Het andere YouTubers/bloggers topic #17

article-2289836-18813034000005DC-870_634x475

43 likes

Het boeit me doorgaans ook Ă©cht niet wat mensen met hun tieten doen. Ik dacht dat ik antwoord gaf omdat iemand me vraagt: “Noem je dit nou
?” Ik snap niet hoe ik daaruit moet opmaken dat het blijkbaar niet okĂ© is om moordtieten te zeggen, want heb hier nog geen 3 sec over nagedacht. Dus ja, toen dacht ik pas: waarom doe ik dat eigenlijk? Het is gewoon onderbewuste link die ik maakte met de docu. Als ik er iets van moet zeggen -omdat het mij letterlijk gevraagd wordt- raad ik het niet aan omdat het risicovol is. Maar dat moeten mensen lekker zelf weten. Er wordt mij een vraag gesteld, daarom dacht ik dat ik moest uitleggen waarom ik het deed.

De manier waarop hier soms gecommuniceerd wordt, for fucks sake. Hoeveel energie kostte het om direct te zeggen dat dit niet oké is om te zeggen want

Smeren uitdelen, vragen stellen en vervolgens zeggen niet geïnteresseerd te zijn in wat ik vind. Terwijl: Zeg dan direct wat je bedoelt? Is dat allemaal dan niet kinderachtig? Niet iedereen begrijpt omslachtige “hints” of sarcasme direct. Zeker als je iets nuttigs wil duidelijk maken, moet het toch direct begrijpelijk zijn?

Enfin, was inderdaad niet netjes van mij om te zeggen. En mijn mening erover Ă­s ook compleet irrelevant. Thanks o.a. @Zemraluani en anderen die gewoon uitleg gaven. Ik reageerde gisteren heel kortaf op jou omdat ik eigenlijk al te moe en geĂŻrriteerd was om te verwerken wat je zei.

Sorry voor de mensen die ik gekwetst heb met mijn opmerking. Bij het merendeel van de mensen met implantaten gaat het ook goed. En natuurlijk hoort dit gewoon bij je lichaam als je ze hebt en mag je daar blij mee zijn.

45 likes

Awh, wat lief! Josh krijgt nog een kindje met Nick

48 likes

Jaa zo leuk! Josh lijkt me zo een ontzettend leuke en lieve vrouw! Ze komt zo lief, zorgzaam en enthousiast over. Volgens mij heb ik dat weleens eerder gezegd hier.

18 likes

Ik heb ook zo veel bewondering voor haar, hoe ze het allemaal maar doet zonder klagen. Natuurlijk zien wij niet alles en zou ik zelf dingen anders doen maar ze komt heel sterk en positief over en dat vind ik heel tof aan haar. Bij andere influencers heb je toch al snel het ‘oh ik heb het zo zwaar’ of zo

4 likes

Die like Monica aflevering :joy: Dat ze alleen een kat wil voor de geur die ze verspreiden tegen muizen :joy: en dat ze wel meteen enthousiast werd over de elektrische kattenbak en alle spullen die ze ervoor kon kopen
 Ik vind haar in de vlog eigenlijk wel leuker overkomen dan in deze serie. Over de vlogs heeft ze natuurlijk meer controle. Krijg in de serie soms echt een beetje bad vibes van hoe ze doet (ook tegen anderen)

14 likes

Ja en er zit zoveel #spon in eigenlijk. We gaan naar alle Stelz meetings, jurkjes verhuur en de nagelsalon. Maar ook die behind the scenes van temptation island dan en podcast. Heb het weer helemaal door :relieved:

13 likes

Denk dat communiceren voor jou zelf een probleem is als je na mijn eerste opmerking al niet door had dat het niet oké was

10 likes

Haha ‘behind the scenes’

Ze zegt ja zo leuk dat ik jullie dit jaar mee mag nemen naar Temptation. Vervolgens zie je haar een vergaderzaal instappen en gaat de deur dicht. Dan komt ze even later de kamer uit, ja was heel leuk. En dat was het lol

14 likes

Ik kijk die serie van Monica niet maar ik heb nu al medelijden met die kat. Ben benieuwd hoe lang hij bij haar blijft.

1 like

Ze zorgt al 3 jaar met succes voor haar kind, een kat moet dan ook wel lukken toch?

2 likes

Ja maar dieren hebben gevoel!!!

5 likes

Is fruit ninja uberhaupt nog een ding ja? :sweat_smile: Buiten dat inderdaad een beetje gek, kinderen nemen echt alles over van het internet

2 likes

Wie de neuk is stefan de vries

32 likes

Zijn populariteit is volgens mij ook mede mogelijk gemaakt door een van zijn BFF’s Bram Krikke.

3 likes

Ja en hij heeft iets met zo’n GTST ‘actrice’ toch? Britt nogwattes?

1 like

Soieso gekocht. Neem op zn minst een coole youtube naam gast hahaha. Stefan de Vries klinkt als iemand die op de basisschool in je klas zat en waarvan je toen al wist, dat gaat niet goedkomen met die knul. En dan zon 15 jaar latet staat hij fruit te hakken op youtube

51 likes

Ja je mag ze niet kwetsen!

1 like

Josh is weer zwanger!

Super grappig, ze was laatst in de vlog van Mascha op bezoek in hun vakantie huis en ik dacht het toen al :sweat_smile:

2 likes

Wel.

*Edit
Maar is priem, dat is de dubbele moraal op dit forum. We bashen soms Youtubers de grond in. Maar als je dan keurig je mond houdt op het moment dat je iets vermoed wat heel persoonlijk is, en dat het leuk is dat je vermoeden destijds klopte, mag je dat niet uitspreken. Joejoe.

57 likes