Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Haha ‘monddood maken’ vind ik ook weer overdreven. Ze haalt comments weg op een platform waar een groot deel van haar werk is. Tja, dan wil je :dizzy:positive vibes only :dizzy: voor de spondeals/Boulevard collega’s. Comments staan onder haar foto dus ze mag doen wat ze wil.

4 likes

Haha, ja, daar zit ook weer wat in. Maar het blijft lullig als je reactie rücksichtlos wordt weggegumd, terwijl je zelf het idee hebt dat je netjes hebt gereageerd.

1 like

zonder oordeel, maar wat maakt dat je wilt reageren op zulke posts? ik weet dat hier wel vaker mensen reageren en er worden ook screenshots gedeeld van zulke reacties, maar ik ben wel benieuwd naar de beweegredenen om dat te doen en de verwachtingen die daar aan gekoppeld zijn.

7 likes

4 likes

Bijna al mijn vriendinnen (eigenlijk gewoon de meesten in mijn omgeving) zijn op een andere manier omgegaan met de coronamaatregelen dan ik. Dat wil zeggen: ik veel strenger dan zij. Tuurlijk vind ik dat jammer, ook omdat ik me daardoor minder veilig voel bij hen. Dat weten zij ook. Maar uiteindelijk doen mensen toch wel wat ze willen. Betwijfel dat het voor Mascha wel een dealbreaker is. Als dat zo zou zijn, dan hou je tegenwoordig bijna niemand over. Tenminste dat is mijn ervaring.

2 likes

Ben benieuwd wat er met Diana is… vond het bericht dat ze plaatst nog best serieus klinken…

2 likes

Ik moet ook altijd lachen als mensen hun zeik-comments ‘een kritische noot’ noemen.

4 likes

Ik heb nooit eerder gereageerd op dit soort posts. De schijnheiligheid maakte dat ik dat nu wel deed. Op familievakantie gaan en dat dan een business-trip noemen omdat je toevallig ook foto’s maakt van je outfits. Verder geen verwachtingen. En ik ben ook meteen genezen om vaker te reageren op zulke posts.

3 likes

Ah ja … sneu. Vind dr soort berichten wel altijd zo’n cliffhanger en mensen gaan dan speculeren. We zullen t vanzelf wel zien. Hoop dat t snel goed gaat met haar.

3 likes

Ja, mooi! Het is inmiddels een maand geleden, maar ik moet zeggen dat het mij nog niet echt loslaat. Ook door alle reacties uit de vanlife-wereld. Het heeft echt een grote impact gehad.

2 likes

Precies wat we nodig hebben, nog een tv topic. Laten we eerst hier maar eens kijken of de animo groot is.

10 likes

Ja dat wel hè? We horen het vanzelf wel :wink:

1 like

Ik zat laatst te denken aan een ‘nu op tv-topic’, dan hoeven er geen topics te zijn voor elk programma waar dan soms maar 3 reacties in staan, en er zijn toch zelden leuke dingen tegelijk op meerdere zenders. Als er ergens iets leuks te zien is kan het daar gewoon besproken worden.
Maar dat is dan wel slowchat, wat eigenlijk niet mag. Dus weet niet of het wat is. :woman_shrugging:

40 likes

Ja ik moest gewoon een traantje weg pinken tijdens het kijken :cry: Ook als je ziet hoe vrolijk en warm ze op beeld over kwam en dat je dan niet weet hoe iemand zich echt van binnen voelt

3 likes

Als dit programma uit hwt niks in wwjek word gezet word ik helemaal loco.

8 likes

Als er zowel hier als in het Beutyblogtopic berichten over komen word ik helemaal para

5 likes

Als het ook maar ergens over dit programma gaat, trek ik het gewoon niet meer

7 likes

viva.nl

(grapje)

10 likes

Door de podcast van Eamon en Bec wist ik wel dat het vorig jaar niet goed met haar ging. Maar daarin blikte ze vooral terug en sprak ze in de verleden tijd en leek het nu weer goed met haar te gaan. Helaas dus niet. :slightly_frowning_face:

Wel mooi dat ze zo open was over “mental health” en dat haar vrienden en familie dit nu voortzetten.

2 likes

Fijn dat er ook mensen zijn die in oplossingen denken @Willem!

28 likes