Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Zeker @Soy.peor weer hoor

3 likes

Ik vind haar zo’n verademing op instagram! Uberhaupt al maar met de zwangerschap/de weg ernaartoe helemaal

4 likes

Zij zegt wel meer dingen in 1 adem die niet perse aan elkaar gecorreleerd zijn, valt mij ook altijd op.

1 like

Jaa! Ik volg haar ook! Niet vanwege het werk wat ze doet/promoot op insta, maar juist vanwege haar fijne persoonlijkheid en nuchtere verhaal

3 likes

Ja ik snap ook niet waarom mensen de behoefte voelen dat soort dingen te zeggen als iemand aankondigt zwanger te zijn of uit de kast te komen ofzo. “JA DACHT IK AL” ok wil je nu een glittersticker?

11 likes

Ik moest laatst ineens denken aan Mas haar boxing stars avontuur. Heel stoer dat ze meedeed, wel een beetje vreemd dat ze zei ja heel veel mensen durven niet tegen mij omdat ik al zoveel langer bezig ben :sweat_smile: die tegenstander van haar moest stoppen omdat ze zwanger was en dit zei ze toen er een nieuwe gevonden moest worden

5 likes

Wie is dit?

2 likes

Serena ging toen toch ook crazy fangirlen op Mascha? Dat was zo apart haha
Ik weet trouwens helemaal niet hoe dat afgelopen is, heb er niets van gezien.

3 likes

Volgens mij lag ze er echt na 1 keer al uit ofzo.

3 likes

Oh jaa klopt op insta! Haha vreemd idd
Uiteindelijk heeft Mascha verloren, best dik ook. Staat op Videoland is de afl met JeBroer op de thumbnail

2 likes

Moest ze niet tegen Billie van Utopia?
En wie was er eerst zwanger dan?

Ja tegen Billy Bakker idd

Heb het even opgezocht, die Joëlle blijkbaar.

Wel lelijk dat Mascha zei dus die opmerking maakte en dat Billy haar heeft verslagen met 10 dagen training :skull:

Edit
Hier zegt ze het trouwens, gelijk in het begin

7 likes

Mascha deed toen in de vlogs ook wekenlang zo ongelofelijk stoer over het hele proces, alsof ze zelf een of andere pro-boxer was…maja what else is new.

30 likes

Love Linde! Een brok positiviteit en ze heeft zoveel mooie video’s gemaakt in het bijzonder tijdens lockdown. Als je kijkt hoeveel werk er in zit vind ik het zonde dat ze niet meer views heeft(maar aangezien ze werkt voor het Vlaamse één en de video’s ook op die site staan heeft ze misschien wel groter bereik)

10 likes

Dat was zo raar. Zeker ook omdat het leek alsof Mascha er helemaal niet op reageerde :joy:

Ik had heel erg het idee dat het verkapte spon was. Te veel influencers plaatsten iets over dat programma.

2 likes

haha, op de fb van Billy kan je het filmpje terug zien, Mascha heeft in totaal iets van 6 tikken uitgedeeld vs de 100 tikken van Billy en hoor je gelijk al haar influenster vriendinnetjes super hard juichen :sweat_smile:.
Maar nee je zag echt dat Billy vanaf het begin sneller, sterker en beter was. Lijkt wel alsof zij langer getraind had en Mascha juist 10 dagen.

5 likes

Het waren ook wel 2 uitersten van elkaar qua tactiek en figuur en alles. Billie was veel sneller en feller en Mascha eigenlijk wat te sloom en lomp. Vond t wel mega leuk en spannend om te kijken en was wel echt team Mascha toen.

3 likes

Omg haha… zo ongemakkelijk om te horen hoe ze dit zegt. Alsof ze een echte professional is.

3 likes

Het lijkt ook alsof die mensen zeiden ‘ik durfde niet’ ipv ‘ik durfde niet tegen jou’. Ik durf ook niet op tv te boksen hoor, heeft vrij weinig met de tegenstander te maken

2 likes

Ik heb echt een crush op haar, zij is Canadees en woont al een aantal jaar in Nederland. Nu moest ze in 5 dagen(!!) Nederlands leren voor haar inburgeringsexamen (zie video voor details). Ik ben pas op 1/5 van de video maar wilde nu al tippen want het is vet interessant :slight_smile:

34 likes