Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Nja ik begrijp ook niet zo goed waarom het niet oké zou zijn als je dat nu uitspreekt. Wat is het probleem @Konijntje ?
En waarom dacht je het toen al @Lensent ?

2 likes

Klopt, als iemand mij ergens op wil wijzen, hoor ik graag direct wat je bedoelt. Zeker geschreven snap ik soms niet helemaal wat mensen bedoelen. Ook deze bijdehante houding alsof ik een grote misdaad begaan heb, snap ik niet. Maar ik leer gelukkig elke dag. En uit jouw manier van praten kan ik in ieder geval concluderen dat ik niet de enige met een probleem ben.

Reageer gewoon niet meer op mij of blokkeer mij als dat kan. Ik sta open om gecorrigeerd te worden op fouten, maar deze denigrerende bitch attitude is echt nergens voor nodig. Ik merk zelfs dat ik er een beetje boos van word, maar die energie ben jij niet waard.

Fijne dag :wave::put_litter_in_its_place:

12 likes

Ohja hahaha :joy::joy: natuurlijk. Maar andere mensen belachelijk maken met hun moordtieten mag wel.

Fijne dag xxx juicy tits

11 likes

@Nestley_Toulhouse Dit was de eerste reactie van Karl. Lijkt me vrij duidelijk toch?

Waarom zo boos? Jouw reacties waren ook niet bepaald zachtaardig.

6 likes

Nou, dat vind ik zelf een beetje overdreven hoor. Speculeren is als je het nog niet weet. Maar er is niets mis mee om achteraf te vertellen dat je een vermoeden had. Ik had toen Josh ten huwelijk werd gevraagd ook zo’n idee dat ze misschien wel zwanger was. Niets gezegd toen, want dat is speculatie, en niet zo fris. Maar nu dat zeggen, is niet zo erg hoor!

11 likes

Is niet echt een dubbele moraal hoor. Hoe hard het er hier ook aan toe kan gaan, de meesten hier zijn het er over eens dat er ook een grens zit aan kritiek leveren (of “bashen”), en dat speculeren over zwangerschappen aan de andere kant van die grens ligt. Volgens mij wordt echt niemand daar blij van dus gewoon niet doen, ook niet met terugwerkende kracht!

5 likes

Ik denk dat ik volgens mij al alles gezegd heb.

Nog meer mensen die hun plasje willen komen doen?

1 like

Ik snap het gewoon niet maar oké :woman_shrugging:t3:

2 likes

download.jpeg

18 likes

Jezus wat is er hier gaande? Nu al de tweede die uitgebreid hun gelijk moeten halen terwijl ze zelf overtrokken reageren. Is het vivaforum al dicht ofzo?

46 likes

Ja ik begrijp wat je zegt en ben het er ook wel mee eens nu ik erover nadenk. Je kunt natuurlijk nooit voorkomen dat mensen dingen denken of vermoeden, maar het niet uitspreken draagt zeker wel bij.
Ik ken de ongemakkelijkheid van bijv geen alcohol drinken terwijl je dat normaal wel doet terwijl je nog niet wilt vertellen waarom je niet drinkt (sterker nog, ik maak me al een week druk over wat ik dit weekend tegen m’n familie moet zeggen over m’n vaccinatie die ik eigenlijk vandaag moest krijgen maar gecanceld heb ivm prille zwangerschap) en de rust die het zou geven als men daar gewoon per definitie niets over zou zeggen/denken zou eigenlijk vanzelfsprekend moeten zijn.

8 likes

Wat is er nou weer mis met iets denken/vermoeden zonder het uit te spreken? Sorry maar dat is echt niet iets wat je kunt gaan voorkomen, hoe vervelend ook als je bijv idd probeert te verbergen dat je zwanger bent.
Heel vervelend maar sommige dingen zie je nou eenmaal/vallen op. Jammer, maar fijn toch als mensen die vermoedens dan voor zich houden…

9 likes

Prepare yourself… Viva is coming.

7 likes

Maar het wordt letterlijk wel uitgesproken? Anders zou dit hele gesprek er toch niet zijn :joy:

6 likes

Ik sprak het uit nadat ze het zelf bekend heeft gemaakt. Ik heb weken niks gezegd. Wat is hier mis mee? Ik speculeer niet eens want ze heeft het zelf gezegd???

Je zet me terecht op m’n plek als ik nu begin te speculeren over zwangerschappen die niet/nog niet/(on)bekend zijn. Ja, tik me op m’n vingers als ik nu iets roep over een willekeurige YouTuber of influencer want dat ís niet netjes. En dan druk ik me nog zacht uit.

Maar dit? Please…

39 likes

Je speculeerde wel toch? Toen je het nog niet wist, alleen je sprak het niet (hier) uit. Vind het alleen zelf ook niet logisch om dan achteraf te zeggen “ha ik dacht/wist/rook/voelde het al!”

Hiermee laat je de speculatie “in stand”. Ook al - nogmaals - sprak je het nog niet uit. Missh wat genuanceerd maar vind het ook onnodig

Vind dit wel een beetje moeilijk doen om het moeilijk doen. Waarom mag iemand dat niet melden? Je mag toch wel gewoon delen wat je toen dacht? Als er niks naar buiten gebracht zou worden is het enkel een gedachte geweest

61 likes

Hey Alexa, play Get Me Outta Here from Esmee Denters

49 likes

Stefan de Vries rijdt al een paar jaar mee op het succes van Bram Krikke, denk dat hij vooral daarom zo populair is. Die carnavalsnummers van ze hebben altijd idioot hoge views (terwijl de content over minderjarige meisjes willen pakken etc. gaat maar daar hoor je nooit iemand over…heel raar).
Hij maakt content waar pubers gewoon graag naar kijken dus ga er wel echt vanuit dat zijn volgers aantal echt is, ook consequent vrij hoge views op z’n videos.

3 likes

Wil niet in herhaling vallen dus quote wat hierboven al is gezegd. Jij mag het moeilijk vinden “om het moeilijk vinden” (?)

Vind zelf (mede door eigen ervaringen) een zwangerschap bovendien heel persoonlijk en niet per se het meest geschikte onderwerp om
(al dan niet in stilte) te speculeren door collega’s/onbekenden en dan achteraf (semi triomfantelijk) soms te benoemen dat je het al zag. Mag je uiteraard mee oneens zijn

5 likes