Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Ja, dacht dat ze eens over een school reünie vertelde waar ze met oa Cherelle (?) heen ging
En na haar middelbare school tijd direct ging samen wonen met 2 school vriendinnen (Lesley-Ann en Wieke). Maar idd goed ih onderhouden en kennelijk een groep die sws nog goed met elkaar omgaat, en onderling ook wel “mixt” en veel mensen aanwaaien (stom woord) etc

Dit ging inderdaad over Bonnie!

Vind het heel knap hoe ze dat al onderhoudt sinds de middelbare school, daar ben ik zelf ook enorm slecht in. Het helpt ook wel als je dat al op jonge leeftijd “mee” hebt. Als je daar pas op latere leeftijd actief mee bezig gaat zijn die contacten van de middelbare al verwaterd, en je ontmoet toch minder makkelijk nieuwe mensen.

1 like

Ik zie net een story van S.anny waarin ze een stud.io n.oo.s tas promoot met #gekregen. Wat ongevoelig nu dat merk in opspraak is :slightly_frowning_face:

5 likes

Zo typisch dat H&M een event organiseert bij het Wylde pad. Wordt zo onnodig gehypet

12 likes

Mwah verschilt erg per persoon… ik heb van middelbare school eigenlijk geen vrienden over gehouden. De vrienden die ik nu heb ken ik allemaal van studentenvereniging, sportclub,
Studentenhuis etc. Dus ik vond t juist prima om pas na m’n 18e “vrienden te maken” omdat ik toen (en nu) ook beter weet waar ik naar op zoek ben in een vriendschap.

9 likes

Hahah ik zag bij verschillende vloggers filmpjes voorbij komen van zingen bij het kampvuur enzo whah ik vond het zo cringe

6 likes

Wat?!? Heeft Vita hier toestemming voor gegeven?

1 like

Wat is dit nou voor iets spuuglelijks? Zit dat ‘tuinhuisje’ dan echt door de hoek van de schutting heen?

4 likes

Foef 1: Foefje, ik wil ergens naartoe waar de WIFI beter is, ik moet mijn campagne, waar ik werkelijk DA-GEN aan heb gewerkt, uploaden en het duurt hier 60 minuten en dat kan niet want Mila moet nog in bad en de natuur infiltreert mijn aura. Ik wil naar een hotel!
Foef 2: Nou dan nemen we toch een vakantietuinhuisje waar we een extra router inzettten met een WIFI versterker?

Het vakantietuinhuisje:

Schermafbeelding 2021-06-23 om 20.47.42

60 likes

Ugh ik dacht ik kijk die vlog even voor de juice. Maar die chick praat zo irritant, niet te doen man

2 likes

Dan heb je haar zus nog niet horen praten…:grimacing:

5 likes

WALLLLLLLL-GE-LIJKKKKK

13 likes

Doe É-VEN normaalll

13 likes

Ik heb vandaag de vlog gekeken van Elise met die vogel en ik moest zo hard lachen

Wálgelijk
Alles is met kak!

En dat fluitje :joy: Ja dat helpt echt

5 likes

Ik heb echt bijna gehuild van het lachen, echt heerlijk.
Ik had ook nog nooit gehoord van “alles is met kak” ipv “er zit overal kak” of “de bank is ondergekakt” haha. Zei ze zoooo vaak

14 likes

Lifeofyvonne is eigenlijk best sneu

14 likes

Joh

13 likes

hahaha heerlijk ook hoe zelfs Wouter er klaar mee is

1 like

Oh heerlijk! Nog en ik snap haar hoor dat heb ik met muizen. Complete hysterie.

Iemand leuke YT aanraders vergelijkbaar met brave wilderness?