Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Hij zag er op zijn 16e waarschijnlijk al uit alsof hij halverwege de 30 was. Zo’n hoofd heeft hij.

9 likes

Hahaha jaa precies dat. Sws was hij al 16 jarige wss al mega irri.

9 likes

RGK gone wrong

7 likes

En dan is hij ook nog de neef van Saskia Noort volgens mij.

4 likes

Zij is erg leuk. Geëmancipeerd, lekker nuchter en recht voor z’n raap. Leuk mens en goede schrijfster. Komt totaal niet in de buurt van die kansloze neef van haar.

4 likes

Huh mo rookt nog? En ze is nu wel open over haar borstvergroting want ze zei in haar serie over haar borsten, ja ik heb ze ook moeten kopen.

1 like

Hahahahaaaa de intro " Wetenschap is ook maar een mening! Wetenschap heeft het ook ALTIJD fout… bij wijze van …" hwhahahaha ja wat is het nou knul

11 likes

Hij haalde echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Vond hem bijna net zo erg als dat joch met die dropshop airpods.

5 likes

Bisnis is bisnis

4 likes

Maar hij is geen wizzard of ozzerd

6 likes

Kalvijn plaatst een foto van een man die wat dikker is en wat apartere kleding aan heeft, met ‘‘Zelfs op de meest romantische plekken kom je de raarste mensen tegen’’ oid eronder. Lekker gerapporteerd en hem geblokkeerd, wat een sukkel.

22 likes

Wow gekke post idd! Wel blij met veel van de reacties onder die post, die ook zeggen dat het raar is dit.

10 likes

Vond ik ook fijn om te lezen inderdaad!

2 likes

Waaaaaauw

Gewoon een lekker Gooisch outje niks mis mee

Het verbaast me niet van hem, had hij niet eerder ook een video waarin hij ging raden of mensen man of vrouw waren. Alice had daar een video over gemaakt nog

11 likes

Zeker niks mis mee, wist alleen niet hoe ik het anders moest omschrijven haha.

Ja en een video over vgm de man van Nienke plas. Waar hij zegt " Ik geef hem echt een dikke Negen een neeegen " enzo. Doelende op het andere N woord.

11 likes

Vervelend ventje is dat. Hij was van de week ook ergens op tv en zag wat artikels voorbijkomen dat hij daar ook werd uitgekotst.

3 likes

Ik vind Kalvijn juist raar.

Ik snap niet dat ze waren uitgenodigd op Mascha’s bruiloft. :grimacing:

6 likes

En dan heb je ook dit soort stans van 12 die even hun mening droppen.
Kel bedoelde het niet zo!!

Schermafbeelding 2021-06-24 om 18.55.56

14 likes