Vind die filmpjes van Saske in haar string dat ze hoepelt zo gek, maar ben nu wel benieuwd of hoepelen in een hoge string misschien magisch voelt
Nou probeer het uit zou ik zeggen
Ik vind het in ieder geval pijnlijk zonder kleding aan.
Ohh ik keek net op Saske haar instagram en zag dat ze een vriend heeft! Wat leuk voor haar
Ik bedacht me ook net dat ze vandaag niks gepost had. Zou de baby eindelijk komen een dezer dagen?
Wow Sakse en Alwin hebben wel beide een glow up gehad na de break up, ze zien er allebei een stuk zelfverzekerder en blijer uit
Echt he! Zo leuk om te zien
Ze kijkt er wel bij alsof het heel lekker is. Moet je hoepelen eigenlijk linksom en rechtsom afwisselen of maakt dat niet uit
Kan je het al tweezijdig?
Ik heb Better Help een tijdje geprobeerd en er ook wat onderzoek over gedaan. Ik vond het idee goed maar de uitvoering wat minder en niet per se een aanrader. Vooral eigenlijk voor de therapeut is het best kut dus ik snap niet zo goed waarom je dit zou willen doen.
Je ziet wel welke opleiding je counselor heeft gedaan en ik heb ze ook gewoon gegoogled en hun license opgezocht om te checken.
Die heeft een Limburgse vriend dus hoeft niet per se een link te hebben gok ik (al is het natuurlijk wel handig in de buurt haha)
Teske zei op 24 juni dat ze ruim 39 weken was, dus op zich zou het natuurlijk inmiddels wel kunnen we zien het wel, hoop voor hen dat het allemaal goed gaat en ze een goede start hebben met z’n drieën.
Zeker. En hoop dat het weer wat beter gaat met hun vader.
Ja, we weten natuurlijk niet precies wat een gaande is, maar het klinkt rot en niet waar je mee wil dealen als je elk moment kan bevallen. ik hoop dat het goed met ze gaat
Haar vader heeft blaaskanker waar hij nu voor behandeld wordt, heeft ze laatst in een video gedeeld. Lijkt me heel heftig om tegelijkertijd zwanger te zijn en een zieke vader te hebben. Hoop inderdaad ook dat het goed met ze gaat!
Ja dat altijd kunnen appen is iets wat ze adverteren inderdaad maar het lijkt me dat je daar als therapeut echt niet op zit te wachten, ik deed dat ook niet want ik vond dat zielig je hebt gewoon elke week een ingeplande sessie en dan sturen ze huiswerk waar je feedback op krijgt.
En ze zijn zeker niet allemaal aardig, ik vond mijn eerste echt zwaar kut en ben met meerdere gematched. Ik heb uiteindelijk mijn geld terug gekregen omdat er geen goede match voor mij was.
Maar zoals ik het begreep is het officieel geen vervanging voor “echte” therapie. En ze mogen ook geen cliënten aannemen met ernstige klachten alleen gebeurt dat in de praktijk helaas wel.
Teske woont niet hier vlak in de buurt? Meer naar boven, waar Mert vandaan komt volgens mij? De nieuwe vriend van Saske woont op de plek waar ze nu is en ze is bij hem.
Zo apart die vriend op insta te zien want ik ken ‘m van school haha
Volgens mij houdt Teske haar woonplaats bewust geheim
Wist ik niet, ik haal het weg!
Teske d’r baby wordt geboren wanneer die geboren wordt. Saske heeft toevallig een vriend in Limburg waar ze dit weekend is. Als Teske net bevalt, handig want dat scheelt reistijd maar waarom dat gespeculeer wanneer iemands baby geboren is? Voor hetzelfde geld plant ze nog 2 weken posts in en is de baby eind juni al geboren.