Haha, heb je notificaties voor haar posts aan staan?
Maar puur het aantal besmettingen is toch niet zo erg meer nu er zoveel mensen ingeënt zijn?
Hoezo? Met dit koekje kan ze 2x een heerlijke snack avond houden
Zou ze hier nu serieus over zijn? Ik ben elke keer weer verbaasd over Bonnie en eten.
Ik denk van niet, dat ze serieus is� Nee toch? Please?
Maar het verleden weerspreekt dat ook weer
Hahah ja ik mag toch hopen van niet. Maar ik ben nog niet bijgekomen van het shamen van Lisa met haar 4 bolletjes ijs.
Sowieso hoe kom je er ook achter dat het koekje van de ander kleiner is? Dat is toch verpakking open maken hap slik weg ipv heb jij het zelfde? Zullen we ze naast elkaar leggen?
Ik denk soms dat Bonnie dit expres doet om te trollen
Net als dat wereldvreemde als ze in een andere plek in NL is dan Rotterdam
Ja haha! Ik was ook een van de mensen die wel benieuwd was en vind haar sowieso het laatste jaar en tijdens de zwangerschap heel leuk om te volgen haha. En ik zat nu ook nog eens op mân telefoon dus zag het meteen
Teske is nog niet zo oud en is al heel lang met Mert. Kan best zijn dat ze die naam al in t begin van hun relatie heeft gehoord en dacht die naam wil ik
Ik ben pas gerust als de officiële communicatie is: vanaf nu is een Coronabesmetting daadwerkelijk niks meer dan een verkoudheid.
Dat was Lotte met de 4 bolletjes ijs haha
Ah ja! Ik zie het nu. Zij zat in Barcelona en keerde terug.
Ik zie een toenemend aantal Youtubers zeggen dat hun comments eindelijk weer worden aangezet.
De aanleiding van het uitzetten was begrijpelijk maar ik vond ook dat YouTube daar een beetje in was doorgeslagen. Super veel kanalen ging naar nul interactie met hun volgers zonder dat YouTube zorgde voor beleid op maat.
Oh hahaha ik had in ieder geval 1 letter goed
Ja dat is net de pech dat er iemand met Corona was. Maar het zijn geen illegale feesten ofzo. Het mag toch gewoon. Als jij je er niet goed bij voelt, doe je het niet.
Ik denk eerder dat ZĂški de uitspraak zou zijn als ze het op zân Turks uitspreken. Beide uitspraken zijn leuk!
Nou wat een shocker he?
Zekkie/ZĂški.
Is een kleine roze koek eigenlijk hetzelfde als een halve ânormaleâ roze koek?