Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Ook zo oninteressant wanneer die baby komt, is niet alsof ie opeens 20 maanden erin zit ofzo

16 likes

Nou ik zag ooit een docu over een Marokkaans omaatje die dus een versteende (bijna volgroeide) foetus in haar buik had zitten want dat kindje is nooit geboren. DUS ALLES KAN

16 likes

hahaha overdrijven is ook een vak hoor. je begint zelf over waar Teske woont

2 likes

In reactie op iemands post ‘omfg zou de baby er zijn want ze post nu niks en Saske is in Limburg?!’ om te zeggen dat Saskes locatie daar geen fuck mee te maken heeft omdat Teske ten eerste niet op die plek woont en Saske een rela heeft met iemand die daar wel woont en ze om die reden sowieso daar nu is.

1 like

En het is ook tegen de forumregels :+1:t4:

6 likes

Ik zou als ik Teske was helemaal gek worden van de vraag “BEN JE AL BEVALLEN???!”. Volgens mij krijgt ze die vraag ook ontzettend vaak. Ze is inderdaad al een tijdje niet op instagram. Maar ze heeft ook aangeven dat ze in haar “bubbel” wou kruipen. Ik geef haar groot gelijk! Als de baby geboren is meldt ze (of Mert of beiden) het wanneer zij en Mert het beiden oke vinden

7 likes

Ze heeft op youtube ook vaak hele kinderlijke reacties. Denk dat veel mensen in haar comments/DMs de zwangerschapettiquette nog niet kennen :sweat_smile:

2 likes

Het duurde bij mij ook wel een paar maanden voordat ik langzaam zonder shirt deed. Aantal jaar geleden dacht ik dat ‘eelt kweken’ (zadelpijn) met wielrennen het ergste was. Boy, was I wrong :grimacing:

1 like

Het gaat bijna nooit over Teske maar nu ze blijkbaar op t punt staat een kind te baren zijn mensen opeens benieuwd. Wat is dat toch met baby’s en de nieuwsgierigheid ernaar? Uiteindelijk worden alle babies zoals ons en vind niemand ze meer leuk hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

19 likes

Mocht iemand het zich afvragen

Ik ben nog niet aan het bevallen! Maar wel in limburg

104 likes

Oké bij Annemerel was het allemaal prima om het erover te hebben maar bij Teske kan het niet? :woman_shrugging:t2:

5 likes

Nah, staat gewoon met een interview in het AD online.

Maar dat geeft niet, het hoeft hier niet te staan.

3 likes

Vond ik ook al vreemd maar missh riep zij het meer over zichzelf af met dat aftellen etc
Teske zal vast van zich laten horen (of niet)

1 like

Het zal me een worst wezen qua Teske’s bevalling, maar ik zie dit soort posts vaker voorbij komen, en dan denk ik: natuurlijk is dit forum niet consistent. Het is een wisselende samenstelling en iedereen geeft zn eigen mening. Soms wordt iets geaccepteerd, soms niet. Dat is toch logisch op een forum? Het is geen regel dat we wel of niet over iemand bevalling praten, dus aan degenen die op dat moment actief zijn of ze daar in mee gaan of commentaar op hebben.

16 likes

Volgens mij is het ook niet de bedoeling tips uit te delen waar je de informatie alsnog kan vinden

1 like

Ik snap dat het voor Teske heel irritant is om steeds die vragen te krijgen, maar waarom mogen we het hier niet bespreken? Je kan toch niet verbieden dat mensen benieuwd zijn en zolang we het hier bespreken lijdt zij daar toch niet onder?

2 likes

Ja Saske heeft ook helemaal d’r sex ontdekt lijkt het, of was dat tijdens Alwin ook al zo op d’ r Insta?

5 likes

Volgens mij heeft ze wel vaker dat soort videos gemaakt. Met vriendinnen enzo.

1 like

Ja?

Los van dat ze soms wel een beetje kinderachtig overkomt, gaat ze met dit soort onderwerpen volwassen om.

Waar stoor je je dan aan?

6 likes

Ik ben vooral jaloers op het feit dat zij zo’n hooggesneden onderbroek kan dragen zonder irritatie scheerbultjes aan de zijkanten.

25 likes