De “Marktplaats zonder spam”-plugin is ideaal hiervoor!
Ik hield echt van Ally McBeal. Nog steeds een van mijn favoriete series en de eerste keer dat ik Robert Downey Jr. zag en verliefd werd. Maar het laatste seizoen was wel erg teleurstellend. Iedere keer als ik Barry White hoor moet ik wel aan dat dansje denken.
Heel lief maar ik denk niet dat die 2 idioten daar wat mee gaan doen. Je kan eerder de sponsors enzo mailen en hun management ofzo. En eventueel alles blijven rapporteren.
Ik denk dat een "Hallo lieve Jan doe eens aardig " mail niks gaat veranderen
Ohja, Enzo Knol is weer op vakantie. Ik was even vergeten dat zijn vlogs dan altijd te laat online komen.
(Ja ik zit op mijn vrije dag altijd klaar om 16:00 uur dus het is de laatste tijd elke keer een teleurstelling als ik YT refresh)
Hij staat online nu net! Pff kijk niet vaak maar echt respect hoe lang de video’s elke dag zijn, wat een werk.
Yeah! Al is 40 minuten niet heel lang voor hem haha
Ik snap alleen niet dat er zo vaak vertraging is. Hij upload altijd de beelden dezelfde avond nog voor de editor en die heeft dan nog 2 dagen om te editten. Terwijl vlogs vanuit NL net zo lang of langer kunnen zijn.
Zou wel een leuk content idee zijn, een video over hoe zijn editors te werk gaan en hoe lang het duurt. Ze moeten ook echt al het beeldmateriaal kijken want Enzo neemt ook beelden op waarvan hij dan zegt “dit eruit knippen” of “dit zo en zo editten” en dat moet dus ook gezien worden en precies zo geknipt.
Vrouwen : Hoi Jan wil je misschien iets aardiger doen.
Jan : Er zijn een paar tering lelijke hoeren die mij bedreigen.
Die Jan Roos is zo’n randdebiel. Te stom dat dit blijkbaar mag op YouTube.
Jaa zij is leuk!
Ik zou de video van Alice zelf kijken voor haar views. De laatste video heeft een compilatie.
Gatverdamme, heb Alice’s video gekeken en doet me echt pijn gewoon wat een walgelijke mannen.
En hij mag ook wel een passend overhemd kopen.
Lol lottelovesbeuty heeft het over haar verminderde eetlust met het warme weer en dat ze brood gaat eten want ze wil niet nog dunner worden, reageert er iemand in de comments dat ze toch van die drinkvoedingflesjes promoot of ze die niet kan nemen
Dit is een jurk van Patty haar collectie. Die zetten ze ook graag te kakken en gorden ook vanwege zijn drugs gebruik.
Ik heb roddelpraat nu paar afleveringen door geklikt en snap het glimworm gedeelte wat eerder aangehaald werd.
Ze hebben ook al paar strikes gehad want ze mogen geen inkomsten meer genereren en maar zielig bedelen om te blijven doneren op hun pagina
Walgelijke vent en die Dennis bah bah.
Dit zijn gewoon hele onzekere ‘mannen’ die waarschijnlijk zelf teleurgesteld zijn in t leven en hun bitterheid maar op anderen projecteren. Kan me ook echt niet voorstellen dat ze leuke mensen om zich heen hebben, niemand met een beetje fatsoen zou zich met zulke walgelijke mensen willen associëren.
Ik heb zelf alleen de meest recente gezien en dat was al walgelijk. Geeft volgens mij wel een indicatie van het niveau.
@Nysmn het meest treurige is dat hij wel nog sponsors heeft. Geen grote maar ze financieren die verbale diarree wel. En mensen doneren ook geld. Daar kan ik echt met mijn hoofd niet bij, dat er een publiek is dat hier van houdt. Dat hij zo’n idioot is, is tot daaraan toe. Maar hij heeft een sidekick, sponsors, kijkers.
Ik weet dat er iets bestaat om youtubers te “flaggen” ofzo. Er is een mogelijkheid om ervoor te zorgen dat dat kanaal neergehaald wordt. Nu nog uitzoeken hoe.
Het is toch te belachelijk voor woorden dat er een heel dorp aan mensen nodig is om zo’n haatvol platform neer te halen? Er zou 1 iemand moeten zijn die dit ziet en moet kunnen zeggen: Dit gaat te ver, we stoppen dit per direct.
Gaat dit over het Viva forum?
Maar blijkbaar doneren mensen dan wel, want anders zouden ze dan wel stoppen lijkt mij?
Ja schijnbaar. ik snap niet waarom je hier vrijwillig je geld aan wilt geven.
Bedankt voor de tips, heb nu 7 afleveringen gemarkeerd als pesten en intimidatie.