Mrs Beautyscene
wat een rare opmerking? Hoezo zou Vera niet verzorgd zijn.
Vind dat zij heel veel aan selfcare doet en er graag mooi en verzorgd uit ziet?
Ik zeg niet dat ze niet verzorgd is.
Oh nee je zei âniet het toppuntâ van verzorgd. Nog steeds een rare opmerking wat mij betreft. En vraag me nog steeds waarom je dat dan vind?
âVerzorgdâ is toch sowieso een vage term?
Als je gewoon douched en je stinkt niet en je hebt geen kotsvlekken over je heen vind ik dat al verzorgd.
Mijn moeder zegt ook wel eens over bepaalde vriendinnen die elke dag met een perfect kapseltje en make uppie rondlopen in een Miss Etam outfit dat ze âVerzorgdâ zijn, maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Omdat ze dik is natuurlijk! Laten we er niet omheen draaien.
Vind het echt een fucked up opmerking, niet âhet toppunt van verzorgdâ wtf.
Ja deze standaard van âverzorgdâ is echt schadelijk. Ik schaam me soms als ik in joggingbroek en knotje boodschappen doe als ik allemaal super mooie meiden zie in de stad, helemaal opgetut in hippe kleding. Maar ik hou ervan om in joggingbroek te lopen en mezelf niet op te tutten. Ainât nobody got time for that.
Wordt ook wel eens tijd na 4 maanden daten.
Wel een lekkere barterdeal van ± 18.000 euro ofzo? Zou van de zotte zijn als je daar ook nog geld bij krijgt (of ja eigenlijk een soort lease of huur, want ze zullen de auto niet letterlijk cadeau krijgen, maar in een soort bruikleen ofzo, maar dan nog)
Wat een rare opmerking, hier heb ik ook echt nog nooit vab gehoord?
Omdat ik haar niet het toppunt van verzorgd zijn vind vind haar ook zeker niet onverzorgd.
Zeker
Wat een kutwoord eigenlijk, âverzorgd.â
Jaa iemand kan super verzorgd zijn maar er alsnog wat smoetselig uitzien.
terwijl iemand anders zijn looks mee heeft en er verslonst of ânaturalâ nog super verzorgd en clean uit ziet.
Je kunt denk ik nooit zien of iemand wel of niet verzorgd is, want je weet niet of diegene zich die ochtend wel onder de oksels gewassen heeft toch.
Ik ben zo jaloers op die âwoke up like thisâ-vrouwen.
Oh wowww ik denk echt dat hij Wout pijlsnel achterna gaat. Dat hij vanaf zijn eerste Insta verschijning overal in getagd wordt/ zich overal in laat taggen is een teken
Ugh typisch ook dat je niet inhoudelijk antwoord wilt/kunt geven. Ik vraag toch waarom je dat vind?
Het heeft gewoon te maken met vooroordelen, waar mensen met bepaalde huidaandoeningen, als rosacea, eczeem of acne vaak mee te maken hebben. of zoals @Twice aangeeft over dubbele standaarden mbt gewicht of lichaamstype.
Echt een toxic term
Zo te lezen weet je zelf het waarom al zo goed en heb je haar antwoord schijnbaar niet nodigâŠ
Sorry maar ik vind het echt raar wat hier gebeurd. @Karl_Lagerfeld geeft aan haar niet het toppunt van verzorgd te vinden. En vervolgens gaat iedereen invullen waarom zij dat kan vinden met allemaal vooroordelen over huidaandoeningen en gewicht. Aka jullie eigen vooroordelen maar die schuiven jullie dan mooi af op karl hahah.
Ja beetje projectie dit