Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Zon zin in die augurken. Ze komen overal voorbij.

Oh daar heb ik niet eens op gelet, haha. Maar ieder weldenkend mens weet dat dat niet waar kan zijn dus dat is wel heel vreemd. Is het Amerikaans ofzo?

@Soy.peor ik zie ze voor het eerst! Wist niet dat het één ding was.

2 likes

Misschien is er een limiet waaronder ze het kunnen afronden? Een augurk is gewoon komkommer en komkommer heeft ~10 kcal per 100 g, misschien dat het bij minder dan 5 kcal niet vermeld hoeft te worden. De rest is natuurlijk alleen azijn, zout en specerijen dus dat zal ook uitkomen op 2 kcal, ofzo.

2 likes

Hahahahaha 1/5 augurk. :sob:

8 likes

Augurken (en andere zure dingetjes zoals uitjes enzo) zitten bijna geen kcal in inderdaad!! Mijn moeder eet ze altijd als ze af wil vallen

2 likes

Peter Gillis eet (soms) ook augurken als hij thuis tussendoor iets wil snacken :rofl:

21 likes

Klopt ja :joy::joy:

Foxwild wel dit hoor

7 likes

Veeel mooier ben benieuwd hoeveel dit haar nu gekost heeft incl de vorige keer en testen omg :weary:

5 likes

Zeker, ik hou ervan! Maar geen hele pot hoor haha

1 like

Hahaha mijn ex was door het dolle toen je hier via de app meer augurken kon toevoegen op elke burger. Toen die optie verdween was het ook meteen een zwarte dag. Toen we uit elkaar gingen nam hij ook de Weihnachtsgurke mee :rofl:mcdonalds-weihnachtsgurke

109 likes

Ik vind dat wel slim eigenlijk. Als je het direct over die muur heen verft leidt die fel oranje kleur die daar op zit behoorlijk af denk ik. En omdat je het alleen maar in contrast met dat fel oranje ziet (en het niet los van elkaar kan zien) heeft het ook invloed op hoe de test kleur op je overkomt. Plus je kunt de kleuren zelf nog ‘verplaatsen’, even tegen die rieten schutting aanhouden, of tegen de vloer of de kozijnen om de kleurcombinatie te kunnen zien. Had zelf precies hetzelfde gedaan denk ik.

4 likes

Diana is er weer <3 zo fijn! Ik geniet altijd van haar vlogs

18 likes

Volgens mij heeft Monica voor haar nieuwe huis een samenwerking met Westwing, meubels uit de woonkamer (een van de twee :anguished: ) zijn exact hetzelfde als de meubels die nu op Westwing staan

2 likes

Vita die eerst haar tanden laat bleken (volgens mij verkapte spon) en daarna nog composiet erover laat zetten? Wat heeft t dan voor zin
 :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Lekker, zou ik ook wel willen :joy:

1 like

WTF wie is dat mens op 7:13? “Ik zie dat veel gezettere vrouwen in bikini worden nagefloten, heel erg, maar waarom doe je het jezelf aan, trek een badpak aan”
Echt
fuck you

Snap ook eigenlijk niet waarom Denise dit erin heeft gelaten, dit zijn van die waardeloze meningen waar niemand iets meer aan heeft.

7 likes

Hoezo boos @Eniro ??

2 likes

Oh sorry :sweat_smile: rechter-duim-scroll-klikje

1 like

Ik vind het jammer dat monica telkens de sigaretten zo pontificaal in beeld laat. Zij heeft toch echt wel een voorbeeldfunctie en rookvrije generatie enzo

6 likes