Ja dat zit in elke particuliere psycholoog starter kit.
Ik raak altijd gefrustreerd van haar eetgewoontes want ze is heel vaak zo karig en als ze uiteten gaan (Happy Italy bijv.) krijgen ze het nooit op maar een uur later ofzo zitten ze alweer te snacken I canât
Haha dan eet ik er gewoon 1,5.
âAnderhalf111!!! ZOVEEL???â
De momenten in mijn leven waarin ik een heel pak roze koeken in 10 minuten ophadâŠik denk echt dat die meid ter plekke gereanimeerd moet worden als ze zoiets ziet.
dat tegen elkaar opbieden hoeveel iedereen wel niet kan eten is ook een beetje flauw
Vind dat shamen van Bonnieâs porties zo kinderachtig. Komt ook elke keer terug. Je kunt het mbt tot eten als vrouw ook nooit goed doen; je zou eigenlijk moeten eten als een bouwvakker (want anders ben je een aansteller) maar niet te dik worden hoor want dan betekent het dat je slecht voor jezelf zorgt en ongezond bent. Al het andere is fout
Wat heeft haar vrouwzijn ermee te maken
We foodschamen Gregor toch ook
Wow Becky & Amberlynn zijn uit elkaar. Ik ben benieuwd wat AL nu gaat doen aangezien ze geloof ik vrij immobiel is nu
Het is ook gewoon een forum grapje, niet alles moet meteen serieus genomen worden, wat hier de laatste tijd zo vermoeiend vaak gebeurt.
Ik foodshame niks maar als ik mijn avondeten niet op krijg heb ik niet een uur later alweer zin in snacks.
Oh ik vind dat juist iets heel herkenbaars, puffen dat ik vol zit en een uur later voor de snack-kast staan twijfelen tussen chips of Oreoâs.
De voetbalwedstrijden waren fieldlabevents. Daar heb je voor toegang een negatieve testuitslag nodig. Je kreeg die QR code ook via de CoronaCheck app.
Voor alle andere events gelden inderdaad de regels van de Coronacheck app. Dus herstelbewijs, vaccinatiebewijs of recente negatieve test, maar wel geanonimiseerd.
Bonnie en Lisa huren 1 fiets???
Ja en de helft daarvan bewaren ze zodat ze morgen ook nog even kunnen fietsen
Noor zegt dat haar bruiloft in september is maar ze nog geen jurk gevonden heeft. Moet ze dan niet opschieten? Ik dacht dat je de jurk ongeveer een jaar van tevoren al moest kopen?
Ze gaan toch niet voor 50 euro 2 fietsen huren??? Daarvoor kun je een fiets kopen in Rotterdam!
Het gaat meer om het bestellen dan het aanpassen dacht ik. Zit best een lange levertijd op.
There, corrected that
Eindelijk bewijs voor de kaassoufflétheorie