Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Een break-up video van anderhalf uur?!

Ik ken deze mensen overigens niet, maar ze praten best grof over die Amberlynn in de comments? Haar reaguurders zijn echt… intens :sob:

Iemand schreef onder een video “Is it me or are there a lot more haydurs than there are members now”. Heb 10 sec naar haydurs gestaard voor het kwartje viel :joy:

Edit: my bad, was een livestream.

4 likes

Vlog gekeken van Bonnie en ik snap wel waarom ze maar één fiets huren :see_no_evil:. Ze hadden de fiets alleen nodig om 1 avondje naar Emmen te kunnen fietsen. Ik snap wel dat je geen 2x €25 wil betalen om 2x 40min op een fiets te zitten. Was anders geweest als ze echt gingen touren.

En ik wil ook net als Bonnie zo vaak weekendjes weg met vrienden. Ziet er altijd zo gezell(ig) eruit. Leuke vlogs om te kijken.

14 likes

En dan doet ze ook nog zo nonchalant over het te laat terugbrengen van die fiets. Heel irritant deze vlog waarbij ze zich weer lichtelijk boven de regels verheven voelt. En dan ook nog met een liter wijn op terugfietsen met z’n 2en op 1.

10 likes

Ja, er is zelfs een naam voor, de “Haydur nation”. Maar ze is afgelopen jaren heel manipulatief geweest, veel gelogen dus die hele community an sich is toxic.

2 likes

Ja klopt, ze krijgt meer haat dan positieve reacties. Vind het afentoe wel sneu, maar ze heeft wel al haar sympathie verloren de afgelopen jaren door verschillende leugens, manipulatief gedrag.

1 like

Ja dat dacht ik ook, ze zeggen toch niet voor niks dat het om 10 uur terug moet zijn, “maar we konden het even niet helpen hoor” hihaho

1 like

Schat, is tog lekker noncha? :crazy_face:

Dat popi jopi geneuzel over die liter (nee geen LITERS) wijn vind ik ook irritant.
Ja het is wel wat optimistisch. Lies laat die kan eens zien, heerli. We moeten ff doordrinken

Prima als je dat bestelt, maar moet het dan vooraf besproken worden, achteraf besproken en geanalyseerd worden en benadrukt worden in de titel? Ontzettend cool hoor, bijna net zo cool als het woord ‘heerli’

9 likes

de peerli

14 likes

En erna nog lekker een esma!!

3 likes

Toen Becky’s moeder op sterven lag kon AL er niet bij zijn omdat ze net haar operatie had gehad vanwege haar baarmoederhalskanker. Kan gebeuren, is overmacht. Maar terwijl je partner bij haar stervende moeder is vervolgens op IG of Twitter “fuck/marry/kill” oid spelen en zeggen dat je je ex met wie je obsessed bent zou fuck-en…ik was toen al bang eigenlijk dat de relatie zou klappen hierna

pardon, je bedoelt zeker een esmaatje? Of is het esmaatjuh

Verschoning, dat bedoelde ik uiteraard

Ohja echt bizar was dat inderdaad. En ze was ook iets van TikToks aan het opnemen in de auto terwijl Becky binnen een grafsteen voor haar moeder aan het uitzoeken was toch?

Ja, echt zo onsympathiek
‘We keken nog of er uber was maar dat is er niet’
Nee een alternatief daarvoor heet een taxi

Bonnie zei ook direct dat zij dan op de stang of achterop zou gaan, want zij kan zelf niet fietsen ofzo?

6 likes

Ohja, wtf. Soms vergeet ik de stomme dingen die ze doet. Wie moet nu al dat eten voor haar gaan halen en haar gedrag enablen :(?

Ik las in de comments iets over dat ze ging verhuizen en dat was schijnbaar naar de staat waar haar moeder ook woont. Dus misschien haar moeder denk?

1 like

Ja ik denk ook dat dat haar enige optie is eigenlijk. Ik kan me niet voorstellend dat er zo gauw iemand anders zou zijn die voor haar zou doen wat Becky voor haar deed.

1 like

Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat ook absoluut onacceptabel. Maar ze geeft letterlijk toe dat ze soms gewoon trollt om reacties op te wekken. Dus ik snap reacties wel die enigszins negatief zijn (ik heb het niet over de extreme gevallen). Daarnaast zegt zij zelf ook hele lelijke dingen over haar volgers (dat ze “dispeckful [sic] pieces of shit” zijn en nog veel meer) ondanks dat er veel volgers zijn die haar WEL supporten. Ze disst anders youtubers die haar echt hulp aanboden toen ze aangaf at ze het afvallen niet alleen kon (zoals obesetobeast die ze helemaal disste).

Nogmaals, ik vind ook echt niet dat er zulke hatelijke reacties moeten/horen te zijn maar ze is zelf ook vrij vervelend naar anderen toe.

1 like

Als je dan al zo gierig bent om 1 fiets te huren i.p.v. 2, breng dan in ieder geval die fiets op tijd terug. Waarschijnlijk willen die verhuurders op tijd slapen/afsluiten en dient de accu opgeladen te worden, zodat de fiets morgen weer gebruikt kan worden.

5 likes

Ik ben echt blij voor Becky, heb haar ook nog nooit zo lang horen praten. Je kan echt zien dat ze superveel van AL houdt, maar ze verdient echt zoveel beter… ik hoop echt dat het haar lukt en ik ben benieuwd wie er nu in de AL saga komt, na destiny en becky

2 likes