Een tijdje geleden schreef ze een blogartikel over hoe het haar lukt om actief te zijn. Best wel valabele tips (niets wereldschokkends, maar dat zijn dit soort tip-lijstjes zelden). Ik kan me moeilijk voorstellen wat je er nog zou aan kunnen toevoegen in een (wellicht betalende) online training.
Het is ook zo dat ze een influencer is maar dat je dr niet aan een specifiek ding kan koppelen ofzo.
Niet dat dat hoeft ofzo je kan ook een allround lifestyle influencer zijn (lol).
Maar het is zo bij haar dat ze de ene maand een wijnfluencer is en dat is dan ook het enige waar ze mee bezig is alles is wijn. En dan de volgende maand is ze ineens een fitkech.
Voor mijn gevoel stopte haar wijnobsessie toen ze het laatste (?) examen niet had gehaald. Daarna is ze niet meer verder gegaan en hoorde je ze opeens zelden over wijn.
En de trend dat je schijnbaar een expert/coach in iets kan zijn als je het een paar keer hebt gedaan.
Nou helaas niet, laatste heeft ze op haar eigen insta een Q&A gedaan over wijn/champagne. En dat terwijl ze een wijn insta heeft.
Oh, dus ik kan de expertise van de diëtiste, wat op mij beoordeeld is en wat voor mij werkt, gewoon door verkopen. nah als ik dat eerder had geweten. Want dit werkt natuurlijk voor iedereen!11!!1!

(┛ಠ_ಠ)┛彡┻━┻
Dacht even wat is dit voorn taal hahaha
table flip!!
Ja jammer weer dit… Moet wel eerlijk zeggen dat ik haar kijk op sporten/actief zijn wel fijn vindt om te volgen, ze focust heel erg op goed voelen en totaal niet op gewicht, calorieën etc. Wel verfrissend ofzo. Maar zo’n training… nope. Jammer dat ze niet gewoon de opties ja en nee heeft gedaan, ben wel benieuwd wat mensen dan stemmen.
Die realiteit kan ze niet aan denk ik. Gewoon in je bubbel blijven en niet teveel ruimte laten voor andere meningen 
Ik vind dat zij ook vaak rascistische reacties krijgt. Onnodig. Gelukkig trekt ze zich er niks van aan.
Ja echt sneu, vind haar ook gewoon een leuke meid maar ze krijgt zoooveel shit over zich heen. Ik volg haar ook op insta en daar is het in de comments ook altijd weer raak.
Ik vind dit sowieso best een rare ontwikkeling. Er ligt tegenwoordig zo’n nadruk op geld verdienen aan je hobby. Iedereen richt een Etsy-shop op of verkoopt spulletjes via Instagram. Dat hele idee van kapitaliseren van je hobby vind ik zo raar. Je kan geen boek meer lezen zonder een bookstagram te beginnen, of illustraties maken zonder kaartjes te verkopen op Etsy. Wat is er gebeurd met ergens plezier aan beleven zonder daar ook geld aan te verdienen?
Wat is een bookstagram? Heb hier echt nog nooit van gehoord
Het een sluit het ander toch niet uit?
Ik vind dat wel twee verschillende dingen: geld verdienen aan je hobby of geld verdienen omdat jij andere mensen wilt leren over hoe je een hobby moet uitvoeren (zoals Cynthia doet). Vind het juist tof om te kopen van mensen van Etsy en het is toch juist veel beter om van kleine ondernemers te kopen dan van grote ketens.
Een instagram waarop je gelezen boeken kunt bespreken en reviewen!
Nee, maar er is ook niks mis met een hobby hebben zonder daar geld aan te verdienen. Ik vond dit een goede column.
En dit betekent zeker niet dat ik hier helemaal op tegen ben. Er zijn genoeg voorbeelden te noemen van mensen die een unieke hobby hadden en daar een succesvol bedrijf van hebben kunnen maken waar ze goed van kunnen leven en gelukkig van worden. Dat is natuurlijk top en applaus voor hen. Maar er ligt tegenwoordig zo’n druk op dat wanneer je tekent je ook een Instagram moet hebben en je je illustraties moet verkopen op Etsy en je daar succesvol in moet worden, terwijl het compleet achterwege laat hoe moeilijk dat is. Soms is het beter als een hobby een hobby blijft, ook omdat je er dan zelf meer plezier aan beleeft.
Cynthia sport 2x keer of drinkt een paar keer wijn en probeert daar meteen geld aan te verdienen. Wat is er mis met gewoon sporten? Of als wijn als hobby hebben? Nou is Cynthia wel een extreem voorbeeld, maar toch
En als je de juiste papieren en werkervaring hebt denken anderen alsnog dat ze het beter kunnen. 
Het frustrerende is dat de meeste mensen die met hun hobby geld willen verdienen helemaal niet erg goed zijn in wat ze doen, omdat het slechts een hobby is. Goed voor hen als ze er toch lekker mee verdienen maar ze vertroebelen de markt, echt talent springt er minder uit etc.