Don’t take the bait people. Voor er weer een 12 uur lange discussie ontstaat over babies en bevallingen van iemand anders.
Hendrikus
Haha, H. Is de mijn zoon.
Met hopen bedoel ik meer ‘ik zou het wel leuk vinden als’, maar uiteindelijk hoop ik vooral dat het voor Teske een fijne bevalling is.
En niet van het Vivaforum, heel lang op en aan gelurkt en gepost hier.
Ik wil wel eens een keer op vakantie naar Argentinië want een collega is wel eens in Chili geweest.
Oftewel, zeer vage redenatie.
1.5 wat?
1,5 jaar.
kaassoufle.
Waarom is dat leuk?
Joeee dit is toch expres trollerig :p. Niet zo happen en dooorrr.
Vind het wel echt leuk on Teske te volgen. Begint echt te kriebelen bij mij daardoor☺️.
Echt waar gaat dit over? Het boeit me totaal nul wanneer het komt, het liefst voor hun als 'ie goed rijp is lijkt me
Dit is een level van Moeke die me de pet te boven gaat hoor.
Als je een beetje rekend is die van jou 1.5 jonger dan die van teske en 3 jaar jonger dan H.
Een soort TienvanWil. Die zou helemaal wild worden van een 1.5 jaar jonger dan H. kind, een echte Coronababy. En dat zonder vaccin, zó symbolisch.
Nou gooi ik er even in dat ik Selma Omari niet volg maar ik hou wel van haar directheid de laatste tijd (zie haar laatste stories over een hatelijke dm)
Huh H. is toch de vriend van Charlotte Blitzzzzz
I’ve got it, misschien een dingetje van mij om dit soort dingen leuk te vinden en dat is oké. Zal ik op dit forum niet mee komen, houd ik dit forum voor andere dingen.
Gedurfde uitspraak zeg, zo zo. Toe maar.
Ik ben wel benieuwd naar de naam. Maar dat ben ik altijd.
In je eigen vlog kan je jezelf mooier neer zetten dan je bent. Misschien wordt ze realistischer op beeld gebracht in haar docu.
@anon45507601: Doet mij denken aan deze papegaai die vaak Alexa opdrachten geeft:
En voor al onze poesjes hier:
You are all gonna love it! You’re welcome!