Of Fiel haha
for rielz?
Ohnee pip is zoân honden naam
Zo heette toch ook zoân zielig hijgbeest van een youtuber ?
Wow zijn zij altijd zo bruin
Haha ja ze zijn natuurlijk veel buiten vanwege het hardlopen, hoewel Annemerel daar wel snel mee stopte tijdens de zwangerschap. Maar valt mij ook altijd op, zeker hun gezicht
Nou bij Annemerel zagen we dat wel aankomen toch haha
Ik vind het zo leuk dat Billierose terug vlogt. Ze krijgt wel telkens 101 nieuwe spullen, maar ze lijkt me oprecht heel lief en ik zie ook gewoon graag dat âgerommelâ in huis.
Ik trek het juist helemaal niet dat ze elk appartement weer omtovert tot hetzelfde beige/bruine hol. De hoeveelheid tijd en geld dat daarin gaat zitten Ga toch gewoon lekker je leven leven joh.
Bruine hol
Haha! Ik had ook mân sporthorloge om tijdens mân bevalling en 't viel me nog mee hoe laag/normaal mân hartfrequentie bleef
Vind die kledingruil van Bonnie zo chill. Lijkt me ook echt leuk om te doen, alleen hebben al mijn vriendinnen niet dezelfde maat dus dat gaat al niet werken helaas
Ik vind het soms zo bizar hoe mensen reageren onder vlogs. Onder de laatste video van Julia Mekkes reageert iemand boos:
âEcht jammer dat je bijna nooit reageert op de vragen onder je vlogs⊠sommige dingen wil ik ook echt wetenâ
Ik zou echt doodmoe worden van mensen die denken dat je ze wat verschuldigd bent. En ik snap dat vloggers geld verdienen vanwege hun bereik (hun volgers) bla bla bla, maar kom op. Pfff echt niets voor mij.
Geld is relatief want 90% van de spullen krijgt ze wellicht. En tijd: als zij dit een leuke/zinvolle tijdsbesteding vindt, is dat toch âje leven levenâ.
Wel akkoord dat er veeeeeeel beige is
Hoezo moet er meteen weer een cursus gegeven worden door iemand die net een jaar sport? Ook nog eens als iemand die volledig haar eigen dag kan indelen en iemand die 2x per week traint met een personal trainer?
Vind het echt tof om te zien hoe ze zelf actiever is geworden en beter in haar vel lijkt te zitten, maar hallo dit is toch overdreven?
Die lege polls ook altijd met 2 nagenoeg dezelfde opties
Je kan nog geen eens stemmen ânee doe normaalâ.
Ohh ja goed idee van haar we weten allemaal dat wat werkt voor Cynthia voor iedereen zal werken
Weer zoân gevalletje van âinteresseert me geen fuck wat er uit die poll komt, ik doe het toch wel want ieeeeeeeedereen heeft er naar gevraagdâ
Hoe weet zij nou hoe je écht een leefstijlverandering doormaakt? Omdat ze nu toevallig een paar maanden veel sport en weer afgevallen is? Misschien moet ze even écht normaal doen.
Ze rekent 74 euro euro per week af voor personal training, nou bedankt voor de tip meid.
Misschien moet ze haar eigen cursus ânee is ook een woordâ er even bij pakken.