Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Waarom niet? Denk dat sommige bedrijven heus wel een toontje lager mogen zingen. Bedrijven moeten echt beter nadenken over wat ze doen.

Eens zien of je nog zo trots bent op wat je gedaan hebt als het publiek gemaakt wordt. Dit hadden ze al nooit mogen doen. Maakt andere bedrijven hopelijk ook bewust van de risico’s van een ordinaire copycat zijn :face_with_monocle:

5 likes

Heerlijk als media van die ongelukkige foto’s gebruiken

31 likes

Annemerel is aan het bevallen denk ik, die heeft al 24+ uur niks gemeld :rofl:

16 likes

Dat mag ook wel met bijna 42 weken jezus moet er niet aan denken

5 likes

Hahahaha :face_with_hand_over_mouth:

135 likes

Als beginnende influencers wel. Als grote influencer als Mascha of Noor zou ik het niet doen.

2 likes

Ik zou gewoon zeggen “ik haat koken en ben lui en dan is dit een prima oplossing” :joy:

3 likes

Vind Debbie heel leuk hoor, alleen ze plaatst toch best vaak foto’s dat ze een goeie huid heeft vanwege de supplementen die ze neemt? Hoewel ze ook een aantal dingen heeft laten doen (wat prima is). Dit is haar reactie nu, alleen fillers maken je huid wel minder rimpelig oa toch?

2 likes

Ja minder rimpelig maar niet per se beter. Het is gewoon precies zoals ze zelf zegt haha

2 likes

Volgens mij bedoelt ze met “een goede huid” ook acne, pigmentvlekjes, etc. Dat zijn dingen die je niet met Botox en fillers wegkrijgt.

4 likes

@Yzile dat is waar. Missh lees ik daar te breed in: “betere” huid, je doet die ingrepen omdat je denkt dat je huid ervan opknapt lijkt me

Nee niet je huid… van botox krijg je geen mooiere huid. Je zorgt alleen voor een huid die minder rimpelt of met fillers voor een huid die strakker staat maar de huid blijft hetzelfde

3 likes

Maar voegen ze die extra ingrediënten niet toe omdat ze bestellen voor 2, maar er met 2 volwassenen + 2 kinderen van eten? Dan zou het misschien wel genoeg zijn voor gewoon 2 personen. Dat is waarschijnlijk wel goedkoper dan de box voor 4 porties bestellen.

Edit: Lees nu hierboven dat de porties blijkbaar sowieso karig zijn.

1 like

Wij hebben 1 week HF gehad met 3 maaltijden voor 2 personen, die week 3x nog honger gehad na het avondeten. Vond het echt heel karig, we hadden noodles en zelfs voor 1 persoon vond ik het te weinig noodles.

9 likes

Een vriendin van mij is helemaal HF fan, maar ik weet dat zij en haar vriend grote eters zijn. Ook gevraagd sorry maar is deze portie dan genoeg voor jullie? Die deden dan voor 4 personen voor 2 of anders aanvullen met soep, brood of een grote bak yoghurt na.

Je hoeft je zelf niet te over eten maar ik snap gewoon niet hoe je fan van iets kan zijn waar je al veel geld voor betaald én het dan nog niet genoeg is :joy:

14 likes

Dan kan je toch beter gewoon die recepten van de site plukken en zelf de supermarkt de boodschappen laten brengen?:rofl:

8 likes

Sowieso vond ik het een dure grap, wij hadden dan 3 maaltijden, maar dan moet je dus nog boodschappen doen voor 4 dagen en dan zou ik met HF duurder uit zijn dan wanneer ik voor 7 dagen boodschappen doe.

2 likes

Ja dat zei ik ook :joy: ik haal er ook wel eens een recept vandaan en ben voor mijn gevoel dan voordeliger uit. Ook omdat ik zelf kan kiezen als ik bijv een grote courgette of een kleinere in de supermarkt pak.

1 like

Ik ben wel een fan van HF. Dit voelt bijna als een biecht haha. Vind het heerlijk dat we 3 dagen niet zelf na hoeven te denken/naar de supermarkt moeten en dan wel afwisselend en gezond eten. Zal dan wel een mega kleine eter zijn maar ik vind de porties juist te groot😅

35 likes

Ik wilde eigenlijk tzelfde zeggen. Soms hebben we weer eens een box omdat we druk zijn/geen zin om er over na te denken. Wij hebben altijd genoeg en vaak ook nog over. (En we maken er niets extra’s bij en eten ook nooit iets/toetjes na).

7 likes