Whahah maar echt he
Mag hopen dat het brood er getoast, gesmeerd en belegd uitkomt voor dat geld hahah
Wat erg! Ben nu wel heel benieuwd naar je naam! Ik heb zelf een Hebreeuwse doopnaam waar ik ook wel gek voor wordt aangekeken. ‘Gelukkig’ zijn mijn andere voornaam en mijn achternaam heel Hollands.
Ik schrik wel altijd van dit soort verhalen, ik kan me ook gewoon niet echt voorstellen mensen hierop te filteren, zeker als je dezelfde achtergrond en ervaring hebt
Ik heb ook een “buitenlandse” naam en ik ben ook een mixje maar ik ben ook vrij wit dus ik maak hetzelfde mee. maar dan wel met de “je hebt geluk dat je er niet exotisch uit ziet!!11!!” ok hjb pls
Wat scheelt er toch met mensen
Zoals jij het hier post lijkt er wel iets heel heftigs te zijn maar als je daarna haar stories ziet met gekke bekken, billen schudden en een berg kleding op de grond denk ik dat rachel en ik een andere perceptie hebben van dit begrip
Ik heb ook een “bijzondere” naam en in NL denken ze dat ik dan buitenlands ben (vind t raar dat mensen dat uitspreken maar oke) en in België dat ik een man ben. Primaaaa😅. Zo van: oh ik had een man verwacht!
Jullie de vlog van lotteloves gezien? Weet dat jullie niet van speculeren houden maar kreeg toch vibes dat er iets aan de hand was. Meer omdat ik t zo niks voor haar vond om lastminute alleen in een vakantiehuisje te gaan zitten zonder hondjes etc.
Ik heb ‘m net aangezet en heb idd ook dat gevoel, ze praat een beetje down ofzo. hopelijk is er niks aan de hand en is ze gewoon moe en toe aan een paar dagen weg. Zag op insta vorige week wel story’s over dat ze in Hoorn was en daar zag ze er heel gelukkig uit!
Het einde van haar vorige vlog was ook ‘vreemd’… maargoed. Als er iets is komt ze er zelf wel een keer mee.
Ik heb wel een Nederlandse achternaam maar ik moet zeggen dat ik zelf ook af en toe rare situaties had. Ik ging een keer alleen naar Amerika vliegen en toen ben ik echt best streng ondervraagd over mijn naam. Ik vond dat echt heel raar. Echt zo “je naam is Arabisch, ben jij Arabisch? Zijn je ouders Arabisch? Waarom heb je deze naam?” En ik ben wit en blond(ish) dus kan me voorstellen hoe heftig het is als je wel poc bent.
Ik kreeg ook beduidend minder reacties op mijn cv als ik er geen foto bij had. En nu zit ik weer in deze situatie want waar ik nu woon hoor je er geen foto op te zetten.
Ik snap niet dat als je een weekendje (in je eentje) weggaat, je dan in zo’n sfeerloos huisje gaat zitten.
Daarom voelde het gek? Soort lastminute noodoplossing xd
Door de nieuwe video van Joseffa besef je je echt hoe raar en onlogisch onze taal (of een taal sowieso) kan zijn
Ik vind het eigenlijk wel knap dat Lotte alleen durft weggaan voor enkele nachtjes. Het leek ook een beetje een emotionele trip (ze praatte veel over haar vader) dus ik zou dan al meteen mijn moeder meenemen.
Misschien had ze gewoon nood aan rust. Als je thuis bent wil je toch al snel opruimen/rommelen of met de honden gaan wandelen,…
Ook leuk dat ze haar oude buren een berichtje had gestuurd na 15 jaar ze niet gezien te hebben.
Alleen mijn oude basisschool bezoeken, zou ik echt geen behoefte aan hebben haha
Ik wil Lotte echt een dikke knuffel geven.
De nieuwe kleur van bonnies terras is echt zoveel beter, minder pijnlijk in je ogen.
Echt gek hoe Geert een soort van karakter is geworden van de vlogs
Ik ook. Hoop dat ze oké is! Kreeg verdrietige vibes van haar video. Zeker nadat het even stil was… Hopelijk niks aan de hand.
Ja veel beter maar wtf die kleuren in het potje zijn echt compleet anders dan de kleuren op de website
Ik snap dat dat wel verschilt maar niet zo veel toch
Jessie de pickles-influencer heeft echt prachtige nagels in haar story. Leidt goed af van het feit dat ze 42euro aan augurken met smaakjes heeft besteld
Maar dat er geen calorieën in zitten kan toch bijna niet? Het staat wel op de verpakking en ze moeten het geloof ik verplicht correct vermelden.
Wel zin in augurken nu