tim zelf deze man jaren geleden eens voor de camera had. Een beetje zijn eigen probleem met iemand op camera uitvechten. Naja, misschien mis ik de boodschap maar ik heb het snel afgezet :sweat_smile:

22 likes

matige aflevering so far.

Ja, die man zal meerdere mensen opgelicht hebben maar jij hebt precies NIETS te zoeken met andermans medische dossiers.

11 likes

Dat stuk ook dat ie gaat vragen of ie uit Delft komt eh waar was dat goed voor? En dat duwtje tegen die auto :joy:
Vond het ook niet sterk

2 likes

Waarom?

1 like

Over dat abortus ding heeft ze later haar excuses over gemaakt, inmiddels heeft ze geen baarmoeder meer dus zal ze er vast ook weer anders naar kijken

Ik heb het al warm en wil mij niet te druk maken maar Lena Dunham is echt bleh. Zachtjes uitgedrukt.

6 likes

Nou dit gaat inderdaad tenminste ergens over, ik zat net 8 paragrafen te lezen over wie het wel en wie niet kinder misbruik of aanranding vond dat ze een keer naar de vagina van haar zusje had gekeken.

1 like

Vind haar bovendien ook gewoon extreem onsympathiek. Echt een wegzap wijf.

4 likes

Ik vond girls altijd wel leuk, had ook niet het idee dat haar karakter geschreven was op een manier dat ze vinden dat je alles wat ze deed en zei maar goed of leuk moest vinden, vind het soms wel oké als een hoofdpersoon een stom randje heeft ofzo, vaste een slechte vergelijking maar net als Carrie van homeland die vind ik echt super irritant maar misschien dat dat juist de serie ook wel interessanter maakt om naar te kijken?
Maar misschien als ik nu girls weet kijk dat ik er ineens helemaal anders naar kijk natuurlijk

Maar mijn mening hoort duidelijk in een ander topic thuis :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Geen idee wie dat is. Weer zon basic hollywood mens

4 likes

Leuk voetbal kijken met die hond voor de ipad hahah (liefslottelovesbeauty)

15 likes