Hahahaha ja precies dit
Ja! En gewoon zo domme keuzes maken enzo, vond dat wel mooi ofzo, of aardend wat je zegt!
Ugh in de comments zijn mensen ook uit op bloed. Die man is/was waarschijnlijk ziek. Ze laten ook steeds dat artikel zien waardoor zijn identiteit makkelijk te achterhalen is. Echt riooljournalistiek dit.
Ja in sommige situaties zie je ze echt spiraling out of control, ieder voor zich en anders en dan toch âmooiâ in beeld gebracht? En die aflevering met dat Marnie met haar ex. Dat ze ineens weer een nacht (?)met hem doorbrengt en naar het park gaat en denkt, zie je wel, âthe One that got awayâ en dan blijkt hij verslaafd/gek, te liegen blijft 1 van mijn favorieten, goeie muziek ook. En ik heb het lopen bingen toen het uitging met mijn ex en ik ruzie had met mijn moeder, rond kerst! dan zit je ook in zoân âmoodâ
@kali
En kan wat je ervoor zegt ook wel plaatsen met wat ik net las, dan snap ik het meer. Ik heb haar verder nooit zo gevolgd maar had niks tegen haar ofzo en had met haar te doen om haar ziektes. In haar boek heeft ze het juist zo over haar wens om moeder te worden en nu kan dat niet meer. Dus wilde haar graag het voordeel vd twijfel geven
@Raymond
Dat heb ik nergens gelezen dus geen idee, heb gelezen over 1 voorval waarbij ze de âvagina opendeâ en ik vind dat zelf niet zo heel schokkend ofzo als een kind op onderzoek uitgaat en dan eens iets ongepasts doet
Lisa met dâr Koetjesrepen door die hele vlog heen

Ik ben door jullie héééélemaal verslåååfd geraakt aan Vita, Elise en Joey en ik vind het gewaldig! Eetsmakerlijrk! 
Haar kennende achter het stuur đ„Č
I wil dit net komen posten, ik kwam bij t stukje aan van die 2 en alles wat ze zeggen en ik zit hier gewoon woedend te zijn. Dit mag toch gewoon niet kunnen??? Is er dan echt niemand die kan zeggen tot hier en niet verder? Dit is gewoon discriminerend haat/pest gedrag.
Maak me ook echt zorgen om haar, de impact van zoiets kan echt zo groot zijn en je merkt dat ze er echt emotioneel onder is, wat zo begrijpelijk is. Lijkt me een heel machteloos gevoel.
Gatverdamme wat WALG ik van hun!!!

Frontcamera is bij Insta in spiegelbeeld, de backcamera is niet gespiegeld 
Ik vind dit wel interessant. Eindelijk weer een reden voor mij om Dionne haar videos weer te kijken.
Ik vind dit ook echt niet kunnen, een aantal Amerikaanse yt doen dit ook. Lekker make uppen en over een vermoord meisje praten.
Het ging mij vooral over de onderwerpen. Luister het beetje op achtergrond.
Maar snap jullie ook wel!
Dat Mystery & Make-up is ondertussen bijna een eigen genre geworden op Youtube. Ik vind het ook niet helemaal geschikt, maar de inhoud is wel interessant.
Ik kijk al jaren naar Eleanor Neele en Bella Fiori, aanrader! (crime zonder make-up)
Dionne waait altijd met alle winden mee op youtube gebied, waarschijnlijk werden mensen âIk knip squishies open en meng het met slijm deel 2077â een keer zat en het werd ook wel erg ongeloofwaardig een volwassen vrouw die zulke basisschool videos maakt, dus ze dacht welke hype/trend zal ik nu eens op meerijden.
Ja sorry, ik klinkt waarschijnlijk heel zuur maar ik vind haar echt in de categorie waardeloze youtubers vallen, net als Thomas en Rutger enzo.
Ik heb echt super hard gelachen om de vlog van Bonnie met die koetjesrepen hahaha al die repen op de parkeerplaats 
Ja ik kijk m nu weer en echt gewoon alles in deze vlog is zo idioot maar zo grappig.
Als Lisa ook zegt als Bonnie met dat idiote duikmasker aankomt âJe bent echt een van mân uniekere vriendenâ 
Ja ik bleef er bijna in, alles na die koetjes repen was grappig! Lijkt me heerlijk om zoân vriendschap en vriendin te hebben.
Same!
Ik baal wel dat Bonnie niet die 72 kinder eieren heeft gekocht.