Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Neem het niet zo srs asjeblieft

Moet hier echt van barfen :woozy_face:

2 likes

Zo grappig hoe Enzo zo blij kan zijn met het winnen van een bingo haha. En mooie visomgeving daar!

5 likes

Meine liebe die kledingkast van Nina Warink. Zo niet normaal veel kleren

1 like

Nienke Plas geeft geen borstvoeding vanwege de rompslomp maar zij heeft toch ook moordtieten? Ik dacht mij te herinneren dat zij implantaten heeft laten zetten. Kan je eigenlijk nog wel borstvoeding geven dan?

Dat hangt af van de methode, maar als het onder de spier geplaatst is (doorgaans) wel.

2 likes

Noem jij nou alle borsten met implantaten moordtieten? Beetje overdreven

En je zou in principe gewoon nog borstvoeding kunnen geven

20 likes

Ik vind dat ze het lekker praktisch vertelt. Wat gaat ons het aan dat ze geen borstvoeding geeft. You do you

Vind het juist wel nuchter om op deze manier geen nadruk op het taboe te leggen.

7 likes

Moordtieten, tikkende tijdbommen. De gevolgen of klachten zullen bij de meesten wel meevallen, hoop ik. Maar veilig vind ik het niet, hoewel ik wel begrijp waarom mensen het doen.

@Nani wat is je kritiek precies? Het gaat mij niet om wel/geen borstvoeding maar of dat dat kan met borstimplantaten.

4 likes

Antwoord: het kan.

5 likes

:roll_eyes: whatever

3 likes

Thanks!

@Karl_Lagerfeld ???

Ja ik vind het echt zooo lame en kinderachtig om vergrootte borsten dan moordtieten of tikkende tijdbommen te noemen omdat je een documentaire hebt gekeken

59 likes

Oké.

Is maar waar je je aan kan ergeren. Ik vond borstimplantaten daarvoor ook al gevaarlijk. Wat boeit het of dat je nou zegt dat het grote risico’s met zich meebrengt voor je gezondheid of dat het tikkende tijdbommen zijn. Je snapt toch wat ik bedoel?

3 likes

Ik dacht er nauwelijks over na. Waarom is het zo’n probleem?

3 likes

Je komt binnen met “Heeft ze ook moordtieten”, alsof meteen elke vrouw met borstimplantaten verdoemd is + een aanname dat ze er geen borstvoeding mee kan geven, puur om het feit dat Nienke zegt dat ze geen borstvoeding wil geven, dus ja… je kan tegenreacties verwachten.

11 likes

Nouja er zijn zat mensen die implantaten hebben en wiens borsten toch gewoon voelen als een onderdeel van hun lichaam, wat het ook is.

En dan corrigeer jij dat in moordtieten, niet erg vriendelijk om mensen hun lichaamsdeel zo te noemen.

8 likes

Dat boeit me omdat ik jouw mening niet hoef te weten over borstimplantaten en het is denigrerend.

7 likes

Ik stel de vraag of dat het kan. Ik heb zelf ook gehoord dat ze dat niet wíl vanwege rompslomp. Dus ik vroeg mij af of ze wel borstvoeding kan geven met implantaten, want voor hetzelfde geld moesten de implantaten er eerst uit. Weet ik veel?

@Zemraluani @Karl_Lagerfeld oké.

2 likes

Nee.

2 likes

Als je je vraag zo had gesteld was het misschien al anders geweest. Nu noem je borsten met implantaten moordtieten alsof iedereen dat heeft. Je zegt dat je snapt dat mensen het doen maar je judged het heel erg, en daarbij zijn er ook genoeg mensen waarbij het wel gewoon goed gaat. Wat jij daar van vind heeft niks met je vraag te maken.

2 likes