Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Nee ik denk ook dat dat nog wel gaat clashen. Ik vind Paula wel meer likeable dan Widya.

Alleen Paula is ook contentcreator, werkt niet (geen normale job) maar heeft ook al tijden geen vlog geupload. Vraag me echt af hoe die alles bekostigt. Op vakantie, gouden grilletje, lippen doen.

Edit: widya deelde trouwens in haar travelvlog ook een steek uit aan Deb. Iets van dat ze nu eindelijk een fijne vakantie had met Paula en nog nooit een fijne vakantie had gehad met andere vriendinnen. Iets in die trant.

3 likes

Jaa dit zei ze ook in een andere vlog of op insta. Iets van ik heb me met andere mensen op vakantie altijd alleen gevoelt enzo. En over dat er een moment was op een vakantie waar de ander na het uiteten 3 meter voor haar uit liep enzo.

1 like

Jaaaaaa dat bedoelde ik ja! Ik ging het net opzoeken maar kon het niet meer vinden.

Dikke sneer naar Deb met wie ze een aantal keer op vakantie is geweest.

2 likes

Die andere waar ze dus heel neerbuigend doet tegenover hem over dat die niks doet ofzo is een van de laatste video’s, ook gevonden? Kun je op basis van de comments wel selecteren

Ik zat echt zo :face_with_raised_eyebrow:

Ja idk beetje een egocentrische chick

Is Deb ook een influencer of niet?

2 likes

Nee zij is een MUA en werkt volgens mij voor MAC

Dit is deb haar werk

Zo typisch hoe ze dit ook weer in de 3e persoon beschrijft. :nauseated_face: Echt alle alarmbellen moeten gaan rinkelen als je iemand zo over zichzelf hoort praten.

Maaruh, echt tophumor verder. Misschien kan ze een workshop stand up comedian gaan organiseren.

11 likes

Wie eet er nu een HALVE ROZE KOEK??? Karige Bonnie strikes again :cry:

83 likes

Alwin zn maastricht vlog vond ik echt heel tof. Ging echt stuk toen zn vriendin ineens Alwin Kringspier riep haha. En dat namen raden ga ik binnenkort ook eens doen haha

10 likes

Superleuke mokken wel

1 like

Ja alleen jammer dat 'ie de laatste tijd steeds een spreekbeurt geeft in z’n video’s

4 likes

To be fair, volgens mij is ze bij een vriendin op visite. Maar dit was dan absoluut haar voorstel. “Wil je nog wat lekkers bij de thee?” “Ja, maar we hebben al zoooooveeel gegeten, laten we er 1 delen!”.

7 likes

Ja komop, gewoon naar binnen stouwen. Motto met mijn vriendinnen zou zijn ja we hebben nu toch al veel gevreten dus dit kan er ook nog wel bij. Vind het ook vet ongezellig als iemand zo karig is met eten :sweat_smile:

14 likes

Hardop om lachen? Whahah nou hihaho wat een humor :joy:

3 likes

Hier is maar een reactie mogelijk natuurlijk

image

26 likes

Haha ja of een ‘roze olifant’, dat is ook een bekende. Classic Cynthia weer :joy:

11 likes

Ook mooi dat door die ‘hilarische’ eigen draai het voorbeeld helemaal niet goed meer werkt, omdat mensen zullen denken ik heb geen buurvrouw / mijn buurvrouw heeft geen hond.

22 likes

Late to the party (ben aan het bijlezen) maar snap echt niet waarom dat zo bijzonder is? Werk zelf ook in een winkel en heb nul klachten gehad sinds corona, lijkt me niet heel bijzonder.

4 likes

Ik word hier gewoon boos van.