Noem jij nou alle borsten met implantaten moordtieten? Beetje overdreven
En je zou in principe gewoon nog borstvoeding kunnen geven
Noem jij nou alle borsten met implantaten moordtieten? Beetje overdreven
En je zou in principe gewoon nog borstvoeding kunnen geven
Ik vind dat ze het lekker praktisch vertelt. Wat gaat ons het aan dat ze geen borstvoeding geeft. You do you
Vind het juist wel nuchter om op deze manier geen nadruk op het taboe te leggen.
Moordtieten, tikkende tijdbommen. De gevolgen of klachten zullen bij de meesten wel meevallen, hoop ik. Maar veilig vind ik het niet, hoewel ik wel begrijp waarom mensen het doen.
@Nani wat is je kritiek precies? Het gaat mij niet om wel/geen borstvoeding maar of dat dat kan met borstimplantaten.
Antwoord: het kan.
whatever
Ja ik vind het echt zooo lame en kinderachtig om vergrootte borsten dan moordtieten of tikkende tijdbommen te noemen omdat je een documentaire hebt gekeken
Oké.
Is maar waar je je aan kan ergeren. Ik vond borstimplantaten daarvoor ook al gevaarlijk. Wat boeit het of dat je nou zegt dat het grote risico’s met zich meebrengt voor je gezondheid of dat het tikkende tijdbommen zijn. Je snapt toch wat ik bedoel?
Ik dacht er nauwelijks over na. Waarom is het zo’n probleem?
Je komt binnen met “Heeft ze ook moordtieten”, alsof meteen elke vrouw met borstimplantaten verdoemd is + een aanname dat ze er geen borstvoeding mee kan geven, puur om het feit dat Nienke zegt dat ze geen borstvoeding wil geven, dus ja… je kan tegenreacties verwachten.
Nouja er zijn zat mensen die implantaten hebben en wiens borsten toch gewoon voelen als een onderdeel van hun lichaam, wat het ook is.
En dan corrigeer jij dat in moordtieten, niet erg vriendelijk om mensen hun lichaamsdeel zo te noemen.
Dat boeit me omdat ik jouw mening niet hoef te weten over borstimplantaten en het is denigrerend.
Ik stel de vraag of dat het kan. Ik heb zelf ook gehoord dat ze dat niet wíl vanwege rompslomp. Dus ik vroeg mij af of ze wel borstvoeding kan geven met implantaten, want voor hetzelfde geld moesten de implantaten er eerst uit. Weet ik veel?
Nee.
Als je je vraag zo had gesteld was het misschien al anders geweest. Nu noem je borsten met implantaten moordtieten alsof iedereen dat heeft. Je zegt dat je snapt dat mensen het doen maar je judged het heel erg, en daarbij zijn er ook genoeg mensen waarbij het wel gewoon goed gaat. Wat jij daar van vind heeft niks met je vraag te maken.
Als je de vraag direct zo had gesteld was er geen probleem geweest. Of steek de hand in eigen boezem (pun intended) en geef toe dat het niet zo netjes was?
Dacht eerst dat ze bedoelde moordtieten als in hele goede tieten. Maar helaas
Ik snap nooit zo goed waarom Rutger (of Thomas) spon heeft met Samsung of nu weer One Plus, alsof zij ooooooit een andere telefoon zullen gebruiken dan iPhone joh. Zo overduidelijk dat het alleen voor het geld is.
Hahaha ik ook. Vond het een beetje jaren 70/80 klinken. “Die griet heeft moordtieten!”
In plaats van debby downer hebben we hier judgy judy