Ik was vooral verbaasd dat zij of Lisa (weet niet meer) vroeg: zit er dan ook een speeltje in??
Wat denk je zelf
Ik was vooral verbaasd dat zij of Lisa (weet niet meer) vroeg: zit er dan ook een speeltje in??
Wat denk je zelf
Ik zou dit echt heel graag meer onder de aandacht willen brengen, op Twitter ofzo. Zo jammer dat ik geen influenza ben
Is er niet iemand met veel bereik te bedenken die hier iets mee kan? Tim Hofman ofzo
Ik word hier misselijk van en vind de hele situatie ook gewoon zorgwekkend. Heeft Alice niet meermaals in haar video’s gezegd dat ze met bepaalde nare gedachtes kampt? Ik hoop niet dat die gedachtes vaker bij haar langskomen door dit walgelijke pestgedrag.
Echt he, als ik bereik had zou ik dat ook echt willen doen maar aan de andere kant merk je ook dat Alice zelf heel voorzichtig is met het verwoorden van alles (wat ik snap, maar niet eerlijk is voor haar want ze zou net zo hard als die 2 onzekere mannetjes moeten zijn) en weet ik niet of support van mensen met groot bereik meer kwaad dan goed doet voor haar als persoon.
Als je die comments ook leest onder die Rochelpraat videos, zoveel van die haatvolle mensen die t hardst schreeuwen…die krijgt ze dan allemaal ook 10 keer zo hard over haar heen, hoe meer ze zich wil verdedigen. Dat is het machteloze aan de situatie. Het is gewoon heel verdrietig! Denk dat ze er vooral veel aan heeft dat mensen haar supporten, haar videos bekijken, steunende comments achter laten etc. Laten weten dat ze echt wel heel veel backup heeft maar dat de “verkeerde kant” helaas luider is.
Ja en dan komen ze weer met n video waarbij ze zeggen “Alice wil zelfmoord plegen voor aandacht” en die hele following gaat daar heerlijk mee aan de haal. Vind het echt serieuzer dan een normaal internet relletje, dit kan zo fout aflopen en dat mag echt niet!
Trouwens, hoe oud is die Jan R.oos? Wat is hij, wie is hij en hoe kan een man die niet meer op de middelbare school zit zo’n kleuter zijn? Ik weet wel dat het jochie ernaast een pretentieuze sob story heeft en daar ook geprobeerd heeft zichzelf mee ‘te verklaren’ (maar ondertussen gewoon doorgaat met een eikel zijn), maar van die bolle uil is weinig bekend.
Ik weet niet of dit onder dit topic hoort maar hebben jullie gezien dat er vandaag op insta een foto rondging over de nieuwe tas van Studio N.oos? Dat blijkt een bijna één op één kopie te zijn van een Zweeds merk. Ze heeft nu na wat ophef de foto van insta gehaald maar in de shop staan ze nog. Dat Zweedse merk heeft alles gedaan om contact te krijgen en verhaal te halen maar zij blokken ze overal.
Zag het bij Marketinvrouw. Maar niet bij andere mainstrea influencers want die hebben allemaal een Noos tas.
44 maar mentaal inderdaad een kleuter. Columnist, journalist en voormalig politicus volgens Google. Walgelijke vent
44 My God. Ik zie al voor me dat mijn vader op die leeftijd 20 jarige meiden online aan t afbranden zou zijn, wat een afgang.
Zou echt janken dan. Van wat ik bij Alice zag echt gatverdamme. Wat probeer je dan ook te bereiken? Nou joepie vandaag weer mensen een lekker kut gevoel gegeven hi ha ho, wat een voldoending zal dat geven
Ging even kijken, echt classy ja. Zeker nadat ze zelf volgens mij ook een heeeeeleboel kleine ondernemers eruit heeft gewerkt omdat ze zogenaamd de enige is die zo’n tas mag maken.
Nee deze zijn ineens massief hahahaha
Nou dat idd. Las ook al dat ze mensen heeft bedreigd die mombags wilden maken. Ze heeft de foto’s eraf gehaald zie ik nu maar ze staan nog wel in de shop.
Wat is Studio Noos? Gewoon een winkel of van een bekend iemand of zo?
Gigantische zakken met hengsels voor hippe moeders
Ik vind dat juist niet-hippe moeders zo’n tas hebben. 
Oh ik dacht weer een of ander gaar merk van Anna Nooshin
Beroepsdeformatie (of misschien word ik oud), maar dit soort dingen ga je toch niet via insta uitvechten? Stuur een aangetekende brief, good luck blocking that
Dacht wel hetzelfde hoor