Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Het is naast haar merknaam haar tweede naam. Vind ik hetzelfde als dat ik me op insta AnnieKarel zou noemen, mijn hypothetische eerste naam en de hypothetische tweede naam van mijn vriend. Of als Gregor zich op insta ‘gregorfloss’ zou noemen. Vraag me af of ook dat als leuk/grappig gezien zou worden.

Het is alleen niet haar achternaam maar haar 2e naam.

5 likes

Noemt/noemde Nikkie haar vriend ook niet Mister Tutorials oid of heb ik dat er zelf van gemaakt in mijn hoofd?

Ik vind het juist wel grappig en droog. Want iedereen kent hem toch ook van haar?

25 likes

Haar moeder noemt ze iig wel altijd MamaTutorials. Vind ik altijd zo lief klinken.

35 likes

Het gaat hier gewoon om onschuldige partners die oprecht veel om hun vrouwen geven en, een beetje trollen en verder niets met die influencerwereld doen. Zou wat anders zijn als ze cloutchasers waren.

26 likes

Ik vind het ergens ook wel mooi, omdat het voor mij ook een tegengeluid is voor toxic masculinity. Deze mannen zijn (volgens mij) zelfverzekerd in hun mannelijkheid, ook als hun vrouwen waarschijnlijk meer verdienen dan zij/succesvoller zijn/whatever.
Ik ken veel mannen in mijn omgeving die dit niet zo zouden doen, of er in elk geval niet chill mee zouden zijn

61 likes

Luxe en beige misschien. Vind vera niet het toppunt van verzorgd zijn.

21 likes

Jeffrey reed eerst toch altijd met een BMW toen hij nog voor zijn vader werkte? Dat kwam ook wel vaak voorbij in (destijds nog) Vera’s vlog als ze ergens heen gingen. Vind daarom de match met BMW heel geloofwaardig eigenlijk. Had er minder van geloofd als ze ineens lyrisch was over Opel (niks mis met Opel trouwens)

7 likes

Ik vraag me wel af hoe zulke spon dan werkt

Weet niet precies wie haar doelgroep is hoor. Maar kan me haast niet voorstellen dat mensen Vera dan in die BMW zien en dan denken ‘Oh wat een mooie auto misschien ga ik ook wel een BMW kopen’.

Maar misschien heeft BMW nu vet veel aanvragen :stuck_out_tongue:

2 likes

Wij, de mensen die haar foto’s zien, moeten gewoon veel blootgesteld worden aan foto’s met BMWs die ons aanspreken. Dat is het hele punt. Het doel van een gemiddelde auto advertentie is ook niet om direct 100 auto’s te verkopen. We moeten gewoon Volkswagen gaan associëren met milieuvriendelijk, modern of luxe, en bij de aanschaf van onze auto denken aan VW.

3 likes

Maar dat is toch met alle #spon zo? Blijkbaar werkt het.
Jennie maakte ooit zelfs reclame voor dure, nieuwbouw studentenkamers.

1 like

Maar veel spon begrijp ik wel hoor. Vooral eetdingen (HF) en bijvoorbeeld Desenio, dat is naar mijn idee veel meer gericht op de juiste doelgroep. Ja je hebt ook nog wel genoeg spon die de plank volledig mis slaan zoals Lotte met haar drankjes enzo. Maar goed blijkbaar werkt het anders haha

2 likes

Ja ik denk wel dat je gelijk hebt dat dat anders is hoor, die desenio en Hello Fresh is echt meer korte termijn, iets dat mensen meteen zouden moeten gaan kopen (met kortingscodes enzo)
En andere dingen zijn voor langere termijn, zoals die auto’s of Bonnie die (jaren voordat ze zelf een huis kocht) hypotheekadvies gaf oid.

1 like

Hahaha oja dat was ik alweer vergeten. Alsof iemand daar nu nog aan denkt

2 likes

Vita en haar vriendje Ro gaan iets nieuws samen doen, benieuwd of ze gaan samenwonen. Zou leuk zijn, vind hem wel verfrissend (zeker tov Wout)

2 likes

Waar zie je dat :slight_smile:

Queen of Jetlags post in stories dat ze een pcr test heeft gedaan en ze is low key stressed dat ze positief is “ don’t know why”.

I know why.

Je hebt de afgelopen dagen een pop up winkel geopend :crazy_face::point_left:

39 likes

En aan einde van haar vlog was er iets cryptisch over

2 likes

…maar ik ben waarschijnlijk de enige inderdaad haha

1 like

Wat is jouw definitie van verzorgd?

2 likes