Ik snap wel wat je bedoeld. Ik zat alleen niet perse direct aan een ‘buikje’ te denken, maar meer aan een bepaalde uitstraling die iemand heeft als diegene zwanger is bijvoorbeeld. Ik snap dat het heel vervelend kan overkomen en als het wel om een buikje zou gaan, dat zou ik zelf ook vervelend vinden. Ik had er niet direct uit opgemaakt dat het om een buikje zou gaan in het eerste bericht, als dat wel het geval is snap ik je zeker!
Ik wil even zeggen dat “Ik dacht het al” soieso een domme reactie is. Als iemand zwanger is , als iemand uit de kast is , als iemand op sterven ligt.
Achteraf komen met je “ik dacht het al” is heel erg amateur Uri Geller
Dus ik mag privé ook al niks denken? Ik speculeerde in mijn hoofd en heb het niet in bushokjes opgehangen. Heftig forum dit.
Nou je mag alles denken maar je gaat het triomfantelijk delen, dat is het verschil imo
Ja
… dat dacht ik al dat je dat ging zeggen
Oke… Dus als je iets denkt en het klopt,mag je dat ook al niet delen? Sorry, maar er worden hier echt op alle slakken zout gelegd. Eerst mag je niet vooraf speculeren, daarna mag je naderhand niet speculeren en nu mag je het ook al niet denken en je mond er gewoon netjes over houden. Whoa.
Ipv “Je mag ook helemaal niks meer!!” Roepen zou je misschien kunnen luisteren naar de meiden die voorbeelden geven waarom “Ik dacht het al” zeggen Facking dom is en kwetsend kan zijn.
Je mag genoeg op dit forum maar dram ff niet je bullshit door en luister gewoon ff .
Same voor jou. Jij dramt je bullshit net zo goed door.
Maar…… een voetbalwedstrijd en zwangerschap zijn toch 2 verschillende dingen? Voorkomen van een (al dan niet zwangere) vrouw is toch haar eigen zaak. Hoezo zou dat vergelijkbaar zijn aan massa hysterische 11 mensen die achter een bal aanrennen
Wijffie je mag alles maar je wordt gewoon aangesproken op iets wat andere mensen niet oke vinden. Zijn geen regels die de mods hier opleggen he. De tijden veranderen en veel mensen vinden het (terecht) heel kut als er gespeculeerd wordt over zwangerschappen en ook als je vervolgens te punt moet maken over dat jij hEt nAtUuRLiJk aL dOoRhAd. Doe je ding maar loop niet zo te janken als mensen het met je oneens zijn.
Iedereen die nu bij mij komt janken dat ík niet moet janken dat mensen het niet met mij eens zijn; geldt ook voor iedereen die het niet met mij eens is.
Dit is het laatste dat ik erover heb gezegd.
Wordt tijd dat Bonnie weer een nieuwe vlog online pleurt
Of een halve kaassoufle opwarmt
Ja I love Dook heb deze vlog al gezien, zo gezellig altijd met de piemelparty echt zin in de vakantievlogs
Wanneer denken/hopen jullie dat Teske haar kindje wordt geboren?
Ik zou 2 juli wel tof vinden. Is die precies 1,5 jonger dan H.
Hans? Of Gerrit maar dan met een west vlaamse spelling?
Henk
Sorry mijn verjaardag is al bezet.
Waarom zou je hopen op een bepaalde geboortedatum voor een baby die je niet kent?
Zelfs van iemand die je wél kent?
Is dit de gevreesde influx van het VIVA-forum?