Jaa ik vind hun mega leuk! Gelukkig valt t op de wall wel mee qua spon (vnl stories). En nu Texel logeerden ze bij een oom en tante dus dat was volgens mij geen samenwerking.
Maar inderdaad het is nu hun werk dus t is wel wat meer dan eerst, maar vind t bij hun niet zo irritant omdat ze me verder heel oprecht lijken
Voor alle Viora en Joost volgers: ik vond dit een hele leuke podcast waarin zij worden geïnterviewd. Vind ze ook oprecht overkomen.
Ik vond ze altijd heel leuk, maar de laatste tijd helemaal niet meer relatable door dat influencer bestaan dat ze nu leven. En dan dat tweede boek over hun wereldreis, dat lijkt me toch helemaal geen interessant/goed verhaal? Foto’s vd reis vond ik leuk, de verhaaltjes las ik toen al niet, want te lang.
Is het niet zo dat ze voorlopig nog wel samen blijven wonen? Maar dan als vrienden? Volgens mij kan Amberlynn op dit moment inderdaad vrij weinig zelf dus ben benieuwd hoe ze dit voor zich ziet.
Ja ik vraag me ook af of dat boek heel interessant gaat worden. Ook omdat ze qua reisroute niet persè iets heel bijzonders hebben gedaan. Gewoon Azië, Australië en Nieuw-Zeeland, wat je zeg maar op elke reisblog al voorbij ziet komen.
Ja dat was toen ook met Destiny en ze sliepen nog in hetzelfde bed. Maar hoe lang is dat houdbaar vraag ik me af?
Ik zag het vanochtend al op IG voorbijkomen, heb toen een donatie gedaan. Zo sneu, alles wat ze opgebouwd hebben en wat ze daar doen voor de dieren
zag net dat Joey Jaq mee doet aan een programma van Videoland, zo leuk voor hem!
Ja ik ben ook een halfjaar geleden ofzo afgehaakt. Volgde ze al jaren van toen Viora nog ziek was, en daarna nog toen ze op reis waren maar sinds ze weer in NL waren vond ik het te influencer achtig inderdaad haha. Maar wel heel fijn voor ze dat ze hun leven op zo’n manier in kunnen richten dat ze zoveel leuke dingen kunnen doen! Ze hebben wel zeker de gunfactor
Dit is nog achterlijker dan die smoothies die ze promoot
Voor een zichtbaar jongere huid Zij heeft toch een huidprobleem waarvoor ze wordt behandeld? Lekker geloofwaardig ook
Hyaluron smeer ik elke dag op mijn huid, kan me niet voorstellen dat je daarover denkt “hmm dit ga ik lekker opdrinken” ??
Ik vind het echt pijnlijk dat iemand met een huidprobleem die wordt behandeld dit dan promoot. Dan ben je hoogstwaarschijnlijk al gewend dat random mensen je onwetenschappelijke “tips” geven, ga je het ook nog eens zelf promoten.
En dat “beauty komt van binnen” zorgt ervoor dat mensen met huidproblemen talloze keren te horen krijgen of ze weleens een glutenvrij of veganistisch dieet hebben gevolgd. Was het maar zo makkelijk he.
Volgens mij is er best wat voedsel dat collageen bevat wat echt zou werken. In Aziatische toko’s zie ik ook regelmatig instant koffie met collageen. Maar hyaluron heb ik niet eerder gehoord.
Wat voor een beroerd marketing-team heb je ook als je denkt dat een leeg begrip als “beauty drink” iets is om in deze tijd aan de man te brengen.
Er zijn echt veel merken die dat hebben hoor, je zult je er nog over verbazen hoeveel mensen dit gebruiken. Bijv Oslo skin lab wat Serena en Debbie promoten. Hyaluron en collageen zijn een lichaamseigen stof dus je kunt het in principe drinken, het zal alleen vrij weinig voor je doen.
https://www.npo3.nl/keuringsdienst-van-waarde/29-10-2020/KN_1716422
Maar er zijn echt veel merken die zulke producten uitbrengen, ergens zal het qua marketing dus wel aanslaan!
De Keuringsdienst van Waarde heeft een goede aflevering over collageen waaruit blijkt dat het in beautyproducten of toegevoegd aan koffie en dergelijke geen enkele invloed heeft op je huid. Complete onzin dus en pure marketing.
- Dagelijks die Kruidvat Beauty Drinks nemen zoals LiefsLotte
- Eenmalig een moederkoek naar binnen werken
0 stemmers
Ik vind het gewoon bizar dat dit soort dingen worden aangeprijsd bijna net zo erg als afslankthee.
Hahaha nou ik heb wel eens afslankthee gedronken omdat ik benieuwd was hoe dat nou zou smaken. Zat echt de hele avond op de wc met mega buikkrampen, werkt gewoon super laxerend, snap wel dat ze het ‘afslankthee’ noemen
Een moederkoek? een placenta? heb ik een discussie hier gemist over mensen die een stukje van de placenta hebben gegeten ofzo dit wil ik wel even lezen heur, in welk topic?