Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Het is gewoon een soort rubriek zoals in de meiden magazines van vroeger, waarin mensen vragen stellen die zij geeft advies met of zonder persoonlijke ervaringen.

Ze beantwoordt wel vaker vragen over seks/de pil/menstruatie maar ik het het idee dat het ook echt steeds andere vragen zijn.

Ook die sperma-vraag was een vraag waarin ze gewoon tips gaf over wat handig is na seks zonder condoom en of het normaal is dat je dagen later nog steeds sperma kan lekken.

Ah lees net dat Jennie stopt met influencer zijn, en zich volledig gaat storten op de cadeau pakketen. En als dat niet werkt dat ze een parttime baan gaat zoeken.

Klopt, maakte ze een klein maandje geleden bekend. Is hier toen ook besproken.

Wat ze aanbiedt ziet er in ieder geval al leuk uit.

Ah had de zoekfunctie wel gebruikt maar er kwam niets uit.

2 likes

Indd het ziet er zo schoon en clean uit ook, maar ik zit dan toch onbewust/bewust naar haar Koeka te kijken doordat het een beetje in your face is ofzo. Zou het zelf niet prettig vinden om te posten. Ze heeft wel een samenwerking met een onderbroekenmerk zag ik.

4 likes

Zin in de campervlogs van Enzo!

11 likes

Ik herinner me dat ze kortgeleden had geschreven dat ze weinig en met name blonde haartjes heeft ofzo. Super chill als je daarmee gezegend bent.

4 likes

Haar Koeka? :joy:

15 likes

Die omschrijving ook, “In deze video beantwoord ik vragen over sperma dat uit je lekt”. Hoe dit geformuleerd is, alsof er constant zaad uit je druipt :no_mouth:

Ze doet er overigens wel normaal over en niet giechelig of ongemakkelijk, als Wil & Tien hier over zouden praten ben je 20 flauwe grappen en een half uur gegiebel verder.

8 likes

Ik vind dat lekkend sperma vooral een smerige clickbait ugh

5 likes

Ja ik vind youtuber krijgt baby altijd een van de saaiere dingen. Naam boeit me niet, hoe het eruit ziet boeit me niet.

Vind het leuker als er ander groot nieuws is

6 likes

Ik dacht dat we afgesproken hadden niet meer over influencers die de coronaregels niet naleven te beginnen. We weten ondertussen allemaal wel dat de laks zijn…

12 likes

Ik denk van la cucaracha, dat is wel bekende slang voor vagina.

1 like

Hahahh doe je een lekkere clickbait, loop je gelijk inkomsten mis

Dus nu heeft ze lekkend sperma weggehaald

18 likes

Met wc papier of…?

92 likes

Ja, dit weten toch zelfs de net beginnende YT-ers… staat sperma in de titel

2 likes

Dat werkt echt prut, je kan maar beter de douchekop op je Koeka zetten :upside_down_face:

3 likes

Niet dat ik het een slechte tip vind maar als je dat doet dan hoeft er sowieso geen sperma aan te pas te komen toch?

13 likes

Omg die puppy en kittens van de vrienden van Vita :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::sob::sob:

1 like

Ja, t was sowieso een overbodige toevoeging in de titel.

1 like