Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Ik vind het wel een leuk idee eigenlijk? Een soort groepsreis maar dan voor mensen die niet zo van groepen houden, maar ook niet alleen op vakantie willen. Ik denk dat er echt wel een markt voor is eigenlijk. Ik vind het ook niet extreem duur, een hotelkamer kost daar vaak ook al 100-200 euro per nacht en dan komen er ook nog activiteiten, eten en drinken, enz. bij dus ik denk dat je niet eens heel veel duurder uit bent dan als je alles zelf zou boeken.

5 likes

Ja ik snap ook wel dat ze zoveel vraagt. Ze is er zelf ook een hele dag mee bezig, dus als alles ervan betaald wordt houdt ze niet veel winst voor zichzelf over

3 likes

Aah ik vind dat zo zielig eigenlijk, mijn hart breekt een beetje. Ik zie me een heel zachtaardig persoon voor me die zo graag iets leuks wil doen maar niemand wil mee :sob::sob: en daarom maar moet betalen voor gezelschap
 het stereotype karakter dat je in tekenfilms ziet die geen vriendjes heeft :sob::sob:

Maar even zonder gekheid snap ook wel weer dat sommigen het een goed idee vinden.

13 likes

Teske prijst even een crùme aan van €97,50 :see_no_evil:

3 likes

25% 24k goud :astonished: :exploding_head:

1 like

Hahaha wat een product en een prijs. Veel te duur voor wat je krijgt. Ik volg een paar huidtherapeuten op instagram en zij geven eerlijk advies over allerlei huidproducten van allerlei merken. En via hen heb ik geleerd dat goud een irriterend ingrediënt is.
Lijkt mij dus echt een onzin product.

19 likes

Oeh nice! Wie volg je? Klinkt als iets voor mij haha

3 likes

Door de try me sticker lijkt het net een tester :smile:

5 likes

Dit klinkt als Sproetonline, daar heb ik dat over goud ook voorbij zien komen!

https://instagram.com/sproetonline?utm_medium=copy_link

5 likes

Er zijn genoeg mensen die geen vrienden hebben of niemand hebben om mee op vakantie te hoor. đŸ€· Ook jonge mensen.

16 likes

Ja klopt! Ik zag net toevallig dat ze ook een account heeft op dit forum :smile:
Verder volg ik nog The Cosmetist, skincarebynaomi en Dr. Jetske Ultee

1 like

Volgens mij is goud het enige bewezen stofje waarvan bekend is dat het niet ‘ademt’ als je het op je huid zou smeren. Snap die keuze dus ook niet.

1 like

Die mensen hebben zeker nooit Goldfinger gekeken :open_mouth:

(disclaimer: je kunt niet echt doodgaan door goudverf op je lichaam te smeren. Vast een hele geruststelling voor iedereen die dat van plan was :thumbsup:)

16 likes

Oohh haha ik heb dat verhaal ergens 10 plus jaar geleden gehoord maar zulke rare feitjes (waar of niet waar) blijven op de een of andere manier dan bij me hangen hahah.

Haha nee hoor het is volgens mij wel waar wat je zegt dat goud je huid, als in je poriĂ«n, “afsluit” (net als veel andere stoffen). Alleen in de film Goldfinger zit dus een scĂšne waarbij iemand vermoord wordt door haar goud te verven, waardoor ze zou stikken omdat “de huid dan niet kan ademen”. En dat kan dus niet, want mensen ademen (goh) door hun neus/mond. Heb het net gegoogled en in theorie zou je wel kunnen overlijden aan oververhitting met deze methode :nerd_face:

2 likes

Huh de buurman van Vita zaagt gewoon de schutting weg zodat zijn tuinhuis daar kan staan?! Wtf haha

Voor

Na

Wat vreselijk haha

40 likes

Haha die kaj heeft ook een kronkel in z’n hoofd of nie

7 likes

“Vijf medici artsen” :thumbsup:

36 likes

Ik heb dit ook met verbazing zitten kijken. Alhoewel wellicht is het zijn schutting? Maar een airco unit zo direct in mijn tuin zou ik niet blij van worden. plus; moet dit niet minimaal zoveel CM/Meter van de erfgrens afstaan?

2 likes

wtf?? haha dat is echt lelijk zeg.

4 likes