Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Haar Koeka? :joy:

15 likes

Die omschrijving ook, “In deze video beantwoord ik vragen over sperma dat uit je lekt”. Hoe dit geformuleerd is, alsof er constant zaad uit je druipt :no_mouth:

Ze doet er overigens wel normaal over en niet giechelig of ongemakkelijk, als Wil & Tien hier over zouden praten ben je 20 flauwe grappen en een half uur gegiebel verder.

8 likes

Ik vind dat lekkend sperma vooral een smerige clickbait ugh

5 likes

Ja ik vind youtuber krijgt baby altijd een van de saaiere dingen. Naam boeit me niet, hoe het eruit ziet boeit me niet.

Vind het leuker als er ander groot nieuws is

6 likes

Ik dacht dat we afgesproken hadden niet meer over influencers die de coronaregels niet naleven te beginnen. We weten ondertussen allemaal wel dat de laks zijn…

12 likes

Ik denk van la cucaracha, dat is wel bekende slang voor vagina.

1 like

Hahahh doe je een lekkere clickbait, loop je gelijk inkomsten mis

Dus nu heeft ze lekkend sperma weggehaald

18 likes

Met wc papier of…?

92 likes

Dat werkt echt prut, je kan maar beter de douchekop op je Koeka zetten :upside_down_face:

3 likes

Niet dat ik het een slechte tip vind maar als je dat doet dan hoeft er sowieso geen sperma aan te pas te komen toch?

13 likes

Omg die puppy en kittens van de vrienden van Vita :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::sob::sob:

1 like

Ja, t was sowieso een overbodige toevoeging in de titel.

1 like

Haha kakkerlak?
Geen idee waar ik die term vandaan haal, ik geloof van Jersey shore ofzo?

Ja, geeen idee hahah. Maar mijn tante woont in Spanje en die noemen het ook zo (waar zij woont dan). Ik dacht even dat ik me vergiste dus ik ging het nog checken op Urban Dictionary en daar stond het ook.

2 likes

Is Monica nou voor enkele uurtjes naar Griekenland gevlogen?

Met die video met Bram was dat ook al paar weken terug dus ze had het kunnen weten.

1 like

Volgens mij tagt iemand haar boek vanuit Griekenland.

2 likes

Teske is bevallen!

100 likes

Wat een prachtige naam!

8 likes

Is dat een Turkse naam? Heel mooi inderdaad!

5 likes