Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Gezellig, ik kijk er naar uit Johan!

2 likes

Gebruik van een voorletter om je eigen kind aan te geven is verboden op het niet zwanger/kinderen deel van dit forum.

Na 3x krijg je een permaban.

Vind het ook heerlijk dat je er vanuit gaat dat H zonder enige fucking context voor ons duidelijk maakt wie of wat je bedoelt.

99 likes

Oke daar was ik niet van op de hoogte, bedankt voor het vertellen. Ik dacht dat dit op het hele forum gebruikt werd en daarom ging ik er vanuit dat dit ook gewoon gebruikelijk en begrepen werd op andere topic buiten het zwanger/kinder topics.

En ik ga ook meteen even opnieuw de regels lezen, want die zitten blijkbaar niet meer helder in mijn hoofd.

2 likes

Nou waarom doet iedereen zo lullig tegen @Kiwi, of mis ik een of andere vorm van sarcasme/humor

80 likes

Meine gute, is het al komkommertijd? :thinking:

7 likes

Lijkt wel alsof ik op Fok zit.

5 likes

Oh zomerkind :hibiscus:

Het is geen echte regel, maar een zojuist door mij bedachte zin en behoed je vooral buiten de zk sub voor eeuwig gezeik en commentaar.

17 likes

Zelfs daar gaat het er in de doorsnee topics normaler aan toe :joy:

1 like

Je merkt dat B.onnie een weekje vakantie heeft
 Iedereen van slag

12 likes

Zo maar echt, gaat lekker hier. Was blij dat het kinderachtige en aanvallende van het EGF weg was maar de laatste tijd

Zomaar iemands privĂ© gegevens online gooien in een ander topic, hier een aantal zaken na elkaar waarbij het er nogal hard aan toegaat enz. Tuurlijk mag je elkaar op dingen wijzen maar deze lullige houding naar anderen (als @Kiwi) of kattige reacties (bv op @Nestley_Toulhouse) zijn toch nergens voor nodig. Vooral wanneer bekende forummers erbij komen zonder inhoudelijk wat toe te voegen (opmerking judgy judy) geven mij nogal You Can’t Sit With Us vibes

18 likes

Viva

11 likes
7 likes

Hollandia

9 likes

Heb je nou een account gemaakt om te vertellen hoe kut we zijn.

63 likes

image

oke faal, laat maar.

7 likes

Wist niet dat ik bekend was :sob:

4 likes

Hahaha ben jij judgy Judy, mag ik je handtekening? Ken ik nu een BVer?!

5 likes

Hoe kan dit je 1e post zijn, terwijl je zoveel schrijft over dingen die hier gaande zijn (van de helft begrijp ik niets). Zonder interactie op het forum of hebben van een account, kun je die statements toch niet maken

6 likes

Zal wel een van de mensen zijn die met veel kabaal en passief agressieve posts is vertrokken

7 likes

Volgt iemand Femke Kamps? Zij is na 3 jaar een traject (en een miskraam) nu zwanger van hun eerste kindje. Ze heeft echt een hele treffende post geschreven over ‘hoe het komt dat het hun nu gelukt is’. In tegenstelling tot die Laura (of wie was het met dat je moet het los laten) zegt zij gewoon dat dat allemaal dikke bullshit is en dat geluk hetgene is wat je nodig hebt. Halleluja :clap:t2:

30 likes