Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Veras merk is toch wel aardig luxe en verzorgd? Vind het niet zo gek van BMW om daarop in te haken

45 likes

Ben wel benieuwd wie ze willen aanspreken met deze spon. Wie denkt nu: ja een dikke BMW, nice, ga ik morgen een testritje in maken.

6 likes

Geen idee, maar het zal vast wel Ă­ets opleveren. Dit is toch niet de eerste autospon met een influencer waarvan je denkt heh, gekke combinatie.

1 like

Die auto heeft Vera toch alleen voor de vakantie gebruikt en niet gekregen om altijd in te rijden?
Daarnaast is het denk ik geen spon in de zin dat ze er voor betaald krijgt, maar van post een foto en je mag ermee op vakantie

5 likes

Dus je bent eigenlijk gewoon jaloers? :rofl:

Ik zie het probleem van deze spon ook niet. Ze mocht er mee op vakantie, schiet een fotootje en zegt er ook nog eerlijk bij dat ze zelf geen rijbewijs heeft.

31 likes

Lekkere bak hoor :yum: zou er ook wel een weekendje mee willen touren

4 likes

Ja klopt! Ik heb wel eens gesproken met iemand van een automerk over het inzetten van influencers en diegene zei ook dat het er meer om gaat dat de volgers een positieve associatie krijgen met jouw merk. Ook al is het een tiener van 16 zonder rijbewijs, als zijn/haar ouders ooit een auto kopen heb je kans dat die tiener BMW oppert omdat diegene het bij Vera heeft gezien. En er zijn dus ook echt mensen die dan bij BMW gaan kijken, want hun kind vindt dat leuk en uiteindelijk daar een auto kopen. Zo gaat dat bijvoorbeeld ook bij keukens van foodbloggers. Frances had natuurlijk best jonge volgers, maar er is kans dat die ouders door hun kind eens gaan kijken bij merk X.

14 likes

Ik vind Vera die door haar vriend in een BMW rondgereden wordt juist wel geloofwaardige spon.

Bonnie had laatst ook een spon met desenio waarbij ze bij een vriendin van haar thuis posters op ging hangen. Dat vind ik wel een beetje vreemd maar ja, die vriendin was er blij mee, Bonnie was er blij mee en Desenio blijkbaar ook, dat maakt het niet ongeloofwaardig.

Dat vind ik een ander kaliber dan bijvoorbeeld Hello Fresh, dat Bonnie eerst afgekraakt had er daarna mee samenwerkte, of die rugzakken waarvan ze eerst 2x een nep versie had gekocht omdat ze ze te duur vond.
Of Vera die eerst trots al haar nieuwe designspullen liet zien en daarna een samenwerking met Ikea deed waarvoor ze haar meubels voor ikeameubels verving en daar zogenaamd ontzettend blij mee was.
Dat vond ik wel ongeloofwaardig. maar een auto lenen om op vakantie te gaan terwijl je niet zelf achter het stuur zit maar er wel in meerijdt niet hoor.

13 likes

Ja en je moet natuurlijk financiële vrijheid hebben om nee te kunnen zeggen. Een tijdje geleden luisterde ik een interview met bassmit en hij vertelde ook dat ze heel weinig spon doen omdat ze het echt alleen willen als het goed bij hun past en ze het idee hebben dat hij volgers dat juist waarderen.

Heb de video niet gezien maar ik denk dat het ook scheelt dat Bonnie zelf al een hele gallerywall vol met desenio heeft.

1 like

Ja. Ik wil een sponsor deal met lamborghini

4 likes

Zouden de prijzen van zijn spon dan ook (veel) hoger liggen dan bij anderen die wel van alles aannemen, juist omdat hij zo “exclusief” is.

2 likes

Ik waarschijnlijk wel omdat ik als de dood zou zijn om die auto te beschadigen (ook als ik wel een rijbewijs had). Heb ook een keer een duur sieraad (was een cadeau) afgeslagen omdat ik vet bang was dat ik het dan kwijt zou raken. Een rustige gemoedstoestand is mij veel waard.

1 like

Ah hij is dan vast wel verzekerd! :stuck_out_tongue:

Ja dat is waar. Ik denk dat ik het gewoon zelf een vreemde combinatie vind, maar qua merkgehalte past het wel.

1 like

Ik vind het grappig dat de gebruikersnaam van Vera Camilla’s vriend ‘JeffreyCamilla’ is. :joy:

30 likes

Ik vind dit dus echt niveau ‘mamavanpiet’. Tenenkrommend.

32 likes

tienduizendmiljoenmiljard vrouwen die de achternaam van hun man aannemen, één man neemt de ‘merknaam’ van z’n vriendin aan en dan is het tenenkrommend

funny

86 likes

Dit is toch precies het ding? Mensen die inderdaad zichzelf mamavanjan, moedervanvijf, workingandmommy’ing ofzo noemen die bedoelen het heel serieus en ontlenen hun hele (social) identiteit eraan. Ik denk dat eenieder wel snapt dat het bij Jeffrey meer een soort grapje is.

20 likes

Krijg hier dezelfde kriebels van als bij die verloofde van Nikkie, noemt zichzelf nu ook mister Tutorials😣

3 likes