Verschoning, dat bedoelde ik uiteraard
Ohja echt bizar was dat inderdaad. En ze was ook iets van TikToks aan het opnemen in de auto terwijl Becky binnen een grafsteen voor haar moeder aan het uitzoeken was toch?
Ja, echt zo onsympathiek
‘We keken nog of er uber was maar dat is er niet’
Nee een alternatief daarvoor heet een taxi
Bonnie zei ook direct dat zij dan op de stang of achterop zou gaan, want zij kan zelf niet fietsen ofzo?
Ohja, wtf. Soms vergeet ik de stomme dingen die ze doet. Wie moet nu al dat eten voor haar gaan halen en haar gedrag enablen :(?
Ik las in de comments iets over dat ze ging verhuizen en dat was schijnbaar naar de staat waar haar moeder ook woont. Dus misschien haar moeder denk?
Ja ik denk ook dat dat haar enige optie is eigenlijk. Ik kan me niet voorstellend dat er zo gauw iemand anders zou zijn die voor haar zou doen wat Becky voor haar deed.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat ook absoluut onacceptabel. Maar ze geeft letterlijk toe dat ze soms gewoon trollt om reacties op te wekken. Dus ik snap reacties wel die enigszins negatief zijn (ik heb het niet over de extreme gevallen). Daarnaast zegt zij zelf ook hele lelijke dingen over haar volgers (dat ze “dispeckful [sic] pieces of shit” zijn en nog veel meer) ondanks dat er veel volgers zijn die haar WEL supporten. Ze disst anders youtubers die haar echt hulp aanboden toen ze aangaf at ze het afvallen niet alleen kon (zoals obesetobeast die ze helemaal disste).
Nogmaals, ik vind ook echt niet dat er zulke hatelijke reacties moeten/horen te zijn maar ze is zelf ook vrij vervelend naar anderen toe.
Als je dan al zo gierig bent om 1 fiets te huren i.p.v. 2, breng dan in ieder geval die fiets op tijd terug. Waarschijnlijk willen die verhuurders op tijd slapen/afsluiten en dient de accu opgeladen te worden, zodat de fiets morgen weer gebruikt kan worden.
Ik ben echt blij voor Becky, heb haar ook nog nooit zo lang horen praten. Je kan echt zien dat ze superveel van AL houdt, maar ze verdient echt zoveel beter… ik hoop echt dat het haar lukt en ik ben benieuwd wie er nu in de AL saga komt, na destiny en becky
Het schijnt ook uit te zijn tussen Destiny en Dana, dus wie weet …
Oh my………….
Ik zou ook niet zo reageren. Maar als je om hulp vraagt en iemand die ook heel erg veel is afgevallen zegt: hey misschien geen Mukbangs elke dag doen waarbij je 3 keer per dag ongezond eten buiten de deur bestelt dan moet je niet ineens boos worden. Als je geen eerlijk antwoord wil moet je de vraag ook niet stellen.
daarbuiten vind ik het tries dat mensen zo op haar reageren.
Dit idd. Mijn moeder die langs liep en echt maar 5% van haar vlogs meekrijgt als ze opstaan:
“Bonnie is volgens mij echt lui” (echt een moeders uitspraak)
Haha ja het was ook geen overleg of zo (zo leek het tenminste), gewoon een vanzelfsprekendheid dat Lisa zou fietsen. En btw ook dat Lisa heen en terug zou rijden. Maar vond het wel een hele leuke vlog verder! Leuk dat ze zoveel weekendjes weg gaat met vrienden.
Dat klopt. Het blijft een lastig punt. Ik heb ook al mijn hele leven overgewicht en ik heb de struggle nu wel losgelaten maar ik vind het wel heel erg pijnlijk als iemand opmerkingen blijft maken over wat ik eet en wanneer en hoeveel dus wat dat betreft begrijp ik het wel. Maar het punt bij haar waardoor zij zo frustrerend is is dat ze veel problematische dingen doet en zegt en als mensen haar daarop aanspreken ze dan zegt: “Ja maar blogger x en y en z doen dat ook en jullie zeggen daar niks over en jullie haten me alleen maar omdat ik dik ben!!!” Terwijl die vloggers die ze dan noemt (ik geloof dat ze Trisha Paytas weleens heeft aangehaald in zo’n voorbeeld en Jake Paul en Jeffrey Star) OOK gewoon superhard worden aangesproken op hun gedrag. Foody Beauty heeft hier ook zo’n handje van. “JULLIE HATEN ME OMDAT IK DIK BEN”. Nee, je wordt aangesproken op je problematische gedrag zoals elke andere vlogger)
Dat en ze kan niks alleen.
Maar dat je er er ook naar uit kan kijken om 3 kwartier op de bagagedrager of de stang te zitten…en weer terug. Snap er echt helemaal niks van.
Ik moest echt bijna huilen toen ze gisteren de beelden op Instagram deelden. Je hoorde zo haar paniek en angst, zo erg.
Gelukkig zijn alle beestjes veilig, maar pfff wat een tegenslag.
Ik hoop dat ze een goeie oplossing vinden en eventueel de konijenren kunnen verhogen.
Volgen mensen hier Viora en Joost (bemoreunicorn) op instagram? Ik volg haar al heel lang, van toen ze ziek was, en volgens mij zijn 't mega leuke mensen! Maaaaaar nu is echt #influencer zijn hun hele bestaan geworden en zij zijn al-tijd op weg. Weekendje hier, midweekje daar, dagje zus en zo. Ze hebben echt een gunfactor, zeker na hun verhaal, maar ik word echt al moe als ik ernaar kijk soms haha
Ja! Ik volg ze sinds hun wereldreis. Die vlogs waren heel leuk. Ze lijken mij inderdaad leuke mensen, geen typische influencers. En ja, die weekendjes weg etc (en een spon om van je muggenbulten af te komen??) vallen mij ook op. Maar het is sinds hun reis hun baan (icm de boeken). Vraag mij af of de meeste volgers zijn gekomen ná hun reis, want ze zijn nu echt influencers, tijdens hun reis hadden ze geen samenwerkingen (op misschien een keer ene huisje op Bali na).