Cozy is in the eye of the beholder
Haar huis is huge, maar volgens mij is cozy geen overdrijving. Mijn appartementje ga ik niet eens proberen te vergelijken, hahahahaha Ach ja, verschil moet er zijn
Cozy is in the eye of the beholder
Haar huis is huge, maar volgens mij is cozy geen overdrijving. Mijn appartementje ga ik niet eens proberen te vergelijken, hahahahaha Ach ja, verschil moet er zijn
Ja klopt. Maar een kleine en rustige winkel waar we iedere klant die binnenkomt persoonlijk helpen en dus heel goed kunnen controleren hoe druk het is. Dus geen H&M of Primark taferelen.
De cijfers blijven maar dalen, steeds meer mensen zijn gevaccineerd en de overheid heeft deze versoepelingen toch gewoon bepaald. Ik ga er vanuit dat zij met het OMT de juiste keuzes maken. Dit mag gewoon. Je hoeft er zelf niet naar toe te gaan. Maar dit zal echt niet zorgen voor ineens een lockdown over 2 weken.
Ja de grap van dit feest is dat er elk uur afgeteld wordt alsof het twaalf uur is, dus dat wordt elke keer opnieuw gevierd. Het lijkt mij ook een heel vermoeiend feestje
Daarom heet het ook Oud en Opnieuw volgens mij, toch? Moet er nu niet aan denken, maar lijkt me wel een geinig concept.
Vind het nu ook wel erg snel gaan hoor, ik ben nog steeds niet gevaccineerd terwijl ik gewoon de snelste optie heb gekozen. En dan zijn er na mij ook nog een paar jaartallen die een afspraak moesten inplannen. Daarbij nog de 2 weken die het duurt voordat het vaccin goed werkt, dan vind ik dat er toch ineens wel heel veel mogelijk is ineens.
Daarnaast is toch al uitgebreid in het nieuws geweest dat er volop gefraudeerd is met de app afgelopen weekend. Mensen die bijvoorbeeld screenshots van hun qr-code hebben gedeeld met anderen om toch ergens binnen te komen. Ik vertrouw andere mensen echt niet genoeg om al hutje mutje met ze op een feestje te gaan staan en ben ook benieuwd naar de uitkomst van dit soort feestjes zoals hierboven.
Het hangt er ook een beetje vanaf waar je heen gaat/ wie er controleerd. Ik ben afgelopen zaterdag naar een voetbal wedstrijd geweest daar kwam je alleen binnen met negatieve test qr én die werd gecheckt met je paspoort/id. Met 1 vaccin of 2 vaccins kwam je er ook niet in alleen met een negatieve test
Als het een kroeg of discotheek is die alleen de qr scannen en niet of de juiste persoon er bij hoort dan zit er iets fout ook bij hun controle.
Ja Cara’s huis is echt heel groot.
Zeker als je t vergelijkt met andere huizen van leeftijdgenoten/ mede modellen/actrices van haar toch vrij lage statuur.
Het is niet alsof Cara een Jennifer Lawrence is die 20 miljoen binnenharkt per project. Ze heeft maar 1 grote film gehad en daarin een kleine rol. En zelfs de top 5 modellen ter wereld maken echt maar kleingeld in vergelijking met hoe duur dit huis is.
Het hele punt van het coronapaspoort was toch juist dat men (aan de toegangspoort) niet kon herleiden waarom je vinkje groen werd (vaccinatie, hersteld van corona of getest)? Ik vind het vanuit dat oogpunt wel gek dat je alleen binnen komt met een negatieve test, hoewel je natuurlijk ook met vaccinatie of als je hersteld bent toch een kans hebt om corona bij je te dragen dus vanuit volksgezondheidsperspectief is er misschien wel wat voor te zeggen
Gingen die regels niet in vanaf 1 juli en dat was toch alleen om een EU-land in te mogen?
In Nederland hebben we de CoronaCheck app en ik heb even gegoogled maar je kunt in NL voor evenementen (waaronder bruiloften, uitgaan en voetbalwedstrijden) toegang krijgen dmv een vaccinatiebewijs, testbewijs of herstelbewijs. Herstelbewijs is pas vanaf 1 juli inderdaad, maar vaccinatie en negatieve test al iets langer (vanaf vorige week zaterdag vaccinatiebewijs)
En in die coronacheck app kun je ook kiezen voor een internationaal toegangsbewijs idd!
Ik heb werkelijk geen idee. Ik weet dat 1 persoon uit onze groep al 2 vaccins had, hij heeft sochtends getest en de uitslag was er om 3 uur nog niet en toen moest hij bij de arena nog een test doen.
De andere persoon die zijn test uitslag maar niet kreeg had 1 vaccin en moest ook opnieuw testen.
Kan ook zijn dat dit UEFA regels waren
Och ja. Lekker op Liquido - Narcotic rondspringen, bier over je heen, broodje döner als afsluiting en vervolgens je enkels verzwikken in het weiland waardoor je naar je fiets moest lopen. Dat waren nog eens tijden
hahaha of van die gore schuimparty’s (maar dat stinkt wel minder dan dit).
En keihard meebleren als de coverband Angels van Robbie Williams speelt.
En als dit nummer kan was het helemaal rennen geblazen anders was je doorweekt met bier. Voor de tijd zo je best gedaan op je haar en make-up en er was niks meer van over. Bah
Wat een tof huis zeg, al die verschillende ruimtes met veel kleuren maar toch stijlvol. Ook geniaal dat ze gewoon een vagina tunnel en een ballenbak in haar huis heeft
Haha ja ik moest echt lachen om dat stukje over die ballenbak. Dat ze zei ja iedereen moet een balkenbak hebben, probeer maar eens verdrietig te zijn en te huilen in een ballenbak. Dat ze dat dus een keertje gedaan had toen ze zich rot voelde en zich toen super belachelijk voelde, huilend in een ballenbak en dat je tranen dan instant weg zijn. Kan het me helemaal voorstellen ook.
En dat die vagina tunnel ook een beetje was om te kijken in hoeverre ze haar architect in zo’n idioot idee mee kon krijgen.
Vond haar echt wel heel leuk en lekker als zichzelf overkomen.