Het schijnt ook uit te zijn tussen Destiny en Dana, dus wie weet …
Oh my………….
Ik zou ook niet zo reageren. Maar als je om hulp vraagt en iemand die ook heel erg veel is afgevallen zegt: hey misschien geen Mukbangs elke dag doen waarbij je 3 keer per dag ongezond eten buiten de deur bestelt dan moet je niet ineens boos worden. Als je geen eerlijk antwoord wil moet je de vraag ook niet stellen.
daarbuiten vind ik het tries dat mensen zo op haar reageren.
Dit idd. Mijn moeder die langs liep en echt maar 5% van haar vlogs meekrijgt als ze opstaan:
“Bonnie is volgens mij echt lui” (echt een moeders uitspraak)
Haha ja het was ook geen overleg of zo (zo leek het tenminste), gewoon een vanzelfsprekendheid dat Lisa zou fietsen. En btw ook dat Lisa heen en terug zou rijden. Maar vond het wel een hele leuke vlog verder! Leuk dat ze zoveel weekendjes weg gaat met vrienden.
Dat klopt. Het blijft een lastig punt. Ik heb ook al mijn hele leven overgewicht en ik heb de struggle nu wel losgelaten maar ik vind het wel heel erg pijnlijk als iemand opmerkingen blijft maken over wat ik eet en wanneer en hoeveel dus wat dat betreft begrijp ik het wel. Maar het punt bij haar waardoor zij zo frustrerend is is dat ze veel problematische dingen doet en zegt en als mensen haar daarop aanspreken ze dan zegt: “Ja maar blogger x en y en z doen dat ook en jullie zeggen daar niks over en jullie haten me alleen maar omdat ik dik ben!!!” Terwijl die vloggers die ze dan noemt (ik geloof dat ze Trisha Paytas weleens heeft aangehaald in zo’n voorbeeld en Jake Paul en Jeffrey Star) OOK gewoon superhard worden aangesproken op hun gedrag. Foody Beauty heeft hier ook zo’n handje van. “JULLIE HATEN ME OMDAT IK DIK BEN”. Nee, je wordt aangesproken op je problematische gedrag zoals elke andere vlogger)
Dat en ze kan niks alleen.
Maar dat je er er ook naar uit kan kijken om 3 kwartier op de bagagedrager of de stang te zitten…en weer terug. Snap er echt helemaal niks van.
Ik moest echt bijna huilen toen ze gisteren de beelden op Instagram deelden. Je hoorde zo haar paniek en angst, zo erg.
Gelukkig zijn alle beestjes veilig, maar pfff wat een tegenslag.
Ik hoop dat ze een goeie oplossing vinden en eventueel de konijenren kunnen verhogen.
Volgen mensen hier Viora en Joost (bemoreunicorn) op instagram? Ik volg haar al heel lang, van toen ze ziek was, en volgens mij zijn 't mega leuke mensen! Maaaaaar nu is echt #influencer zijn hun hele bestaan geworden en zij zijn al-tijd op weg. Weekendje hier, midweekje daar, dagje zus en zo. Ze hebben echt een gunfactor, zeker na hun verhaal, maar ik word echt al moe als ik ernaar kijk soms haha
Ja! Ik volg ze sinds hun wereldreis. Die vlogs waren heel leuk. Ze lijken mij inderdaad leuke mensen, geen typische influencers. En ja, die weekendjes weg etc (en een spon om van je muggenbulten af te komen??) vallen mij ook op. Maar het is sinds hun reis hun baan (icm de boeken). Vraag mij af of de meeste volgers zijn gekomen ná hun reis, want ze zijn nu echt influencers, tijdens hun reis hadden ze geen samenwerkingen (op misschien een keer ene huisje op Bali na).
Jaa ik vind hun mega leuk! Gelukkig valt t op de wall wel mee qua spon (vnl stories). En nu Texel logeerden ze bij een oom en tante dus dat was volgens mij geen samenwerking.
Maar inderdaad het is nu hun werk dus t is wel wat meer dan eerst, maar vind t bij hun niet zo irritant omdat ze me verder heel oprecht lijken
Voor alle Viora en Joost volgers: ik vond dit een hele leuke podcast waarin zij worden geïnterviewd. Vind ze ook oprecht overkomen.
Ik vond ze altijd heel leuk, maar de laatste tijd helemaal niet meer relatable door dat influencer bestaan dat ze nu leven. En dan dat tweede boek over hun wereldreis, dat lijkt me toch helemaal geen interessant/goed verhaal? Foto’s vd reis vond ik leuk, de verhaaltjes las ik toen al niet, want te lang.
Is het niet zo dat ze voorlopig nog wel samen blijven wonen? Maar dan als vrienden? Volgens mij kan Amberlynn op dit moment inderdaad vrij weinig zelf dus ben benieuwd hoe ze dit voor zich ziet.
Ja ik vraag me ook af of dat boek heel interessant gaat worden. Ook omdat ze qua reisroute niet persè iets heel bijzonders hebben gedaan. Gewoon Azië, Australië en Nieuw-Zeeland, wat je zeg maar op elke reisblog al voorbij ziet komen.
Ja dat was toen ook met Destiny en ze sliepen nog in hetzelfde bed. Maar hoe lang is dat houdbaar vraag ik me af?
Ik zag het vanochtend al op IG voorbijkomen, heb toen een donatie gedaan. Zo sneu, alles wat ze opgebouwd hebben en wat ze daar doen voor de dieren
zag net dat Joey Jaq mee doet aan een programma van Videoland, zo leuk voor hem!
Ja ik ben ook een halfjaar geleden ofzo afgehaakt. Volgde ze al jaren van toen Viora nog ziek was, en daarna nog toen ze op reis waren maar sinds ze weer in NL waren vond ik het te influencer achtig inderdaad haha. Maar wel heel fijn voor ze dat ze hun leven op zo’n manier in kunnen richten dat ze zoveel leuke dingen kunnen doen! Ze hebben wel zeker de gunfactor