Het andere YouTubers/bloggers topic #17

In de vlog van gisteren? Want die heb ik helemaal gekeken en is me dus juist helemaal niet opgevallen eigenlijk haha. Kan me niet eens herinneren dat ik een pakje sigaretten heb gezien.

3 likes

Nee Instagram en instastories. Kijk geen vlogs! Sorry had ik bij moeten zeggen haha

Lol in een badpak ben ik nog steeds dik. Echt stom dit.

5 likes

Ja ik denk nu ook dat het misschien juist wel goed is dat ze het er in heeft gelaten, puur om het contrast te laten zien en de reactie erop zegt een hoop.
Het is gewoon zo tenenkrommend om iemand nog zo te horen praten, vooral een vrouw
en ze verpakt het in zo’n goor “Het is voor je bestwil” papiertje, blegh!!!

2 likes

Maar waarom zou je het niet uitbesteden als dat kan en je het er voor over hebt? Toch chill als je het niet zelf hoeft te doen als je het geen leuk werkje vindt

11 likes

Klopt in haar Like Monica serie ook dacht ik, tenminste nog niet aangestoken dus missh daarom gewoon in beeld

Misschien is Bonnie selectief gierig, als haar vrienden te veel snacks willen bijvoorbeeld :joy:

Lekker omgekeerde wereld ook. Dus omdat dikke vrouwen nagefloten worden in een bikini moeten ze maar een badpak aan. Misschien moeten mensen gewoon leren hun bek te houden ipv dat wij ons moeten gaan aanpassen.

En love Sanne :heart:

6 likes

Ik denk dat ze hem wel gewoon betaald heeft eigenlijk, ze deed zelf ook helemaal niets toch (van het verven en afplakken). Terwijl als een vriend gewoon zou komen helpen ze denk ik zelf ook de helft gedaan zou hebben.
Ze heeft nu ook heel veel geld uitgegeven aan de verf dus ik denk ik dat dat het probleem was.

Hahahaha ohja want door dat kleine stukje huid te bedekken hebben ze ineens niet door dat je dik bent. En dan houden ze ineens hun mening voor zich

9 likes

Waar zie je dat? Heeft ze echt facings over al haar tanden? :hushed:

2 likes

In haar vlog, ze heeft 2 gemaakte/opgevulde tanden, haar snijtanden (die kun je al niet laten bleken) en na het bleken wil ze ook haar 2 voortanden nog met composiet laten aanpassen. Maar wat heeft het bleken dan voor nut vraag ik me af. ( Volgens mij geen facings, gewoon opvullen met composiet).
Bij mijn tanden is dit ook gedaan maar mij is verteld dat bleken dan niet kan.

1 like

Is het niet dat ze haar tanden dan nu alvast heeft laten bleken, zodat dat composiet op die gebleekte kleur wordt aangemaakt zeg maar? Ik heb dat zelf een aantal jaar geleden met een kroon gehad, ik moest mijn hoektand laten vervangen door een kroon en toen heeft de tandarts mij geadviseerd om eerst een keertje m’n tanden te laten bleken, omdat een donkere kroon meer afsteekt bij achteraf gebleekte tanden, dan een iets lichtere kroon bij tanden die je niet/al een tijd niet meer gebleekt hebt. Toen is de kleur van mijn kroon dus bepaald op m’n gebleekte tanden. Weet alleen niet hoe dat met composiet gaat, of dat ook op kleur is

7 likes

Oohhh wat gemeen dat heeft mijn tandarts mij nooit geadviseerd :disappointed_relieved: vandaar dat ik het niet snapte, slimm

Ook gaf ie bij mij aan dat dit de lichtste kleur was in de Europese markt die ik heb, (5 jaar geleden laten doen) maar vind de kleur helemaal niet zo wit. Zonde maar verder wel blij mee.

Is die auto bij Vera nou spon of niet? Ze tagt BMW in haar stories en post, maar staat geen ad bij?

Denk het wel, pas hadden ze ook een auto van de garage mee een keer. Toen stond het er trouwens wel netjes bij
 Hm. Wel een mooie auto!

1 like

Ik heb gisteren naar drama video’s gekeken over “creepshow art” en “Emily artful”. Echt ziek, want het ene meisje, creepshow art heeft de ander echt jarenlang gestalkt en het bleek ook dat ze een relatie heeft met de ex van Emily.

Maar echt erge dingen ook zoals bedreiging, hacken van social media accounts waardoor ze een foto van die Emily als minderjarige heeft bemachtigd en die naar haar werk heeft gestuurd waardoor ze ontslagen werd. Dit ging echt 8+ jaar door.

Maar wat ik wilde zeggen is dat het me een beetje aan de Betty gate deed denken want die creepshow ging dus anoniem posten op een forum waar ze die Emily ook ging bashen en zichzelf ophemelen (en af en toe iets negatiefs zeggen om het realistisch te houden).

4 likes

Paar dagen terug kwam haar video ook in mijn aanraders. Duurde wel super lang dus uiteindelijk alleen geluisterd tot het punt dat ze volgens mij haar tweede nieuwe baan probeerden te achterhalen.

Zo’n bizar verhaal. Wat leven er toch rotmensen op deze aardbol. En waarvoor? Waarom zou je zoiets doen? Kan er met mijn hoofd niet bij.

1 like

Ik begrijp ongeveer 3 woorden van deze post

16 likes

Moet altijd zo lachen om Alice, heerlijk mens. Ze ging uit in de NYX en toen draaiden ze daar haar lied over de NYX.

Ze komt ook een eikel tegen die zomaar zegt dat ze vast geen transgender is, maar een echte vrouw? En als Alice en haar vriendin vragen om uitleg, zegt hij dat hij 't niet snapt omdat hij uit Brabant komt???

Zijn de worstenbroodjes naar je hoofd gestegen dan ofzo? :woman_facepalming: Als je oud genoeg bent om uit te gaan en je begrijpt op die leeftijd nog steeds niet wat transgenders zijn, dan is dat een keuze.

7 likes