Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Ja wat bizar dit kan toch niet zomaar?

5 likes

Ik vind Sophie Hol meestal niet zo leuk, maar nu heeft haar vriend wel een heel origineel verjaardagscadeau bedacht!

Een soort miljoenenjacht/deal no deal met vakantieplaatsen. Met ook suffe opties er tussen zoals Veenendaal of Groningen (no offense!), maar ook New York en Porto. Uiteindelijk bleef corsica over en gaan ze daar naartoe. Ben wel geïnspireerd!

54 likes

Die nieuwe aflevering van Like Monica is niet om aan te zien. Ze wil een kat omdat ze bang is voor muizen en ratten dus ze gaan naar 't asiel. Ze vindt alles vies en stinken, is bang, vindt het vreselijk maar is op zoek naar een mooie en oude kat met nog 100 eisen. Uiteindelijk kiest ze voor een kat met een tijgerprintje (goh) want die is praaaachtig, maar uiteindelijk rent ze daar ook nog voor weg omdat die even naar haar toe springt. Echt hoezo wordt dit uitgezonden? Wat dom.

23 likes

Oohhh dit vind ik zo slecht, hoef het niet eens te zien. Grote katten vriend hier en ik gun ze zo’n baasje niet :pensive:

12 likes

68 likes

Hahaha hij begrijpt volgens mij het concept vaccinatie niet

1 like

Flashbacks naar de arme hamster toen ze nog samenwoonde met die twee vriendinnen.

4 likes

Lekker lange vlog van vloggloss met pashokjesshoplog, lov it. Wel even de desenio spon doorspoelen :smiley:

En de kledingruil van Bonnie is ook leuk, wou dat ik zoveel vriendinnen had met dezelfde maat haha

4 likes

Nou als het op de erfgrens staat en de schutting gezamenlijk was kan ze nu mooi vanalles in zijn mooie tuinhuis boren en eraan ophangen, wat een grappenmaker :sweat_smile: als het op zijn eigen erf staat kan dit trouwens gewoon moet ze een eigen schutting er tegenaan bouwen op haar eigen erf

5 likes

Wou dat ik überhaupt zoveel vriendinnen had.

Vraag met echt af hoe ze het voor elkaar heeft gekregen om zo’n leuke groep om zich heen te verzamelen. Bedoel ik niet als aanval naar haar, ze lijkt me juist een superleuke vriendin, maar meer: wat heb ik fout gedaan in m’n leven?

18 likes

Denk dat het bij haar ook wel helpt dat ze nog steeds in dezelfde grote stad woont als waar ze opgegroeid is. Ik ben inmiddels 3x verhuisd, en nu ook naar een ander land :smiley: duurt wel even voordat je een leuke groep opgebouwd hebt.

5 likes

ohhhhh wat leuk, ik wil dit nu ook gaan doen voor bday bae

Monica heeft toch ook schijt aan de regels haha. In Like Monica gaf ze die Victor een box ‘want mag niet knuffelen’, maar vervolgens knuffelt ze Kaj wel, en dat vraagt 'ie waarom hij geen kus krijgt. ‘Ja covid he’. lol

En Danique wil ook geen vaccin

(Maar denk dat Monica 'm uiteindelijk wel neemt als ze op vakantie kan gaan)

2 likes

Ik denk dus wel dat Monica zich laat vaccineren zodat ze niet meer hoeft te testen

1 like

Ja die stories zag ik ook, maar ze neigde naar niet toch. En ze vroeg 't ook in zo’n poll en daar wilde 't meerendeel ook geen vaccin. Tja als je in zo’n bubbel zit :woman_shrugging: kan me moeilijk voorstellen dat mensen nu nog twijfelen, en dat ze dan uiteindelijk toch nog een afspraak maken?

1 like

Echt logisch en verantwoord om de gezondheid van jezelf en de mensen om je heen af te laten hangen van een poll :woman_facepalming: :woman_facepalming: :woman_facepalming: :woman_facepalming: :woman_facepalming: :woman_facepalming:

3 likes

Zo’n concreet antwoord op mijn vraag had ik niet verwacht, thanks! Ik ben wel echt benieuwd, ga die video even terugzoeken.

1 like

@Solsikke
Gaat dit over Bonnie? Meesten zijn van middelbare school toch? Lisa via Nick en die andere 2 van het vloggen

2 likes

Ja oke, ik spreek 2 mensen van de middelbare school nog met enige regelmaat (eens per jaar). Denk dat Bonnie vooral veel beter is in het onderhouden van vriendschappen dan menig ander

3 likes

Ja precies. Wel echt een loyale vriendin. 1 van mijn mindere kanten is dat ik echt slecht ben in vriendschappen onderhouden, baal er soms echt van maar t zit er gewoon niet in.

9 likes