Turkse namen zijn ook gewoon prachtig. Ik vind Zeki wel echt een naam die bij Teske past eigenlijk.
Vind het een super mooie naam. Zou zoiets ook willen voor mijn toekomstige kind maar wij zijn beiden helemaal Hollands, ik vind t dan toch dat minder passend zo’n soort naam. Vind al die standaard namen hier zo saai.
Wat je passend vind bepaal je uiteraard zelf maar namen hebben wel een oorsprong en dat schept bij anderen soms een bepaalde verwachting, maar wat je ermee doet is natuurlijk een tweede.
Mijn zoon zou sowieso Tarkan gaan heten zodat als mensen vragen hoezo dan ik direct fonetisch Şımarık kan inzetten.
Heb ik toch nog wat aan die skill. Wil alleen dus geen kind; maar misschien mag ik iemand anders kind wel vernoemen.
Haha Serena die happy StarWars day en ‘may the forth be with you post’… maandje in de war
Twee maanden zelfs!
Dat is het ding met 4 mei toch? Een soort woordgrap
Misschien is ze in de war met 4th of July :’)
Hahaha jeetje wat slecht. Ze zal wel 4th of July bedoelen.
Oja, de dag dat Will Smith de wereld redde van aliens.
Het is ook wel verwarrend als voor zowel die star wars dag en de fourth of july “may the forth be with you” als meme wordt gebruikt.
Vind het zo leuk voor Teske & Mert.
Vind het zo lief en mooi om pasgeboren baby’s te zien. Moest er laatste nog aan denken dat als je erover nadenkt het toch wel echt bijzonder is als zo’n mini-mensje mag uitgroeien tot een eigen persoon.
Wat een wonderlijke gebeurtenis
Heb ook echt veel meer met Teske dan met andere YouTubers, daarom vind ik het extra leuk.
Ik: lees jouw post
Mijn brein: hajmienzjiemiekulaaahaaa
Nu zijn m’n excuses op
Ben jij diegene die met vieze mannen in kroegen tongt?
Nee dat ben jij sgat
Blablablabla blablablabla ARSIZ ARSIZ PATLATIYAR
Tetededete Mwa mwa
Nee ik ben een alpaca