Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Nee dat vind ik echt bizar… Maar goed soort zoekt soort, er zijn vast wel meer mensen zoals hij. Ik zit ook de reacties onder de laatste video te lezen, en ik snap echt niet dat zo’n platform fans heeft en houdt.

Ik ga ze ook rapporteren, geen idee of het werkt.

2 likes

FvD haalde 8 zetels de afgelopen verkiezingen. Kiesdeler was 70k stemmen. Er zijn veel mensen die transfoob en racistisch zijn in NL :woman_shrugging:t3:

16 likes

Ja, ook dat snap ik niet. :woman_shrugging:
maar goed, ik snap zoveel op deze wereld niet.

Wat is er nu zo moeilijk om elkaar lief te hebben en elkaar in waarde te laten.
But then again, wie ben ik. niemand :woman_shrugging:

5 likes

Ja, eng idee. Je hoort ze in t ‘echte’ leven bijna nooit en sommige die je best aardig vind blijken er dan soms ook zulke ideeën op na te houden. Je kunt je soms echt vergissen in iemand.

7 likes

Hahah ik zat ff op de insta van Jessiejazz te kijken en nu heeft haar moeder een bedrijf opgericht waarbij je haar 225,- per dag betaald om je vakantievriendin te zijn (dus om gezellig mee te kletsen of uit eten te gaan of wat dan ook)???

11 likes

Wil je dat dan niet???

1 like

Daar gaat mijn zomer verdien model…

4 likes

Nou ja het is wel op Ibiza dus wellicht toch maar ff boeken

3 likes

Stel dat je dan denkt “Ik vind deze vrouw helemaal niet aardig.” Dan ben je toch mooi veel geld kwijt.

(Dit soort dingen zijn btw in japan wel normaal en komt daar veel voor dat je mensen kunt inhuren om iets met jou te doen)

3 likes

Ik zou alleen gaan als ze me ook een show van Kajstypetjes garanderen, ik heb wel zin in een avondje HI-HA-HO.
46F3D265-D8B7-4B82-9BF8-23646314D677

2 likes

Wow met een echte on-suite badkamer :crazy_face:

7 likes

Hahaha of dat jij als klant allemaal extreme hobby’s wil uitvoeren en de vakantie vriendin mee moet: “oké vandaag wil ik wildwater raften!”

9 likes

Ik dacht eerder aan extreme ironing.

27 likes

Ja, echt te debiel. Maar YouTube komt wel vaker in opspraak omdat ze veel tuig op dat platform laten en op een gegeven moment bleek hun algoritme ook problematisch.

@JelaBerlijn thanks!

1 like

Wat een fantastisch idee? Ik ben serieus. Vind dit briljant en kan me echt voorstellen dat mensen dit willen als ze wat ouder en/of eenzaam zijn. Of bij die voorbeelden die zij schrijft. Super leuk!

11 likes

Getver maar die moeder gelooft in complottheorieën, niet iemand die je in je buurt wil hebben :sob:
Wel benieuwd naar hoe goed dit bedrijf loopt

1 like

Voor €225 verwacht ik dat ze mij gaat voeren ook. Ik wil die dag helemaal niks uitvoeren. Werken voor je centen vriendin!

15 likes

Waarschijnlijk praat ze zichzelf ook nog aan dat ze iets heel goeds doet omdat hiermee eenzaamheid wordt tegengegaan of zo :roll_eyes:

4 likes

Waarschijnlijk stimuleert ze tijdens de vakantie ook het #zelfnadenken en #zelfopzoeken :nauseated_face:

2 likes

O God nu je het zegt, dit zijn toch precies de tactieken die sektes ook toepassen. Eenzame mensen vinden, “vriendschap” aangaan, zorgen dat die mensen een investering doen zodat ze zich gebonden voelen, en dan langzaam maar zeker indoctrineren.

13 likes