Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Of Fiel haha

2 likes

for rielz?

Ohnee pip is zo’n honden naam

Zo heette toch ook zo’n zielig hijgbeest van een youtuber ?

9 likes

Wow zijn zij altijd zo bruin :dizzy_face:

Haha ja ze zijn natuurlijk veel buiten vanwege het hardlopen, hoewel Annemerel daar wel snel mee stopte tijdens de zwangerschap. Maar valt mij ook altijd op, zeker hun gezicht

2 likes

Nou bij Annemerel zagen we dat wel aankomen toch haha

43 likes

Ik vind het zo leuk dat Billierose terug vlogt. Ze krijgt wel telkens 101 nieuwe spullen, maar ze lijkt me oprecht heel lief en ik zie ook gewoon graag dat ‘gerommel’ in huis.

2 likes

Ik trek het juist helemaal niet dat ze elk appartement weer omtovert tot hetzelfde beige/bruine hol. De hoeveelheid tijd en geld dat daarin gaat zitten :eek: Ga toch gewoon lekker je leven leven joh.

15 likes

Bruine hol :joy::joy::joy:

7 likes

Haha! Ik had ook m’n sporthorloge om tijdens m’n bevalling en 't viel me nog mee hoe laag/normaal m’n hartfrequentie bleef :grimacing: :sweat_smile:

4 likes

Vind die kledingruil van Bonnie zo chill. Lijkt me ook echt leuk om te doen, alleen hebben al mijn vriendinnen niet dezelfde maat dus dat gaat al niet werken helaas :joy:

7 likes

Ik vind het soms zo bizar hoe mensen reageren onder vlogs. Onder de laatste video van Julia Mekkes reageert iemand boos:

‘Echt jammer dat je bijna nooit reageert op de vragen onder je vlogs
 sommige dingen wil ik ook echt weten’

Ik zou echt doodmoe worden van mensen die denken dat je ze wat verschuldigd bent. En ik snap dat vloggers geld verdienen vanwege hun bereik (hun volgers) bla bla bla, maar kom op. Pfff echt niets voor mij.

16 likes

Geld is relatief want 90% van de spullen krijgt ze wellicht. En tijd: als zij dit een leuke/zinvolle tijdsbesteding vindt, is dat toch ‘je leven leven’.
Wel akkoord dat er veeeeeeel beige is :sweat_smile:

1 like

Hoezo moet er meteen weer een cursus gegeven worden door iemand die net een jaar sport? Ook nog eens als iemand die volledig haar eigen dag kan indelen en iemand die 2x per week traint met een personal trainer?

Vind het echt tof om te zien hoe ze zelf actiever is geworden en beter in haar vel lijkt te zitten, maar hallo dit is toch overdreven?

67 likes

Die lege polls ook altijd met 2 nagenoeg dezelfde opties :sob:

50 likes

Je kan nog geen eens stemmen “nee doe normaal”.

8 likes

Ohh ja goed idee van haar we weten allemaal dat wat werkt voor Cynthia voor iedereen zal werken

6 likes

Weer zo’n gevalletje van “interesseert me geen fuck wat er uit die poll komt, ik doe het toch wel want ieeeeeeeedereen heeft er naar gevraagd” :woman_shrugging:t4:

24 likes

Hoe weet zij nou hoe je écht een leefstijlverandering doormaakt? Omdat ze nu toevallig een paar maanden veel sport en weer afgevallen is? Misschien moet ze even écht normaal doen.

Ze rekent 74 euro euro per week af voor personal training, nou bedankt voor de tip meid.

13 likes

Misschien moet ze haar eigen cursus “nee is ook een woord” er even bij pakken.

38 likes