Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Ik moest er zelf ook echt zo om lachen, beetje jammer dat ik zelf geen ballenbak heb om in te duiken als ik weer is verdrietig ben.

Ja, heerlijk dat ze wou kijken hoever de architect zou gaan. Als architect ook wel is tof om zoiets te bedenken en uit te voeren.

1 like

Vooral heeeel raar om je volgers geld te laten betalen voor jouw eigen risico (waarvoor je zelf hebt gekozen om dit op maximaal te zetten) om een niet noodzakelijke medische ingreep te doen en vervolgens zelf 2x op vakantie gaan en een auto kopen. Want de meid heeft zo lekker flink ge(s)paard.

8 likes

Tja je moet een gegeven paard ook niet in de bek kijken natuurlijk.

4 likes

Ja! Sowieso al die pussy references in haar huis, hahaha. Nog nooit iemand gezien die zo trots is op de pussy :joy: Echt knap wat die designers neerzetten.

1 like

Ik vond haar toen ze begon echt heel tof. Maar begin me steeds meer aan haar te ergeren. Kan alleen niet helemaal m’n vinger er op leggen waarom.

Maar dit is weer een bijzondere actie inderdaad.

3 likes

Het is wel een periode van insta accounts van de accessoires :smiley:
Er zullen er wel meer zijn maar:

• benzoomoe met die n.oos moedertas
  • dehaarclipvanmarieclaire

Blijf het er altijd grappig uit zien tussen alle normale foto’s

3 likes

Ik hou van deze vrouw

30 likes

Oke ik moet ook ff iets kwijt over Widya ze geeft in haar vlogs ineens zoveel steken naar mensen maar benoemt nou niet precies waarover t gaat. Nu bijv over dr cover van de linda meiden. Ze zegt dat meiden haar peste en dat meiden haar die cover niet gunde enzo. Ze heeft het volgens mij over Sophie Ousri ( ik weet niet of ze het ook over joanne en marte heeft) In Sophie haar vlog is een klein stukje waar ze zegt ´Iemand is daar aan het mediteren´ En ze filmt dan even Widya die daar op t strand aan het mediteren is.
In Widyas vlog zei ze toen dat dat was uitgesproken maar nu geeft ze toch weer steken. Ik wil gewoon het hele verhaal !! hahaha

4 likes

Ze had het ook over pesten dus ik ben idd ook heel erg benieuwd naar het hele verhaal.

1 like

In haar nieuwste vlog heeft ze het over de covershoot en dat meiden daar gemeen waren. Maar in een chitchat get ready with me zei ze het zelfde als in die real en gaf ze veel steken naar Deb waar ze heel close mee was maar ineens is ze nooit meer in de vlogs en noemde ze haar ook niet als vriendin. Je hoeft natuurlijk niet alles te benoemen in je vlogs maar als je zoveel steken geeft over toxic vrienden en bla bla dan gaan mensen speculeren…

4 likes

Widya’s wereld:

29 likes

*had hier iets gepost wat iemand al had benoemd *

1 like

Verder mis ik Hello Frish en Gorillas.

1 like

Ik ben haar gaan volgen door jou en @Soy.peor (ik kende haar niet!) en op zich vind ik het leuk om haar vlogs te zien maar het valt me zo erg op hoe denigrerend ze naar Felix kan zijn in die gesprekken met elkaar (weet ff niet hoe die video’s heten) en in de comments onder twee video’s staat ongeveer hetzelfde haha. Echt niet oké.

3 likes

In die podcast jaa. Jaa ik dwaal daar steeds af haha voor podcast heb ik te weinig focus. Maar ik heb vaak het idee dat Felix het niet echt met haar eens is maar gewoon maar mee lult om geen gezeik te krijgen.
Ik volg haar vanaf t begin en vind haar videos mooi inelkaar zitten enzo en ze doet ook echt veel moeite voor mooie content. Maar ze is wel echt heel erg veranderd vind ik en alles moet gaan zoals zij t wilt anders is het ‘toxic’

4 likes

Even denken, zit nu niet op mijn laptop maar het moeten een van de laatste gesprekken zijn want zo lang volg ik haar niet.

Een keer gaat over het dat hij niks doet. Je kunt aan de comments wel zien om welke video dat moet gaan. Iemand zegt volgens mij iets van “beetje ongemakkelijk, alsof ik een relatie ruzie bijwoon” oid.
Een andere keer gaat over het spiritualiteit. Daar kun je aan de comments ook zien welke video dat is. Dat ze neerbuigend doet.

1 like

Welke vriendin had ze dan waar ze mee gebroken is? Toen volgde ik haar nog niet!

1 like

haha heb een van de podcast gevonden waar je het over had

deze haha.

Nja best veel haha . In het begin was ze vrienden met young kevin en nog een meisje dat is over. Ze heeft ruzie gehad met Nikkie waar ze nu vgm wel weer vrienden mee is. En de laatste vriendin waar ze echt een aantal jaar heeeel close mee was is Deb. Die 2 deden echt alles samen en Deb heeft haar vgm ook opgevangen toen Widya uit huis ging. Ze hebben ook een aantal tattoos samen.

2 likes

Ik volg Widya ook al een tijdje en ik vind haar nog steeds leuk om te volgen, maar bij bepaalde dingen heb ik wel mijn vraagtekens. Waaronder hoe ze Deb zo heeft laten vallen, want ze waren inderdaad mega close. Ze kwam zowat in elke vlog voor. Lijkt net alsof Paula haar plaats heeft ingenomen (nou ja lijkt… volgens mij is het gewoon zo). De stories van Widya en Paula lijken ook bizar veel op elkaar afgelopen dagen

4 likes

Ik vind Paula trouwens ook best wrl heftig ofzo. Ik kan me niet voorstellen dat dat lang goed gaat

4 likes