Hmm het zou wel kunnen maar misschien zie je wel spoken haha
Ik zag op sereen haar IG story dat ze weer een vriend heeft, was dat al lang bekend? Wel echt leuk voor haar!
Wie gelooft 29 jaar nou?
Wat wat er ook alweer met haar gordelroos?
Ja al een tijdje!
@Scorpiovibes ze had toen een post met bedankt voor de hulp bij mijn gordelroos papa mama nicht angel enz, maar ze noemde george toen helemaal niet en dat vond ik opvallend
Aardappeltjes: zijn van het merk CĂȘlaVĂta
Alwin: ja ik heb aardappeltjes van Câest La Vie
Is dat dan verwant aan Optimel Vita? @Soy.peor
Ja niemand hoop ik
Oooh ik dacht al hij heeft een heel nieuw merk ofzo.
Met zn kee ef see ook weer
ZO IRRITANT
Persoon: heet Didi Shanna
Mijn hersenen: did is Hanna
Oke gelukkig maar want vind ze altijd heel leuk samen
Marco ook!!!
Waarom heeft ze tijdens het sporten een trui aan en om haar middel. Dat is toch vet irritant, twee van die bungelende mouwen op de grond tijdens het planken?
Oh ik vind dat wel chill als je een sportbh draagt bijvoorbeeld om je nog een beetje te bedekken, maar dan minder warm. Alleen draagt ze al een trui
Ik dacht trouwens even dat ze alleen dat om haar middel heeft, want ze draagt een huidkleurige legging ofzo? Ik zie het niet haha ze lijkt net naakt met een trui + trui om haar kont.
Ik scrolde snel voorbij en dacht dat ik een luier zag
Haha ja ik snap wel waarom je je trui of aan, of om je middel zou knopen, maar allebei? Seems excessive. En ze draagt idd een lichtroze pakje wat in dat licht net haar huidskleur lijkt ja
Is fesjun
denk om te voorkomen dat iedereen haar billen en vulva ziet op weg naar naked yoga
Ik wilde gewoon precies hetzelfde reageren