Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Een youtuber en haar vriendin. Ze zijn hier al een paar keer eerder benoemd door 2 of 3 anderen hier.

Ja snap ik wel hoor! Ik hoor nooit mensen die ze wel kennen :frowning: Wat ik jammer vind wat het is altijd complete drama met Amberlynn Reid

Oh wow, die had ik echt niet aan zien komen. Had wel al geruchten voorbij zien komen gisteren bij die reactiekanalen, maar niet verwacht dat het echt zou zijn.

Jaa ik ook niet! Ik dacht: dit zal vast wel weer een projectje van Trollynn zijn. Ik dacht ook dat die 2 voor altijd aan elkaar zouden blijven plakken, vooral omdat Amber niks kan zonder hulp (volgens mij zei ze laatst ook nu tegen de 600pounds te zijn) en Becky financieel afhankelijk is van Amber. Maar ik heb begrepen dat Becky afgelopen woensdag bevestigde een nieuwe baan te hebben dus misschien was zij dit al langer aan het plannen

1 like

Ah oké, ik ga de video zo even kijken. Had het ook echt niet aan zien komen inderdaad. Had zomaar weer een clickbait iets kunnen zijn van haar. Hoop voor Becky iig dat ze een hele fijne baan krijgt waar ze gelukkig van wordt!

1 like

volgens mij verschilt het ook per AH. Hier hebben ze ze echt sinds kort pas en heel veel nog papier.
mediamarkt doet het bijv al jaren.

Vind het echt fijn om te zien dat Bonnie een stuk vrolijker lijkt. vooral toen ze aangaf in een van de vlogs dat ze totaal niet lekker in haar vel zat.

Ook mooi die verbazing over die fiets. 1. truitje is er nog. 2. die hele fiets is er nog :joy:

3 likes

Hoe kunnen mensen zo cheap doen echt wat irritant zeg

En bij de meeste ebikes mag helemaal niet iemand achterop toch

Kan ze woorden ook nog maar voor de helft zeggen?
‘Wat gezel’
‘Was echt lekker vooral de ravi’

6 likes

Ze hebben gister een livestream gedaan erover!

1 like
3 likes

Een break-up video van anderhalf uur?!

Ik ken deze mensen overigens niet, maar ze praten best grof over die Amberlynn in de comments? Haar reaguurders zijn echt
 intens :sob:

Iemand schreef onder een video “Is it me or are there a lot more haydurs than there are members now”. Heb 10 sec naar haydurs gestaard voor het kwartje viel :joy:

Edit: my bad, was een livestream.

4 likes

Vlog gekeken van Bonnie en ik snap wel waarom ze maar één fiets huren :see_no_evil:. Ze hadden de fiets alleen nodig om 1 avondje naar Emmen te kunnen fietsen. Ik snap wel dat je geen 2x €25 wil betalen om 2x 40min op een fiets te zitten. Was anders geweest als ze echt gingen touren.

En ik wil ook net als Bonnie zo vaak weekendjes weg met vrienden. Ziet er altijd zo gezell(ig) eruit. Leuke vlogs om te kijken.

14 likes

En dan doet ze ook nog zo nonchalant over het te laat terugbrengen van die fiets. Heel irritant deze vlog waarbij ze zich weer lichtelijk boven de regels verheven voelt. En dan ook nog met een liter wijn op terugfietsen met z’n 2en op 1.

10 likes

Ja, er is zelfs een naam voor, de “Haydur nation”. Maar ze is afgelopen jaren heel manipulatief geweest, veel gelogen dus die hele community an sich is toxic.

2 likes

Ja klopt, ze krijgt meer haat dan positieve reacties. Vind het afentoe wel sneu, maar ze heeft wel al haar sympathie verloren de afgelopen jaren door verschillende leugens, manipulatief gedrag.

1 like

Ja dat dacht ik ook, ze zeggen toch niet voor niks dat het om 10 uur terug moet zijn, “maar we konden het even niet helpen hoor” hihaho

1 like

Schat, is tog lekker noncha? :crazy_face:

Dat popi jopi geneuzel over die liter (nee geen LITERS) wijn vind ik ook irritant.
Ja het is wel wat optimistisch. Lies laat die kan eens zien, heerli. We moeten ff doordrinken

Prima als je dat bestelt, maar moet het dan vooraf besproken worden, achteraf besproken en geanalyseerd worden en benadrukt worden in de titel? Ontzettend cool hoor, bijna net zo cool als het woord ‘heerli’

9 likes

de peerli

14 likes

En erna nog lekker een esma!!

3 likes

Toen Becky’s moeder op sterven lag kon AL er niet bij zijn omdat ze net haar operatie had gehad vanwege haar baarmoederhalskanker. Kan gebeuren, is overmacht. Maar terwijl je partner bij haar stervende moeder is vervolgens op IG of Twitter “fuck/marry/kill” oid spelen en zeggen dat je je ex met wie je obsessed bent zou fuck-en
ik was toen al bang eigenlijk dat de relatie zou klappen hierna

pardon, je bedoelt zeker een esmaatje? Of is het esmaatjuh