Nikkie moet echt een talkshow gaan doen ofzo. Zij is zo goed.
Als iemand wat geld verdient met een hobby betekend dat toch niet dat degene daar per se heel groot in wil worden? Ik begon jaaaren geleden met bloggen. Had toen nog geen idee dat daar uberhaupt geld mee te verdienen viel. Op een gegeven moment kreeg ik wat samenwerkingen en vond ik dat echt super leuk, vooral als ik zelf ook âfanâ was van die winkel; maar het is nooit mijn ambitie geweest om groot te worden met bloggen oid. Vond mijn opleiding destijds ook veel te leuk. Wel wat geld verdient met hobby dus, maar geen verdere ambities
Ja dit verpest voor mij echt Marktplaats. Je kan gewoon niet lekker iets zoeken zonder tientallen nieuwe advertenties ertussen.
Ja inderdaad dat is echt al een aantal jaar zo. Waardoor het echt teveel moeite is om constant te kijken of iets wel echt tweedehands is ipv nieuw. Je wil toch juist op MP of Tweedehands kijken omdat je iets tweedehands wil kopen toch?! Hoop dat MP er iets aan gaat doen.
Je kan wel op tweedehands filteren, dan krijg je alle bedrijven niet te zien. Maar toch irritant dat het niet standaard is.
Ik filter altijd op Zo goed als nieuw en gebruikt. 90% van de bedrijven krijg je dan niet meer te zien.
Waar kan je dat filteren? Ik filter altijd op zgan en gebruikt, maar dan mis je de tweedehands items die mensen wel als nieuw erop zetten. En dan krijg je alsnog al die veilingenâŠ
je kan ook nog zetten âaangeboden sinds:â en dan altijd uitvinken.
dat filtert ook bedrijven weg
maar marktplaats is wel echt een ergernis van me geworden. ze hebben hun eigen platform echt kapot gemaakt met al die bedrijven.
Carnaval Alwin met zn (F)alaaf(el)
Carnavalwin
Carnavalwin Festival feat. A Laaf (Efteling Remix).
Oja ik herken dit heel erg. Heb zelf ook 1 of 2 hobbies waarvan mensen vaak zeggen dat ik het moet gaan verkopen. Maar dat zou voor mij echt alle lol eraf halen. Het leuke aan een hobby vind ik dat er geen doel is, het gaat echt om de activiteit zonder enige druk of bijkomende activiteiten (zoals fotoâs maken of omschrijvingen schrijven).
Ik vind Lisa van Bonnie altijd overkomen als zoân eeuwige student.
Lisa wel maar Bonnie echt niet. Heb nog geen student ontmoet die met haar vriend een huis kan kopen en een vaste baan heeft.
Maar dat heeft toch niks met student zijn te maken? Dat is gewoon iemands persoonlijkheid.
Goede voorspellingen!
Even voor zevenen was het in regio DH echt extreem noodweer.
Haha ik vind haar juist totaal geen student maar lekker burgerlijk met haar twee katten en een koophuis. Laatst in een vlog was ze ook totaal verwonderd dat een vriend zijn biertje kon openen met een aansteker.
Ondertussen de gemiddelde student:
Bonnie post de laatste tijd overdag geen stories maar dan gooit ze âs avonds alles in 1 keer online als een soort boekverslag