Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Ai jezelf zwart schminken is echt in geen enkele context leuk

2 likes

Witte vrouw :grimacing: is netter

8 likes

Het ging hier laatst ook over de bodyshaming van de zeroes. Over Hillary Duff arms, Jessica Simpson en een van de Spice Girls. Er is ons zo lang voorgehouden dat dik zijn, of zelfs niet heel slank, niet oke is en dat je nooit geaccepteerd gaat worden. Ik betrap me dus ook regelmatig ook op body shaming bij anderen en mezelf, en denk dat het daar vandaan zou kunnen komen. Ik probeer actief meer vormen lichamen te krijgen in mn instagram feed en dat helpt wel echt. Gewoon dikke mensen gelukkig zien zijn.

5 likes

Ik weet niet of dit hier een gedeelde mening is maar ik vind het de laatste tijd echt leuk om food video’s van Alwin te kijken. Geen nep-dramatisch gehype, geen overdreven reacties, gewoon super droog “ja wel lekker beetje duur ik geef het een zeventje.”

Echt leuk en verfrissend!

10 likes

Niet helemaal gericht op je post maar wel inhakend op Bridget jones: Kwam vorige week een leuke video van Leena Norms online, ik had laatst toen het over Bridget Jones ging echt een moment van wow wat schadelijk enzo en dat is ook zo maar vond deze positievere kijk op Bridget jones ook wel weer leuk, want veel dingen zijn of waren ook wel herkenbaar

4 likes

Gio en Jade zijn positief getest op corona. Wil niet weten hoeveel mensen zij mogelijk besmet hebben

16 likes

En Woah Vicky (of was dat uiteindelijk toch een ‘grap’, nee toch?)

3 likes

ik heb die vragen vooral terug stotend; waarom wordt ik altijd veroordeeld? Mijn omhulsel zegt niks over mijn innerlijk. Waarom mag ik volgens “hun” regels geen bepaalde kleding aan.

En ik denk dat het net is wat Marie zegt, het is voornamelijk dat de maatschappij je leert dat dik zijn verkeerd is. je dan niet mooi kunt zijn want je ben dik.
Maar dat is echt onzin. Ik ben dik en heb vet maar ik ben niet enkel dik en enkel vet.
Vind het woord “walging” ook echt vervelend om te lezen dat ze dat bij je oproept. Heb je dat ook IRL?

20 likes

Is dit het nieuwe HF?

19 likes

Allie gaat een D-tour doen!

4 likes

Jep, ik heb het ook voornamelijk bij Amerikaanse/Engelse vloggers. Better help hoor ik voornamelijk als reclame bij CrimeJunkies.
Het verschijnt wel echt iedere keer een beetje zoals HF. z’n terug kerend ding

1 like

Het schijnt dat de mensen bij BH helemaal niet zijn opgeleid hiervoor ook. Er is een YTer die hier een video over had (The Right Opinion denk ik, maar ik weet het echt niet meer) en er echt dieper op in ging dat Better Help eigenlijk helemaal niet zo goed is.

Ohja, ik word zelf ook wel moe van de Raycon reclames Surfshark

Edit: even opgezocht, het is inderdaad TRO

2 likes

Waar komt deze afkorting vandaan? Ik bedoel allie.
Het is dat je een foto erbij had anders wist ik niet wie het was.

Een detour, een omleiding.

2 likes

Thanks. Bedoelde alleen allie😂
@tessel

Detour wist ik ook niet dus dat heb ik oprecht geleerd.

1 like

Ja het is detour inderdaad; populair gezegd ook dat je ergens heen gaat waar je nooit komt.

Maar later las ik in urban dictionary dat d-tour soms ook wordt gebruikt, dacht dat het weer een typisch ‘alwin maakt niet bestaande woorden’ voorbeeld was.

1 like

Ah Negin is verloofd. :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Ben benieuwd hoe het gaat met Teske, zit als een fangirl steeds te kijken of ze al wat gepost heeft haha

10 likes

Ahh wat een mooie plek ook.

1 like

Saske zit in Steyl, dat ligt net onder Venlo. Zou het zo zijn??

3 likes